Clearwater Beach of Treasure Island?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
IlsevT
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 jun 2017, 09:24
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Clearwater Beach of Treasure Island?

Bericht door IlsevT »

Over ruim twee maanden gaan wij naar Florida. Wij verblijven van 3-6 mei in Clearwater Beach. Nu begin ik toch te twijfelen of dit wel de juiste plek voor ons is. Wij houden over het algemeen van rust en ruimte en Clearwater Beach kan nog al druk zijn. Met name in de weekenden (heb ik gelezen) en dan zijn wij daar ook. Raden jullie het aan om te kiezen voor een ander strand nabij Clearwater/St Pete? Ik heb al een accommodatie gevonden bij Treasure Island. Wij willen lekker over het strand lopen en niet struikelen over de mensen. We houden wel van gezelligheid en leuke restaurantjes en terrasjes (het liefst op loopafstand). Wat is wijsheid?
Gebruikersavatar
gahoogenboog
Amerikafan
Berichten: 259
Lid geworden op: 06 aug 2006, 18:32
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Clearwater Beach of Treasure Island?

Bericht door gahoogenboog »

Wij zijn vier keer een paar dagen in Treasure Island geweest.
Het strand is heerlijk en heel rustig.
Maar er zijn niet veel restaurants of terrasjes. Wij verbleven in Page terrace, aan het strand. Je kunt daar niet eten.
Maar aan de overkant waren een paar winkeltjes en een pizzeria waar je ook lekkere broodjes kon halen.
Naast dit motel is een groot hotel waar je wel op een terras kon zitten en kunt eten.
Wij herbeleven daar voornamelijk om het strand. En een paar dagen is lang genoeg voor daar.
We waren er voor het laatst in 2014 dus zal er misschien ook wel het nodige veranderd zijn.
Veel plezier met de voorbereidingen.

Greet
Gebruikersavatar
Roosuithoorn
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 04 aug 2012, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 35

Re: Clearwater Beach of Treasure Island?

Bericht door Roosuithoorn »

Wat grappig, wij zaten ook in Page Terrrace. Ook ben ik vaak in Clearwater Beach geweest. Allebei vond ik leuk. Treasure Island is rustiger, met idd wat minder restaurantjes. Dus als je rust zoekt en prachtige stranden, dan zit je daar wel goed. In Clearwater Beach is het wel drukker, maar het strand is heel groot en er is een lange boulevard. Last van de drukte hebben we er nooit gehad. We wisselde Clearwater Beach en Treaure Island steeds af.
Overigens kun je in Clearwater Beach een hele leuke tour maken om dolfijnen te spotten: Little Toot. Heel veel forumleden hebben deze boottocht gemaakt, erg leuk!
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer