Florida 2020

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Florida 2020

Bericht door Marcel5050 »

Vluchten zijn geboekt,nu mijn trip nog uitstippelen.
Dag 1 overnachten in Miami
Dan 4 nachten Daytona
Daarna naar Nashville,Memphis,Clarksdale,New orleans de zogenaamde Blues highway.
Daarna terug naar Orlando en Miami.
Enkele vragen,is bezoek aan Everglades op een voormiddag te doen en dan doorrijden naar Daytona?
Van Daytona naar Nashville zal ook een tussenstop nodig zijn,waar doe je dit best?
Ik heb 16 dagen wat denk ik wel voldoende moet zijn voor deze trip.
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: Florida 2020

Bericht door ADE01 »

Heb je de afstanden nagekeken? Van bestemming naar bestemming is een trip van ruim 4000 kilometer, dan heb je nog je de trips die je maakt naar hotels, restaurants en bezienswaardigheden. Dat is best een uitdaging in 16 dagen. De (snel)wegen in het Zuiden zijn ook niet bepaald spannend zoals in het Westen.

Van Daytona naar Nashville is het snelst over Atlanta, ik zou daar ergens iets zoeken. Wel rekening houden met de spits en die vermijden.
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Florida 2020

Bericht door Marcel5050 »

Heb ik inderdaad bekeken,volgens google is het 36u rijden,heb er al over gedacht om New Orleans te skippen,ook kan ik Daytona naar drie nachten brengen,minder gaat niet daar ik tickets heb voor de 200 miles motorraces.Zal wel voor ale zekerheid anuleerbare hotels nemen voor moest het ergens niet lukken.
Gast

Re: Florida 2020

Bericht door Gast »

Ik vond New Orleans best leuk, maar dat was voor Katrina. Ik moet zeggen dat ik wel schrok van de beelden die ik destijds bij de Bauers in de USA zag. Maar in mijn periode vond ik het echt wel een aanrader en had ik het zeker niet willen missen. Ik heb NO ook gecombineerd met Nashville, Memphis etc. qua muziek vond ik het ook een leuke aanvulling op de country en de blues.
Gebruikersavatar
Re1gnman
Amerikakenner
Berichten: 425
Lid geworden op: 08 jun 2013, 16:30
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Florida 2020

Bericht door Re1gnman »

Marcel5050 schreef:
23 jun 2019, 14:46
Vluchten zijn geboekt,nu mijn trip nog uitstippelen.
Dag 1 overnachten in Miami

Enkele vragen,is bezoek aan Everglades op een voormiddag te doen en dan doorrijden naar Daytona?
Als ik het goed begrijp: je komt aan in Miami
De volgende dag wil je Everglades bezoeken en daarna doorrijden naar Daytona Beach?

Dat is pittig.
Voordeel dat je wel hebt is je jet lag.
Je bent de eerste dag waarschijnlijk vroeg op.
Rijdt via Homestead Everglades in.
Daar kun je wel leuke routes en airboat rides vinden.
Rit naar Daytona Beach is er een van 294 mijl.
Neem de I95 N (toll), zonder noemenswaardig verkeer ben je toch wel 5 uur onderweg.

Het is te doen, ik ben zelf niet vies van een stevige autorit...maar dit zou ikzelf niet op 1 dag doen.
Als je een beetje actief gaat doen in de Everglades (fietsen, lopen), dan ben je ook nog eens aardig moe aan het worden.
En dan nog eens 5 uur gaan rijden op je eerste dag in Florida, in een misschien onbekend gebied...mwoah...

Kun je niet ergens boven Miami een hotelletje boeken? Zeg Sunrise ofzo, kun je volgende dag ff langs Sawgrass Mills, alvorens
je doortuft naar Daytona Beach.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Florida 2020

Bericht door Marcel5050 »

Ik weet dat het een stevig tochtje is maar in Daytona ligt alles al vast.Het is dan de Bike week en dan is de keuze heel beperkt.Indien ik kort na de middag kan vertrekken moet dit volgens mij wel lukken,we kunnen met twee rijden.Wat ik niet weet is of bezoek aan Everglades te doen is op voormiddag.Ik overnacht de eerste dag wel in Homestead zo dat van daar uit naar Everglades niet te veel tijd neemt.Van Jet lag heb ik weinig last gans mijn leven ploegenwerk gedaan ben dus niet veel slaap gewend.
Pauline25
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 mar 2017, 19:09
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Florida 2020

Bericht door Pauline25 »

ik lees even mee en ben erg benieuwd naar je route.

Wij willen volgend jaar ong hetzelfde doen.
Vliegen naar Miami, via ST Augustine, Atlanta naar Memphis, dan naar New Orleans, daarna via Panama City, naar de westkust van Florida.

Hier hebben we ong 3,5vweek voor
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer