Aquatica of Disney Blizzard?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
tomnadiaroos
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2017, 15:42

Aquatica of Disney Blizzard?

Bericht door tomnadiaroos »

Hallo,

Wij gaan in augustus naar Florida met onze dochter van 9 jaar.
1 dag doen we een waterpark en we twijfelen tussen Aquatica (voorkeur mama & papa) en Disney Blizzard beach (voorkeur dochter).

Wie heeft nuttige tips, zodat we ook deze knoop kunnen doorhakken?
Heel erg bedankt.

Tom
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Aquatica of Disney Blizzard?

Bericht door Kletskous »

Ik ken alleen Aquatica en dat is ons prima bevallen. Ik heb de kinderen filmpjes laten kijken van de parken en zij gaven de voorkeur aan Aquatica.
Ik had zelf ook een lichte voorkeur voor Blizzard Beach, gewoon vanwege het grappige effect met die sneeuw. Maar uiteindelijk ga ik bijna nergens vanaf en zij wel. Dus liet ik hun de doorslag geven. En Aquatica kon mooi in combinatie in een 14-daagse onbeperkte pas met Seaworld-Bush Gardens en incl. parkeren. Dit was qua prijs nog te overzien (geloof 125,= p.p.)
Ik vond de combinatietickets met Disney namelijk wel érg duur. En mijn kinderen maakte het verder niet uit welk pretpark we gingen doen. Als er maar gave achtbanen waren. Nou, die waren er in Bush Gardens en Seaworld zeker. Dus die combinatiepas was prima voor ons. Ze hebben het er nog over. Maar Aquatica vonden ze nóg leuker, daar zijn we ook 2x geweest. Vooral die glijbaan waarin je het plankje onder je voeten wegvalt en je loodrecht naar beneden valt, was hét :thumbup: Zij dan hè, ik vond de ligbedden prima :D
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Aquatica of Disney Blizzard?

Bericht door marc08 »

Typhoon lagoon viel al af? Want het waterbad is daar toch wel stuk leuker met de grote golven dan die andere twee.

Onze voorkeur is altijd typhoon vanwege t zwembad en type rides tov blizzard, maar wij hebben nog geen kinderen waar wij rekening mee moeten houden.

Vergeet overigens ook vulcano bay niet van universal, die heeft wel de leukste en meeste slides.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
dhg2000
Amerikakenner
Berichten: 623
Lid geworden op: 18 nov 2010, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Aquatica of Disney Blizzard?

Bericht door dhg2000 »

Zelf zou ik kiezen voor Blizzard Beach, maar dat is puur omdat het een Disneypark is.
tomnadiaroos
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2017, 15:42

Re: Aquatica of Disney Blizzard?

Bericht door tomnadiaroos »

Bedankt voor de info...
Kan je op voorhand via internet een dagticket bestellen voor Disney Blizzard ? Ik vind die mogelijkheid precies nergens terug...
Kan je bij Disney Blizzard ook een 'fast pass' aanschaffen ? Ik heb precies niet veel zin om 30min aan te schuiven voor een glijbaan..


Bedankt
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer