Honkball/Baseball wedstrijd in Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
xThara
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 16 feb 2018, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 4

Honkball/Baseball wedstrijd in Florida

Bericht door xThara »

In juli ga ik samen met mijn vriend twee weken naar Florida. Nu willen wij graag een honkbal/baseball wedstrijd bijwonen. Ons originele plan was om naar de Tampa Bay Rays te gaan, dit kwam precies uit met waar we welke dag zijn. Echter komen we er nu achter dat deze wedstrijd om 12.00 uur 's middags is en dit redden we niet met ons schema. Dus nu zijn we aan het kijken welke wedstrijd wel binnen ons reisschema past.

Heeft iemand ervaring met het bezoeken van deze wedstrijden? We gaan niet om de wedstrijd maar om de sfeer die er hangt en het een keer mee maken. Het is dus belangrijk voor ons dat het stadion een beetje vol zit, maar we hoeven niet persé de wedstrijd goed te kunnen zien / volgen. Iemand Tips naar welke teams we dan het beste kunnen kijken? We zijn van 18 juli t/m 31 juli in Florida en maken een ronde van Miami via The Keys naar Naples, Tampa, Orlando en weer terug naar Miami. :D

EDIT: We twijfelen om ons reisschema aan te passen en zo wel naar een major league wedstrijd te kunnen. Of ons reisschema te houden zoals we het hebben en een minor league wedstrijd bezoeken. Tips?
Laatst gewijzigd door xThara op 16 feb 2018, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3208
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Honkball/Baseball wedstrijd in Florida

Bericht door tosca »

Hier kun je de schema's bekijken:
https://www.mlb.com/marlins/schedule/2018-07
https://www.mlb.com/rays/schedule/2018-07

Zowel Miami als Tampa hebben een ploeg. Als je naar Miami gaat, houd er dan rekening mee dat het stadion overdekt is én airco heeft. Wij hadden geen sweater meegenomen vorige zomer en het was echt ijskoud :lol:
Gast

Re: Honkball/Baseball wedstrijd in Florida

Bericht door Gast »

Minor league is :thumbup:

Prima sfeer, kleiner stadion, dus alles goed te volgen, en een stuk goedkoper.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Honkball/Baseball wedstrijd in Florida

Bericht door Almere vak V »

Ik zit met grote regelmaat bij de Seattle Mariners op de tribune. Moet ik wel eerlijkheidshalve toegeven dat ik alleen naar honkbal ga kijken als ik echt niks anders gevonden kan krijgen. Want het is echt het meest saaie spelletje wat ik ken.
Ik moet heel goed nadenken wanneer het bij de Mariners voor het laatst uitverkocht was. Stadion zit meestal tussen de 50 en 60% vol. Denk er aan dat dit voor mensen echt een uitje is. Het is een ontmoetingsplaats. Wij komen er meestal met een man of 20 bij elkaar. Vrouwen en kinderen erbij. En de hond kan naar het asiel in het stadion. Gezellig met elkaar ouwehoeren, lekker wat eten, wat drinken. Een rondje lopen. En oh ja, af en toe slaat er iemand tegen een bal. Meer dan genoeg mensen komen halverwege de wedstrijd binnenlopen. Of lopen halverwege al weer weg. Een totaal andere beleving dan bij alle andere wedstrijden.
Nou valt gezellig ouwehoeren bij een NFL/College football wedstrijd ook niet echt mee. Oorverdovend...
xThara
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 16 feb 2018, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Honkball/Baseball wedstrijd in Florida

Bericht door xThara »

Pream schreef: De Rays spelen op 23-24-25 juli tegen de Yankees en dat zijn waarschijnlijk de best bezochte wedstrijden van het seizoen.
We rijden de 25e van naples / fort myers, richting tampa. Alleen dan vind ik de wedstrijd van 12 uur smiddags toch iets te vroeg. Dan wordt het weer zo haasten. Naar Miami heb ik ook al gekeken, en die spelen helaas okk niet thuis op de data dat we daar zijn.
xThara
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 16 feb 2018, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Honkball/Baseball wedstrijd in Florida

Bericht door xThara »

eoms schreef:Minor league is :thumbup:

Prima sfeer, kleiner stadion, dus alles goed te volgen, en een stuk goedkoper.

De minor league is dus ook een prima competitie om te bezoeken? Wat erg fijn is dat die ticketprijzen lager liggen... Mijn vriend wil heel graag de sfeer proeven en het ‘echte Amerikaanse honkbal / gevoel’ beleven. Ik za eens opzoeken welke clubs er in de minor league spelen en wanneer er waar wedstrijden zijn!
Gebruikersavatar
betsy
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Honkball/Baseball wedstrijd in Florida

Bericht door betsy »

Wij hebben 2 jaar geleden een wedstrijd van de Rays tegen NY Yankees bezocht. Wij vonden het een hele belevenis. Complete families camperend en BBQ' end op het parkeerterrein. Inderdaad koud en niet vol, maar we hadden het niet willen missen. Zeker een aanrader. Wij hadden redelijk last minute tickets via Groupon. :thumbup:
20 x USA (1986, 1993, 1995, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012 (2x), 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 (2x) en 2020. Meestal Florida, af en toe 'uitstapjes naar de westkust, Canada en/of de noordoost kust.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer