Tickets Pretparken Orlando advies

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Brackies
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2018, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 0

Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door Brackies »

Beste Allen,

Ik ga deze zomer samen met mijn vriendin voor een kleine 25 dagen naar florida waaronder een kleine 14 dagen naar Orlando om daar zoveel mogelijk pretparken te doen maar natuurlijk ook de outlets etc.
Nou heb ik mij de afgelopen dagen/weken mezelf veel ingelezen op verschillende forums maar zit toch wel met een belangrijke vraag en die luidt als volgt.

Is het nou handig om de tickets voor de parken als bijvoorveeld disney, bushgarden, seaworld, universal van te voren te bestellen of kan je dit gewoon beter bij de parken direct zelf doen? Welke manier is goed koper en scheelt het ook veel dat het de moeite waard is?

Daarbij gezegd te hebben, als wij van te voren besluiten om de tickets online te bestellen, hoe weet je zeker dat de tickets legitiem zijn? Dat ik niet straks mijn geld kwijt bent aan tickets die ik dan niet ontvang etc? Tegenwoordig ben je toch wat voorzichtiger om online zaken te bestellen gezien je nog al eens voor de gek gehouden kan worden.

Daarom vraag ik aan jullie advies wat wij het beste kunnen doen:)?

Verder als jullie nog leuke tips of tricks hebben, horen wij dat uiteraard ook graag.

Groetjes:)
tobthijm
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jan 2017, 00:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door tobthijm »

Ik heb nu voor het 2de jaar op rij kaartjes gekocht bij Attraction Tickets je krijgt daar de normale kaartjes om mee het park in te gaan. Vorig jaar besteld op de ierse site, dit jaar op de duitse site. Hetzelfde bedrijf alleen verzenden ze vanuit een ander land en soms zijn de acties wel eens verschillend dus goed kijken wat je nodig hebt en waar je het goedkoopste uit bent of er meer dingen bij krijgt.
Binnen een week hadden wij de kaartjes in huis netjes verpakt en je moet tekenen voor de bezorging.
Wij hadden vorig jaar 14 dagen kaarten voor Disney en een kaart voor Seaworld, Bushgardens en aquatic. Wat erg veel was voor de week dat we in Orlando verbleven. Dit jaar gaan we alleen voor Universal studio's ook een 14 dagen kaart en Kennedy Space Center.
Hierbij de sites waar wij bestelden

https://www.attractionticketsdirect.de/
https://www.attractionticketsdirect.ie/
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door Harry »

Hier ook prima ervaring met bovengenoemde sites.
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door marc08 »

En anders via hun eigen sites bestellen. Niet aan t loket daar. Dat is sowieso duurder en je staat langer te wachten.

Daarnaast kan je bij vooraf online bestellen je fastpass tickets instellen bij disney. Dit kan 30 dagen voor je daar bent, je moet dan wel een beetje een planning hebben welke parken je wanneer doet. Als je trouwens op een disney resort slaapt is t 60 dagen vooraf.

Ps. Hier hebben wij ze vorig jaar besteld, hebben soms ook fijne acties en icm de koers kan dit ook gunstig zijn
https://www.undercovertourist.com
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
Brackies
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2018, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door Brackies »

Bedankt voor jullie snelle reactie.

Dus jullie zeggen eigenlijk wel dat van te voren bestellen handiger is en kosten besparend is.
Dan ga ik eens kijken op de twee aangegeven sites.

Nou had je volgens mij met disney tickets nog wel het geval dat dit geen vouchers mochten zijn maar echt de originele tickets i.v.m. de fast pass?
Haal ik deze ook bij de genoemde sites of maakt het verder niet zo veel uit?

De fastpass online instellen? waar doe je dat dan precies?
En je zou de tickets dus ook rechtstreeks kunnen bestellen bij een Dsiney of een universal. Zelfs dat is dus al goedkoper en hoef ik natuurlijk niet meer in de rij te staan...

Alvast bedankt voor de informatie.
Als jullie verder nog handig tips hebben in het algemeen of over de parken/tickets, hoor ik het graag.

Ga samen met vriendin namelijk voor het eerst buiten Europa vliegen dus dat is wel even spannend haha.

Groetjes:)
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door ADE01 »

Er loopt nog een hele uitleg over het Disney fastpass concept in een ander recent topic op dit forum. Komt er op neer dat bij ieder Disney ticket automatisch fastpasses zitten. 3 attracties pp per dag voor 1 park, die je 30 dagen van te voren in kunt stellen. Voor de populaire attracties moet je dit zo ver mogelijk van te voren doen via website of app. Anders sta je 2 tot wel 4 uur te wachten bij bijvoorbeeld de nieuwe avatar of toystory attracties. Alle populaire attracties komen nauwelijks onder een uur reguliere wachttijd. Met fastpass ~15 minuten. Instellen en een klein beetje van te voren plannen bespaart je uren.
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door frouke »

Dus die fastpassen heb je sowieso ongeacht waar je de disneytickets besteld? En werken ze bij Universal ook met fastpass?
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door ADE01 »

Ja. Bij Disney heb je altijd fastpasses, maakt niet uit waar je je ticket koopt. Van te voren bestellen is dus wel aan te raden vanwege de 30 dagen regel.

Universal heeft ook fastpasses maar daar moet je (fors) extra voor betalen en zover ik weet hebben die geen slots e.d. of maximum maar kun je gewoon altijd in een andere, kortere, rij aansluiten.
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door frouke »

Dus voor Universal niet echt aan te raden om ze extra bij te bestellen?
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door Laura&Edwin »

Wel als je in een drukke periode de parken bezoekt. Je wacht dan per attractie beduidend minder lang en je kunt dus meer doen. Vraag is of je er het extra geld voor over hebt.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door marc08 »

frouke schreef:Dus die fastpassen heb je sowieso ongeacht waar je de disneytickets besteld? En werken ze bij Universal ook met fastpass?
Je moet ze wel linken aan de disney app. Via de app kan je ze dan instellen.
Wij hebben nog bewust 1 nacht in een disney hotel geslapen. Daarmee kon je op 2 dagen (check in en check out dag) 60 dagen ipv 30 dagen de attracties instellen. En t scheelde 2 dagen parking fee ( 22 dolar per dag). Nu moet je wel parking fee op de resorts betalen, dat was vorig jaar nog niet.

Voor universal kun je in t park zelf nog beslissen of je fastpass nodig hebt.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door frouke »

Dankjulliewel voor de reacties!
marc08 schreef:Voor universal kun je in t park zelf nog beslissen of je fastpass nodig hebt.
Ook als je op voorhand tickets hebt aangekocht?
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door Laura&Edwin »

Ja. Die kun je later er nog los bij kopen.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Tickets Pretparken Orlando advies

Bericht door frouke »

Ah ok, da's gemakkelijk! Dan reserveer ik gewoon alvast de tickets zonder fastpass en dan zien we daar weer wel verder... :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer