Sms'en, bellen & mobiel internet in Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Joootiee
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 apr 2018, 18:38

Sms'en, bellen & mobiel internet in Florida

Bericht door Joootiee »

Hallo

Deze zomer gaan wij naar Florida, nu heb ik een vraagje ivm toch een beetje mobiel te kunnen zijn daar.
Ik vermoed dat het eigenlijk het slimst is van daar gewoon een prepaid simkaart aan te schaffen? Ik kan ook bij mijn bestaand Belgisch abonnement een optie nemen voor wereldwijd belminuten, sms'en en internet. Echter daar zou ik 110euro voor betalen terwijl je amper volume hebt...

Indien je daar best een sim-kaart koopt, waar koop je dit best?

En dan heb ik nog een vraagje...
Na 6 dagen in Florida reizen wij door naar de Bahama's (Freeport). Kan hier dan deze sim-kaart nog gebruikt die in Florida aangeschaft is geweest zonder meerkost op verbruik?

Dank bij voorbaat
Gast

Re: Sms'en, bellen & mobiel internet in Florida

Bericht door Gast »

kijk even in dit topic:
viewtopic.php?f=10&t=68607
Joootiee
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 apr 2018, 18:38

Re: Sms'en, bellen & mobiel internet in Florida

Bericht door Joootiee »

Oké daar ben ik inderdaad al veel mee.

Maar weet ook iemand of ik die simkaart ook zou kunnen verder gebruiken op de Bahama's?
Zo niet moet ik daar opnieuw een andere kopen?
PRMRE
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2018, 16:39
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Sms'en, bellen & mobiel internet in Florida

Bericht door PRMRE »

Vorige zomer een kaart van Arieli Mobile besteld, kostte 48 dollar voor onbeperkt bellen en internetten. Werkte in Florida echt fantastisch en heb er zojuist nog een besteld voor de vakantie van dit jaar! Is meestal binnen een week binnen en kan je direct activeren zodra je het vliegtuig uit komt.
Joootiee
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 apr 2018, 18:38

Re: Sms'en, bellen & mobiel internet in Florida

Bericht door Joootiee »

PRMRE schreef:Vorige zomer een kaart van Arieli Mobile besteld, kostte 48 dollar voor onbeperkt bellen en internetten. Werkte in Florida echt fantastisch en heb er zojuist nog een besteld voor de vakantie van dit jaar! Is meestal binnen een week binnen en kan je direct activeren zodra je het vliegtuig uit komt.
Dit ziet er inderdaad heel interessant uit!
Maar ik vermoed dat ik hier op de Bahama's nadien niets meer mee ben? We zijn namelijk maar 6 dagen in Florida, nadien gaan we naar Freeport.

Ik zou een simkaart nodig hebben die het Caraibisch gebied ook dekt (als dat zelfs mogelijk is :?: )
Richard033
Amerikafan
Berichten: 204
Lid geworden op: 29 nov 2013, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Amersfoort

Re: Sms'en, bellen & mobiel internet in Florida

Bericht door Richard033 »

Arieli Mobile
Dit voorjaar zonder problemen 2 sim kaartjes kunnen gebruiken. Snel binnen en totaal geen probleem met activeren. Ik werd op de mijne wel een paar keer gebeld, maar gewoon niet opnemen. Je krijgt namelijk wel een nummer dat steeds opnieuw wordt uitgegeven.
Carolena
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 sep 2016, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Sms'en, bellen & mobiel internet in Florida

Bericht door Carolena »

Hebben het gewoon met onze Belgische simkaarten overleefd hoor! Google maps offline gebruikt en wifi is er overal. Ik had nu niet zo de behoefte om overal online te moeten kunnen. Hoort ook een stukje bij het reizen voor mij, ookal had ik een dochter van 9 die in België bleef, ik heb haar elke dag kunnen appen.
Maar zoals bij alles, iedereen moet doen waar hij/zij zich het best bij voelt! :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer