Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Disney’s Blizzard Beach
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Disney’s Blizzard Beach
Wij overwegen om tijdens onze florida trip naar Disney’s Blizzard Beach te gaan. We hebben geen kinderen, is dit waterpark ook voor volwassenen leuk genoeg om je een dag te vermaken, of is het toch meer een kinderpark?
en iemand ervaring met de site orlandoparkdeals.com? Hier bieden ze tickets aan met 50% korting, lijkt me veel voor een disney park.
en iemand ervaring met de site orlandoparkdeals.com? Hier bieden ze tickets aan met 50% korting, lijkt me veel voor een disney park.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: Disney’s Blizzard Beach
Hier ook geen kinderen en we vermaken ons altijd prima daar
In allebei de waterparken van Disney overigens. Zelf vind ik Typhoon Lagoon ook leuker (door die grote golf en Crush 'n' Gusher), maar de vele glijbanen in Blizzard Beach zijn ook zeker wel leuk om te doen. Ik vind het vooral heerlijk ontspannend. Zeker als je ook nog een tijdje in een band over de Lazy River dobbert. Ultiem relaxt
Wat betreft die site, daar heb ik geen ervaring mee.

Wat betreft die site, daar heb ik geen ervaring mee.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Vergeet Volcano Bay niet, het spliksplinternieuwe waterpark van Universal. Ik ben er twee maanden geleden een middag geweest en het was erg leuk. De grote tubeslide is leuk (of eng, hoe je het ook definieert), er is niet slechts een hoge glijbaan zoals in Blizzard Beach maar 3 stuks die allemaal anders zijn. Een (de rode) is vergelijkbaar met die in Disney (rechte drop). Daarnaast zijn er ook twee hoge die heel anders zijn en meer een klassieke glijbaan, maar wel supersnel. En tot slot is er ook nog een hele gave watercoaster. Een soort bobbaan, maar dan met water.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Als je boekt bij orlandoparkdeals.com moet je een 90 min. durende timeshare presentatie volgen.
Staat in de terms & conditions.
Staat in de terms & conditions.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Aquatica van Seaworld is ook heel leuk en ik dacht zelfs dat het iets goedkoper was dan de andere waterparken?
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties! We gaan de andere genoemde parken ook even bekijken.
en Roelb, goed dat je aangeeft dat sommige mensen het ook eng kunnen vinden, want ik ben niet zo'n held.
asv60, dom dat ik zelf niet eerst de term and conditions had gelezen, 90 minuten film of presentatie is niet echt ons ding.
en Roelb, goed dat je aangeeft dat sommige mensen het ook eng kunnen vinden, want ik ben niet zo'n held.
asv60, dom dat ik zelf niet eerst de term and conditions had gelezen, 90 minuten film of presentatie is niet echt ons ding.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij zijn in Blizzard Beach en Typhoon Lagoon geweest. Beide prachtige parken. Wij waren met kinderen en die vonden het fantastisch. Wij ook hoor, maar als ik zonder kinderen was, was ik er niet geweest. Als een waterpark en glijbanen je ding is, vind je dit park zeker geweldig! In Europa gaan wij (voor de kinderen) ook weleens naar een waterpark maar deze zijn echt top.
Blizzard Beach lijkt mij zo gaaf!
Helaas geen tijd voor.
Waarschijnlijk al niet voor Aquatica waar we kaarten voor hebben.
Helaas geen tijd voor.
Waarschijnlijk al niet voor Aquatica waar we kaarten voor hebben.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten