Pinnen atm op resort

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
sillie
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 nov 2017, 14:48
Aantal x V.S. bezocht: 0

Pinnen atm op resort

Bericht door sillie »

Binnenkort vertrekken wij naar orlando,legacy vacation resort kissimee.Uiteraard hebben wij een cc maar we willen toch ook gewoon geld pinnen en cash bij ons hebben.Waar pinnen jullie?nog tips?
Ik las dat er een atm op het resort aanwezig is maar er bestaan ook van die apparaten waar je een behoorlijke toeslag voor moet betalen en ik weet niet of dit dan slim is om te doen.Dus tips zijn welkom :)
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2429
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door SuzieQ »

Welk resort ga je naar toe?
Persoonlijk let ik niet zo op die toeslagen, een beetje pinnen moet je toch.
Het meeste betalen wij gewoon met de CC.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door sanook »

Ik denk dat je bij een ATM van een 'echte' bank minder commissie betaalt. Kies sowieso altijd voor de dollar/euro conversion van je eigen bank, die is voordeliger dan de conversie van de bank/atm daar.
sillie
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 nov 2017, 14:48
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door sillie »

Bedankt voor de snelle reacties,eerste keer een verre reis en toch spannender voor je gevoel dan gewoon in Europa.We gaan naar het legacy vacation resort in Kissimee.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door sanook »

In Amerika staan op veel plaatsen (winkels, restaurants, hotels, resorts) 'commerciele' ATM's. Dus als de nood aan de man is kun je altijd snel ergens contant geld halen. Maar dit is voordeliger bij een ATM van een echte bank (maar wel moeilijker te vinden). Nog voordeliger is om je bankpas of Credit Card te gebruiken als je wilt betalen.
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 261
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door Hard Rock Cafe. »

We pinnen indien nodig in het hotel. ING pinpas. Geen cc dus. Extra kosten 2, 5 Euro.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door babarage »

Voordeligste pin je over het algemeen in een winkel met een zogenaamde cashback. Vergelijkbaar met bijpinnen wat je hier bij de supermarkt doet. Bij warenhuizen zoals target en walmart kan dat (al werkt vooral bij Walmart een ING pas niet altijd) maar ook bij supermarkten en pharmacies zoals CVS en Walgreen. Je krijgt de vraag dan te zien op het schermpje van het pinapparaat. “Do you want a cash back?” Kies je “yes”. En dan “select amount” meestal kun je kiezen tussen 20, 40 60 of 80 dollar. Tik je ook aan op het apparaat en dan kun je verder. Wijst zich vanzelf.

En vergeet niet je bankpas op wereld te zetten!
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door asv60 »

Bij Wawa (tankstation) staat een ATM waar je gratis geld kunt opnemen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door roelb »

Gratis geld.. dat is mooi! Toch maar even een retour MCO in J boeken voor straks, gratis geld halen en weer terug :-) Hoe werkt het precies?
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 261
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door Hard Rock Cafe. »

babarage schreef:
En vergeet niet je bankpas op wereld te zetten!
Dat is niet altijd nodig. Ligt eraan wat voor rekening je hebt.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door babarage »

Hey das nieuw voor mij. Ik dacht dat alle Nederlandse banken de passen voor alle rekeningen standaard op alleen pinnen in Europa hadden staan voor de veiligheid. Welke banken/rekeningen wijken af?
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door roelb »

Volgens mij gaan bij de meeste banken chip-transacties sowieso altijd goed en zou het "wereldprofiel" eigenlijk beter het "sta non-chip transacties toe" profiel kunnen heten.
Gast

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door Gast »

Je kunt ook vaak in een supermarkt bij het afrekenen extra cash aangeven. Dan betaal je geen fees.
sillie
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 nov 2017, 14:48
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door sillie »

De rekeningen staan op wereld!Zijn die wawa tanstations makkelijk te vinden of moet het toeval zijn dat je er zo 1 tegenkomt?
Het gaat me niet om die paar dollar extra als t maar geen type is dat onveilig is en niet zo 'n ding dat bij wijze van heel veel extra toeslag rekent.
Laatst gewijzigd door sillie op 23 apr 2018, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 261
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door Hard Rock Cafe. »

babarage schreef:Hey das nieuw voor mij. Ik dacht dat alle Nederlandse banken de passen voor alle rekeningen standaard op alleen pinnen in Europa hadden staan voor de veiligheid. Welke banken/rekeningen wijken af?
Ik heb dat al eens eerder gezegd welke rekeningen( niet hier) en kreeg toen zeer onaangename reacties. :roll:
Shopelle30
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jun 2018, 20:28
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Pinnen atm op resort

Bericht door Shopelle30 »

Adviseren jullie om met een credit card bij te pinnen in bijvoorbeeld een supermarkt?
Kan je ook pinnen met een gewone betaalpas bij de supermarkt of is het voordeliger om met een creditcard te betalen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer