Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
stekun
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 jun 2011, 09:14

Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door stekun »

Hoi,

Wij (2 volwassenen) gaan begin juni 2020 naar Orlando. We willen naar disneyworld en universal en busch gardens. Nou heb ik op de site van http://www.attractionticketdirect.ie naar combi tickets gekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. We denken dat we 1 dag naar magic kingdom willen, 1 dag animal kingdom en 1 dag Disney Hollywood studio.
En bij universal naar de studio s en naar Island adventure en misschien vulcano. En 1 dag busch gardens doen.

Mijn vragen zijn. Wanneer kunnen we de tickets het beste bestellen om een mooie aanbieding te scoren? En via welke site of is bovenstaande goed?
En welke combitickets zijn het voordeligst want het is best prijzig allemaal.
En is het handig om dat dining erbij te doen , want dat zie ik nl ook vaak bij die tickets staan

Alvast dank
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door roelb »

Op deze manier sla je het mooiste park over: Epcot.

Maar goed, mijn advies: boek gewoon een vacation package bij Disney. De voordelen van in het park verblijven zijn zo enorm groot dat het echt zonde is om daarbuiten te verblijven. Met name de extra park hours en in mindere mate het gratis parkeren zijn dingen die je mist als je elders verblijft.

En vergeet ook de waterparken niet!
stekun
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 jun 2011, 09:14

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door stekun »

Dat kan uiteraard ook maar ik kan wel een week of langer bij Disney verblijven maar hoe komen we dan bij universal en busch gardens als we geen auto hebben? We wilden juist in een villa verblijven met huurauto en dan de parken zo om de dag aandoen.
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door ADE01 »

Disney, Universal en Busch Gardens/SeaWorld zijn de 3 grote die ook 1 of 2 waterparken hebben. Voordelig gaat het sowieso niet worden wanneer je ze alle 3 wilt doen. Ze concurreren allemaal met elkaar op verblijfsduur. 1 dag is vrijwel overal 100-130 dollar, maar bij een langer verblijf wordt het per dag steeds goedkoper. Ik zou eerder concentreren op 1 of 2 van de 3 en zoals Roelb aangeeft, ergens op een park verblijven. Een villa en auto heeft ook mijn voorkeur maar wanneer je veel dagen de pretparken af gaat, lopen de kosten voor de huur auto en het parkeren (a 25-30 per dag) al snel op.

Overigens zou ik niet in Juni gaan als het enigszins mogelijk is, dan is de zomer vakantie net begonnen in sommige regio's, is het druk en erg warm.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door PSVwally »

Overigens kan je Animal Kingdom best met Epcot combineren op 1 dag. Ik zou een 2 of 3 dagen hopper ticket pakken voor Disney
Angeliquevdven
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2019, 03:47
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door Angeliquevdven »

Het parkeren op de disney resort is sinds maart dit jaar veranderd.
Nu kost het om je auto te parkeren tussen de $13 a $24 per nacht. Dit ligt aan de accomodatie die je boekt.

Om een aantrekkelijke Disney package te scoren is het zeker de moeite waard om de officiële Engelse website van Disney in de gaten te houden. Deze hebben vaak deals met gratis ontbijt of Quick service dining plan.

Bij Disney is de Quick service dining plan echt aan te raden, je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de parken want je hebt hier mee als zat aan (is onze ervaring). Op internet wel eventjes research doen waaraan jij je punten opmaakt. Beetje zonden om de punten te gebruiken voor een maaltijd wat maar $3 kost, terwijl je deze ook voor een maaltijd van $15 kan gebruiken.
De punten kan je ook gebruiken buiten de parken, dus ook in de resorts en Disney springs.

Als je buiten het Disney park verblijft dan is de hopper ticket wel aan te raden om deze als optie te kiezen.
Sommige parken zijn langer open als een ander en dan kan je toch nog een paar uur naar een ander park toe.
Je hebt je tijd hard zat nodig, magic kingdom halen wij bijvoorbeeld niet eens in 1 dag, en dan is het niet voor ons de eerste keer Disney.

Universal heeft een nieuw hotel geopend, endless summer.
Dit is een Officiël universal resort gebouwd op het voormalige wet and wild waterpark. Dit resort is een van de goedkoopste resorts van universal met de voordelen die je van universal krijgt!

Ik weet niet of bush gardens nog steeds de mogelijkheid heeft, maar wij hebben 6 jaar geleden? Een combinatie pakket geboekt voor seaworld, bush gardens en nog een park, was het voordeligste dan los tickets voor bush gardens boeken. Seaworld hebben we links laten liggen. Maar toen hadden ze gratis vervoer vanaf orlando naar tampa.2x naar bush gardens geweest en het was Allemaal netjes geregeld met touring cars en de hele dag van het park kunnen genieten.
Ook bij bush gardens hadden wij dining plan, en konden wij de hele dag gratis eten en drinken. Elke keer dat je in de rij ging staan ( dit kan om het uur) kon je kiezen uit een voorgerecht, bijgerecht of nagerecht met daarbij soft drink of water.
Het eten en drinken in een park is zeker niet goedkoop, dus als je ontbijt en avondeten heb gehad in het park heb je zeker wel de kosten eruit.
stekun
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 jun 2011, 09:14

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door stekun »

Dank voor jullie tips. Zeker die van combi epcot en animal.
Wij willen toch wel de flexibiliteit van een auto hebben omdat we ook wat willen gaan shoppen en geen zin hebben om elke keer van resort naar resort te gaan.
We gaan trouwens 2 juni al weg en blijven tot 13 juni in Orlando, dus volgens mij is dat net voor de grote drukte..
We denk dan nu om bij aankomst een Disney package te boeken van 3 nachten en 3 of 4 dagen park. En dan 1 dag epcot met animal kingdom, 1 dag Hollywood en 1 dag Magicical kingdom te doen met bij een van de laatste 2 een waterpark. Is het dan zinvol om de hopper ticket te doen of om er maar een 4e dag van te maken voor een waterpark?
In de loop van dag 4 de Auto ophalen en dan naar onze villa te gaan, waar we een week zullen verblijven.
Dan willen we in die week nog 2 of 3 dagen universal met vulcano bay doen. Wat denken jullie? Kun je vulcano combineren met een van beide in 2 dagen?
Ook een paar dagende shoppen en een dag naar busch gardens te rijden evt in combinatie met nog iets anders Afhankelijk van de ticketprijs en soort aanbieding.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door PSVwally »

gaan trouwens 2 juni al weg en blijven tot 13 juni in Orlando, dus volgens mij is dat net voor de grote drukte
Volgens mij is het altijd al druk in Disneyworld
Manonneke
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2014, 13:43

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door Manonneke »

Wij willen een park hopper voor Disney voor 4 dagen boeken maar ook ik zie door de bomen het bos niet meer. Op Disney site zie ik niet echt packages, alleen aparte prijzen voor hotel en hopper, waarbij ik voor 4 personen (1 kind van 11 en 1 van 9) 4 dagen hopper-pas 1872 euro betaal. Komt het hotel nog bij... Zit ik op de verkeerde site? En loont het om te wachten op 'echte' aanbiedingen of is vroeg boeken juist voordeliger? We gaan eind april. Ik ben benieuwd...
Pascal
Amerikakenner
Berichten: 531
Lid geworden op: 17 dec 2003, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Vlaanderen

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door Pascal »

Als je voor de eerste maal in Disney World komt zou ik niet bijbetalen om te gaan hoppen. In elk park ben je makkelijk een dag zoet. Evenmin wordt hier vermeld dat je makkelijk een uur zo niet langer kwijt bent indien je hopt tussen de parken.
In juni heb je al eens last van plensbuien, dus dat legt ook bepaalde attracties stil en dan lopen de wachtrijen ook weer op erna.
En wat doe je dan s avonds? Tree of life én Rivers of light missen of Epcot Forever?

De waterparken van Disney zijn open tot 17u, dus dat is niet echt een volledige dag. Maar wel perfect om erna richting de outlets te trekken die open zijn tot 22u.

De Universal parken zijn mi beter te combineren ( op gebied van hoppen) mede door de attractie Hogwarts Express. Die brengt je vanzelf in het andere park. Het lijkt mij onlogisch dat je bij aankomst in het andere park meteen weer terug keert. (Al is de rit in beide richtingen anders) dus dan ben je vanzelf al aan het hoppen.
Volcano bay is wel later open tot 21u.
leonie7777
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2019, 19:16
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door leonie7777 »

Angeliquevdven schreef:
02 okt 2019, 04:15

Om een aantrekkelijke Disney package te scoren is het zeker de moeite waard om de officiële Engelse website van Disney in de gaten te houden. Deze hebben vaak deals met gratis ontbijt of Quick service dining plan.
Welke UK site is dat?
Sandy40
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 okt 2012, 11:25

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door Sandy40 »

Ik weet niet of ik mijn vraag hier moet zetten of een eigen topic moet beginnen??

Ook wij willen tickets kopen voor Disney. We willen in ieder geval Epcot en Animal Kingdom bezoeken en willen 2 daagse hopperpassen. Het plan is om in november 2020 naar Orlando te vliegen, 5 dagen Orlando en daarna een 8 daagse cruise vanaf Cape Canaveral.

Mijn vraag is: welke sites hebben jullie gebruikt om de tickets te kopen? Als ik nu op de officiele site kijk van Disney, dan kom ik op een bedrag van €660 voor een 2 daagse hopperpas voor 2 personen. Nu wist dat het allemaal duurder geworden was (het is meer dan 20 jaar geleden dat we er geweest zijn), maar holy crap, dit is gewoon absurd....!! :shock:

Zijn er sites, reisbureau’s, whatever die tickets goedkoper of speciale kortingen aanbieden??
Dank alvast voor de antwoorden.
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door ADE01 »

Hoppen is duur. Het gaat elders soms iets goedkoper zijn maar niet veel goedkoper dan de website van Disney zelf, het is vooral interessant voor combinaties die Disney zelf niet aanbied. Undercovertourist en attractiontickets zijn websites die hier vaak aangeraden worden.
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 152
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door Droopy4u »

Als wij Disney boeken, dan doen we altijd de 2 weken ultimate tickets.
14 dagen toegang tot alle 4 de parken, hoppen is toegestaan en ook toegang tot de 2 waterparken en midgetgolf etc is inclusief.
Ook alles foto's die ze op de parken maken zitten erbij.
Deze ultimate tickets kan je alleen via de UK en ierland sites kopen en zijn ook wel eens in de aanbieding (nog steeds rond de € 400 pp)
bijvoorbeeld hier: https://www.attractiontickets.com/en-ie ... ate-ticket
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door Njit »

Idem, heb deze tickets zelf ook besteld. Wij waren 454 kwijt. Ze hebben nu de aanbieding dat de 14-daagse kaarten net zo duur zijn als de 7-daagse.
En je betaald de kinderprijs.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
BarstowBOB
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 aug 2019, 01:52
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door BarstowBOB »

Je kunt via de website van www.buschgardens.com een combikaart kopen voor SeaWorld Orlando, Aquatica Orlando, Busch Gardens Tampa Bay en Adventure Island. Buschgardens en Seaworld zijn parken echt gericht op volwassenen en de combikaarten zijn niet slecht geprijsd. Buschgardens en Seaworld kosten samen 106 dollar voor 2 losse dagen.

Als je van entertainment houdt kun je ook naar de Orlando Magic in het Amway Centre.

Veel dingen in Orlando kun je trouwens met de stadsbus doen, scheelt weer aan parkeerkosten. In de stadsbus kun je om een transfer vragen, zodat je gratis kan overstappen :thumbup:
Waarom ik van Amerika hou:
De lange goederentreinen, de graffiti, Atlanta, BBQ, basketbal, de mensen, de goede service, alles is goed bereikbaar, de behulpzame Amerikanen, de prachtige natuur, de geweldige pretparken, de Canyons en de wolkenkrabbers.
Sandy40
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 okt 2012, 11:25

Re: Wanneer tickets themaparken boeken en welke?

Bericht door Sandy40 »

BarstowBOB schreef:
16 jan 2020, 02:24
Veel dingen in Orlando kun je trouwens met de stadsbus doen, scheelt weer aan parkeerkosten. In de stadsbus kun je om een transfer vragen, zodat je gratis kan overstappen :thumbup:
Wij hebben jaren geleden (lees: meer dan 20 jaar geleden) ook alles met de bus gedaan. Het punt is dat wij toen een hotelletje hadden op de International Drive waar alle bussen stopten en ons overal naar toe brachten; van de Disney parken tot aan outlets en restaurants. Nu zitten we in The Grove Resort, die wel heel dicht bij de Disney parken ligt, maar enigszins toch afgelegen van de I-Drive, outlets etc. Dus we twijfelen heel erg of we nu een auto huren; een auto is aan de ene kant makkelijk, maar aan de andere kant komen er ook weer parkeerkosten bij, zowel in het resort (voor 6 nachten $108) als in de parken.
Kortom wat is wijsheid?? En hoe zit dat precies met de transfers in de stadsbussen??

Verder willen we heel graag Epcot en Animal Kingdom bezoeken, dus Bushgardens gaat het dit keer niet worden helaas.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer