Accommodaties en locatie Clearwater Beach.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Jacqueline1973
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2018, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 1

Accommodaties en locatie Clearwater Beach.

Bericht door Jacqueline1973 »

Ik twijfel tussen 2 locaties in Clearwater Beach.

We hebben eigenlijk al iets geboekt, Clearwaterbeach suites, dit ligt vlakbij Sandpearl Resort. Ik was heel enthousiast over deze locatie.
Het appartement ziet er op de foto's ook mooi uit, al lees ik bij Tripadvisor wisselende berichten. Iemand hier ervaring met Clearwaterbeach suites?

Ik had nu via airbnb ook andere gezien, die er mooi uitziet, alleen is dat bij Clearwater Point en dat lijkt me een wat minder fijne locatie, je zit dan bij het privéstrand en niet bij het "gewone" strand. Daarnaast lijken dit ook iets meer appartementen van particulieren, die ze verhuren, en ben bang dat het daar iets minder levendig is. Heeft iemand ervaring op deze locatie?

Alvast heel erg bedankt voor het eventuele delen van jullie ervaringen.

Groetjes, Jacqueline.
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Accommodaties en locatie Clearwater Beach.

Bericht door marc08 »

Wij hebben daar nooit overnacht in Clearwater, maar zijn er wel geregeld geweest.

Persoonlijk op basis van de gekozen locaties zou ik jou 1e keus nemen. Je kan dan o.a. lekker dichtbij eten bij Frenchy's Original Cafe (aanrader).
En de rest is allemaal op zeer korte loop afstand vanuit je 1e locatie.

Wij zijn verder nooit zover naar beneden gegaan, het verste is nog voor segway adventures, omdat het toen voor ons ook minder levendig werd.
Maar het is allemaal op zeer korte afstand van elkaar en goed te belopen, dus als die 2e locatie je meer aanstaat en je vindt het niet erg om 20/25 mins te lopen naar de pier, dan is kun je makkelijk voor de 2e optie gaan.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
Marina B
Amerikafan
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 sep 2017, 08:31
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Accommodaties en locatie Clearwater Beach.

Bericht door Marina B »

Wij zaten twee jaar geleden een paar nachten in het Sandpearl Resort. Erg fijn verblijf en prima locatie voor ons.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Accommodaties en locatie Clearwater Beach.

Bericht door Kletskous »

Wij zaten vorig jaar in Hilton Clearwater Beach. Hotel met zwembad, direct aan het poederzachte zandstrand. Zwembad was wat lawaaierig door de dj die er muziek draaide, maar het had ook wel iets gezelligs zo.
De Pier zit er zowat naast.
Aan de overkant van de straat zit Beach Shanty Café, waar je prima kunt ontbijten. De pancakes daar waren zo groot, dat weet mijn zoon nog :lol: :lol:
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Jacqueline1973
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2018, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Accommodaties en locatie Clearwater Beach.

Bericht door Jacqueline1973 »

Bedankt voor jullie reacties, denk dat ik dan toch bij mijn eerste keuze blijf met de centrale ligging. Is St Pete's Beach een aanrader om dagje heen te gaan?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer