In november 2020 is het weer zover: dan trekken we weer (voor de derde keer alweer) 14 dagen richting Walt Disney World en Orlando!

Om de kerk in het midden te houden, dacht ik eventueel aan het volgende scenario: 1 week onsite Walt Disney World (of in een (partner)hotel) en 1 week offsite (in een ander hotel of villa). De focus ligt vooral op Walt Disney World, we hebben reeds andere delen van Orlando en Florida ontdekt. En die waren uiteraard ook heel leuk

Vandaar dus volgende vragen:
1) Wie heeft er ervaring met Disney's Coronado Springs? Is het echt zo fijn qua ligging, prijs-kwaliteit, vervoer... als ik me inbeeldt?

2) Heeft er iemand specifiek ervaring met partnerhotel B Resort & Spa Orlando Hotel? Dit is het partnerhotel in Disney Springs dat tot nu toe mijn voorkeur wegdraagt (Disney Springs is het uitgaanscentrum van Disney). Heel modern, bijna nieuw, met shuttle en wat een locatie! Dit lijkt me de 'next best thing' naast een onsite Disney hotel. Maar misschien is het er nogal druk en rumoerig...?
2) Zijn er nog andere (Disney/partner/niet-Disney)hotels die jullie aanraden? Hier is vooral de ligging erg belangrijk! Het hotel zou toch in de nauwe omgeving van Walt Disney World Resort moeten liggen (bv. Lake Buena Vista, Bonnet Creek, Celebration, eventueel Kissimmee,...). Liefst bereikbaar met een (hotel)shuttle service. Denk middenklasse hotel

3) Wat is jullie ervaring met een condo/townhouse/villa? Hoe lossen jullie het vervoer op? Tips voor leuke accommodaties? Ook hier weer is ligging super belangrijk! Liefst niet langer dan 15 min. van het Walt Disney World Resort (ook met druk verkeer...) rijden en liefst via rustige wegen...
Gemakkelijkheidshalve laat ik budget nog even buiten beschouwing...

Alvast bedankt voor jullie input!
Groetjes
Sylvia.