Snorkelen bij de Keys.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
eefdepeef
Amerika-newbie

Re: Snorkelen bij de Keys.

Bericht door eefdepeef » 02 jun 2019, 20:29

Ook een tip is om vanuit Orlando een dagtrip richting Crystal Rover te maken ten noord westen aan de Golf. Snorkelen in glashelder (zoet) water tussen manatee's en vissen. Er zijn twee mogelijkheden. Gratis vanaf de oever in de beek of via een huur bootje boven de zoet water bronnen. Beide een hele aparte ervaring.

noname4
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door noname4 » 16 jun 2019, 12:05

Bij John Pennekamp moet je weldegelijk helaas vooraf betalen bij reservering: http://pennekamppark.com/snorkeling-tours/

Is er geen alternatief waarbij dat niet hoeft?

harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 52

Bericht door harryh » 16 jun 2019, 14:47

Dat is dan veranderd, dat was voorheen niet zo, maar ik zie inderdaad dat je nu een cc moet opgeven in de laatste stap. Jammer :sadcry:
Ik heb alleen met Pennekamp ervaring.

Dorettekling
Amerika-ontdekker

Bericht door Dorettekling » 18 jun 2019, 21:11

harryh schreef:
22 feb 2019, 10:14
@ Jeli Jafra Ik ken ze niet maar vind persoonlijk dat het niet veel uitmaakt. Bij wie je ook boekt, je komt toch op dezelfde locaties, tenzij je een private tour doet. Pennekamp is grootschalig, maar daardoor ook goed georganiseerd. En geen verplichting; als het slecht weer is gewoon even afbellen - en dat hoeft niet eens, je betaalt niet vooruit. Hooguit kunnen de boten wat kleiner zijn; bij Pennekamp zit je meestal met 20-30 op een boot, dus dat zou de doorslag kunnen geven. Maar voor mij bevalt Pennekamp gewoon goed, hele goede gidsen die vaak mee het water in gaan. Wij blijven na het snorkelen altijd daar hangen, het is ook een State Park met voorzieningen, stranden etc.
Wij hebben net tour geboekt bij John pennenkamp en moesten gewoon vooruit betalen.

harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 52

Bericht door harryh » 18 jun 2019, 21:41

Zoals al gezegd, nu vooruit moeten betalen klopt, maar dat was voorheen niet ;)

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer