Globaal gezien is dit nu het plan:
Dag 1: AMS - Orlando --> meteen doorrijden naar een accomodatie in Cocoa Beach
Dag 2: Cocoa Beach --> boodschappen doen en acclimatiseren

Dag 3: Cocoa Beach --> Kennedy Space Centre
Dag 4: Cocoa Beach --> Disney(??) Is dat een optie vanuit Cocoa beach? Of beter een overnachting plannen in Orlando?
Dag 5: Cocoa Beach - Tampa
Dag 6: Tampa --> Clearwater Beach
Dag 7: Tampa --> Bush Gardens Tampa
Dag 8: Tampa --> Crystal River (is dit te doen vanuit Tampa, of is dat te ver?)
Dag 9: Tampa --> St. Pete beach(?)
Dag 10: Tampa - Sanibel Island
Dag 11: Sanibel Island --> Captiva Island bezoeken?
Dag 12: Sanibel Island --> Fietsen huren, schelpen zoeken etc.
Dag 13: Sanibel island - Florida City --> Everglades NP (Shark valley observation tower)
Dag 14: Florida City --> Everglades NP (Main Park Rd)
Dag 15: Florida City - Marathon Key
Dag 16: Marathon Key --> Key West bezoeken
Dag 17: Marathon Key --> Islamorada bezoeken
Dag 18: Marathon Key - via Miami Airport weer naar huis
Dag 19: Aankomst Amsterdam
We streven er naar om wat langer op één plek te blijven en niet elke dag een ander hotel aan te doen. Ik denk namelijk dat dit voor de kinderen rustiger is. Ook scheelt het natuurlijk gesjouw voor ons.
Verder hebben we familie in Tampa, vandaar dat we daar vrij lang zitten en vanuit daar dingen willen gaan ondernemen.
Ik twijfel nog over Disney. Super leuk natuurlijk, maar ook erg duur en aangezien onze kinderen nog zó klein zijn dat veel attacties niet geschikt zijn voor hen, vraag ik me af of dit het geld waard is... We zijn al een aantal keer in Amerika geweest en ik verwacht ook dat dit niet de laatste keer zal zijn

Verder vraag ik me af hoeveel tijd ik in moet plannen voor de Everglades. Het idee is nu om via de 41 van Sanibel island naar Florida City te rijden en onderweg een aantal stops te maken en de dag erna het stuk tussen Ernest F Coe Visitor Center en Flamingo Visitor Center te verkennen. Heb ik hier te weinig tijd voor ingepland, of juist te veel?
Verder begrijp ik dat de airboats nogal veel herrie maken. Onze dochter van 3 is niet zo dol op harde geluiden :-S Zijn er ook andere opties voor een boottocht in de Everglades? (Geen kano of kayak, want dat zie ik ook niet zo zitten met een ondernemend jongetje van 1,5.

Ten slotte, als we nog een bezoekje zouden willen brengen aan Miami, hoeveel tijd zou ik hiervoor moeten inplannen? Wat zijn de must sees naast Ocean Drive, Little Havana en Wynwood Walls. Ik heb het idee dat als dit de belangrijkste highlights zijn, we het af kunnen met een daytrip (misschien vanuit Florida City, of op de dag van de terugvlucht als we vanuit Marathon Key komen? (we vliegen pas in de avond).
Kortom nog een heleboel vragen

Alvast bedankt voor het meedenken!