Reis Josje99: rondreis Florida 3 weken juli/aug 2022.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Josje99
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 14 mar 2013, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Dordrecht

Re: Reis Josje99: rondreis Florida 3 weken augustus 2020

Bericht door Josje99 »

ja ik vond het ook heel jammer van de villa want die zag er echt super uit.....
Josje99
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 14 mar 2013, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Dordrecht

Re: Reis Josje99: rondreis Florida 3 weken augustus 2020

Bericht door Josje99 »

Het gaat weer kriebelen om deze reis te doen in 2022
Met een kleine aanvulling…

We willen in juli eerst naar New York vliegen. Belofte aan dochter om een musical te bezoeken als ze haar middelbare diploma haalt wat hopelijk gebeurt in mei/juni.
Daarna doorvliegen naar Miami, rondreis Florida maken en vanaf Miami terug naar Amsterdam.
Ze hebben prijzen bij exit reizen via American Airlines voor € 723 pp incl bagage voor alle vluchten.
Josje99
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 14 mar 2013, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Dordrecht

Re: Reis Josje99: rondreis Florida 3 weken augustus 2020

Bericht door Josje99 »

onze reis krijgt wat vastere vormen nu!
iets meer dan 2 maanden en dan gaan we weer...nu naar Florida.
ik heb er zo'n zin in. :D

hieronder staat de nieuwe bloglink, dus wie alvast een kijkje wil nemen wat onze plannen zijn, je bent van harte welkom!

misschien kan iemand de titel aanpassen naar juli/aug 2022. :wink:

Opmerking moderator

Topictitel aangepast.
Sevianna
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 jan 2020, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Josje99: rondreis Florida 3 weken juli/aug 2022.

Bericht door Sevianna »

Hey Josje,

Ik kijk alvast uit naar jullie nieuw verslag! Wij gaan dit jaar in augustus en doen ongeveer hetzelfde maar pakken er New Orleans bij. We gaan voor 26 dagen en rusten ook paar dagen in Cape Coral.

Ik las dat jullie alvast wat excursies hebben vastgelegd en geboekt. Zijn deze allemaal gemakkelijk te annuleren? Ik durf niks meer vast te leggen wat niet te annuleren is. Goede 2 weken geleden heeft Tui zomaar mijn vliegtickets geannuleerd terwijl alles al vast lag. Ik heb heel de reis opnieuw moeten inplannen met een dag minder.

Is het echt nodig om de excursies echt al vast te leggen uit jullie ervaring, of is het meer gewoon voor het gemak dat jullie dit doen.

Ik heb na drama met tickets en nu met alle berichten over de drama's op de luchthavens hier in Europa al zoiets van ik leg niks meer vast tot ik echt met beide voeten op Amerikaanse bodem land hahahahahah. Na corona hebben we deze reis al keer zien sneuvelen en dit geeft ook echt geen hoop.
Het is voor ons de eerste keer dat we een roadtrip in Florida gaan doen.......
2022 Florida - New Orleans
Josje99
Amerikafan
Berichten: 390
Lid geworden op: 14 mar 2013, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Dordrecht

Re: Reis Josje99: rondreis Florida 3 weken juli/aug 2022.

Bericht door Josje99 »

Ik denk niet dat het echt al nodig is om alles vantevoren vast te leggen maar dat is meer mijn plannings manie….
Meer uit vrees dat iets vol zit en het niet meer zou kunnen wanneer ik het wil :wink:
Maar tegenwoordig is bijna alles wel annuleerbaar dus daar maak ik me niet zo druk over. Dat komt wel goed denk ik.

Ik vind het ook fijn om de uitgaven al wat te spreiden…. We hebben bv van de week ook de universal kaartjes gekocht. Die wij hebben gekozen, kan alleen vanaf hier.
En dat was best een grote uitgave :D
Sevianna
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 jan 2020, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Josje99: rondreis Florida 3 weken juli/aug 2022.

Bericht door Sevianna »

Oeps ik dacht dat ik bericht geplaatst had maar ik zie nu dat ik nog niet op verstuur had geklikt! Bedankt voor je antwoord.

Tjah nu zul je zeker blij zijn dat je alles al betaald hebt, want met de koerst van vandaag heb je toch al wat tientjes of mogelijk honderdjes kunnen besparen :sadcry: . Ziet er niet zo goed uit als je nog alles moet betalen nu.

Ik heb zelf de grote dingen ook al betaald en de verblijven waar we niet onderweg zijn. Maar echt de uitjes nog niet omdat ik niet goed weet hoe en wat precies. Vorige maand hadden ze ook zomaar de vluchten geannuleerd en dat maakt ook dat ik nog steeds niet alles durf te boeken. Heel de planning op de schop moeten gooien dag minder in al een strakke planning dus echt balen.
2022 Florida - New Orleans
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer