Reis Carrie: Miami - Miami.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Carrie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Reis Carrie: Miami - Miami.

Bericht door Carrie » 30 jan 2018, 17:45

Hoi,

Het is ons gelukt om leuke tickets te scoren naar Miami :D . We willen dit jaar geen grote rondreis, maar iets meer chillen dan de voorgaande jaren. We hebben de volgende opzet gemaakt:

12-8 Amsterdam - Miami
13-8 Miami - Kennedy Space Center - Orlando
14-8 Orlando
15-8 Orlando
16-8 Orlando
17-8 Orlando
18-8 Siesta Key
19-8 Siesta Key
20-8 Siesta Key - Myakka River State Park - Naples
21-8 Naples
22-8 Naples
23-8 Naples - Everglades - Islamorada
24-8 Islamorada
25-8 Islamorada
26-8 Islamorada
27-8 Islamorada - Miami
28-8 Miami
29-8 Miami
30-8 Miami - Amsterdam

Is dit een beetje goede route of missen we echt iets essentieels? De rust erin houden is voor ons dit jaar belangrijk. We zijn dus niet echt op zoek naar meer tussenstops, maar we willen wel graag weten of deze goed zijn of dat we beter ergens anders kunnen verblijven.

En zijn de Everglades wel de moeite waard/te doen zo hartje zomer of raden jullie dat af? Ik had een airboat tour in gedachten en eventueel de tramtour bij Shark Valley.

Ik ben me nog aan het inlezen in Florida (boekjes en reisverslagen), dus alle tips zijn welkom.

Groetjes Caroline.
https://carenmars.wordpress.com
2014 Zuidwest USA
2016 Zuidwest USA
2017 Noordoost USA
2018 Florida
2019 LV-Yellowstone-LV

ADE01
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis Carrie: Miami - Miami.

Bericht door ADE01 » 31 jan 2018, 03:04

Ik had zelfs misschien enkel Orlando en Miami/Keys gedaan voor echte rust. Je hebt er immers alles. Villa in Orlando. Strand in Miami. Everglades, Keys en Naples zijn vanuit Miami in te vullen. Maar wil je een andere terugweg vanuit Orlando naar Miami of net iets meer zien is dit ook goed te doen.

harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door harryh » 31 jan 2018, 18:47

Voor echte rust zou ik een villa huren en op één of max. 2 plekken blijven, hebben wij al vaker gedaan. In de komende meivakantie weer.
En waar dat hangt van je persoonlijke voorkeur af. Voor ons of ten noorden van Fort Lauderdale; Deerfield, Boca, West Palm Beach etc, of Fort Myers/Sarasota, zoals deze keer.
Miami is leuk voor 1 of 2 dagen maar dan is het ook weer mooi geweest voor ons. En wij zijn geen Orlando gangers ;)

Carrie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Carrie » 11 feb 2018, 15:59

Dank voor jullie reacties. Wij kiezen er toch bewust voor om niet vanuit 1 of 2 plaatsen de omgeving te verkennen, maar een kleine rondreis te maken. Wij denken op deze manier toch voldoende rust in te bouwen en daarnaast ook genoeg afwisseling te hebben. Het gaat er meer om of we logische stops in gedachten hebben.

Heeft er verder iemand ervaring met de everglades in augustus? Is een airboattour en de tramtour te doen?

Groetjes Caroline
https://carenmars.wordpress.com
2014 Zuidwest USA
2016 Zuidwest USA
2017 Noordoost USA
2018 Florida
2019 LV-Yellowstone-LV

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht