Tickets met korting Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Sanne1990
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2018, 11:26
Aantal x V.S. bezocht: 6

Tickets met korting Florida

Bericht door Sanne1990 »

Hallo,

Wij doen in mei met 2 volwassenen en 2 kinderen (2j en 4j) een reis door Florida.
Hierbij willen we de volgende parken bezoeken :
1 dag, 1 disney park
1 dag universal studios
1 dag Seaworld
1 dag Everglades
1 dag Kennedy Space center

Het kostenplaatje hiervan valt echter wel wat zwaar :D
Hoe boekte jullie je tickets voor deze parken? Bestaan er speciale formules en zijn deze écht voordeliger?

Zijn er andere parken op de route van Orlando naar Miami die jullie de moeite vinden met kleine kinderen?

Alvast bedankt!
(eerste post in allesamerika.com :wink: :)
Carolena
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 sep 2016, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door Carolena »

www.attractionticketsdirect.de

Op die site zijn altijd wel goeie kortingen te scoren. Zo kocht ik via hen bijvoorbeeld tickets voor KSC aan kindertarief voor volwassenen.
knaapje
Amerikakenner
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door knaapje »

De kosten vallen vooral tegen omdat je kiest voor 5 bestemmingen van 5 verschillende organisaties, ook vind je niet veel aanbiedingen voor 1 dags tickets voor Disney en Seaworld.
1 dags tickets zijn bijzonder prijzig, maar als je bijv. kiest voor 3 dagen Disneyparken wordt het al per dag een stuk goedkoper.
Ook Seaworld en Busch Gardens Tampa gecombineerd kost nauwelijks meer dan 1 dag Seaworld.
Zou je keuze toch nog eens bekijken.

Een park op de route voor je kinderen, Legoland!
Romina
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jan 2018, 20:41
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door Romina »

Carolena schreef:http://www.attractionticketsdirect.de

Op die site zijn altijd wel goeie kortingen te scoren. Zo kocht ik via hen bijvoorbeeld tickets voor KSC aan kindertarief voor volwassenen.

Hoi! Wij willen ook graag naar het Kennedy Space Center in maart! Klopt het dat je via de duitse site de tickets gewoon thuis krijgt opgestuurd en dat ze dit hele jaar geldig zijn? Als je via de site van het Kennedy Space Center tickets wil boeken moet je een datum ingeven wanneer je het park wil bezoeken :|
Carolena
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 sep 2016, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door Carolena »

Klopt! Tickets zijn zeker lang genoeg geldig. De site vraagt ook een "vermoedelijke bezoekdatum", maar die datum staat niet op het ticket. Wel een datum waarvoor ze gebruikt moeten worden, maar bij ons was dat nog meer dan een half jaar.
Ik was wel een beetje zenuwachtig of de tickets wel zouden aankomen (ik had per gewone post naar België laten opsturen, niet aangetekend of extra verzekerd), maar een paar dagen later zaten ze netjes in de brievenbus. Een aanrader!
Romina
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jan 2018, 20:41
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door Romina »

@Carolena: Bedankt voor je reactie! De tickets moeten voor ons ook naar België :D
tobthijm
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jan 2017, 00:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door tobthijm »

je zou ook nog kunnen kijken op deze site http://www.attractionticketsdirect.ie is hetzelfde bedrijf alleen vanuit Ierland. Heeft andere acties dan de duitse site.
Om kosten te besparen zou ik inderdaad maar naar 1 soort park gaan en keuze maken uit Disney, Universal of Seaworld. Je kunt dan een 14 dagen kaart kopen die waarschijnlijk goedkoper is als al die losse kaartjes. Ook heb je dan toegang tot alle parken van hetzelfde bedrijf. Onbeperkt in en uitlopen 14 dagen lang.
Disney 6 parken, Universal 4 parken, Seaworld 3 parken en gratis parkeren.
Actie op de ierse site je krijgt bij een 14 dagen kaart kaartjes voor Kennedy Space Center gratis.
Op de duitse site is nog steeds een actie volwassenen voor de kinderprijs.

Wij hebben bij beide tickets besteld en alles is keurig netjes opgestuurd.
Wat ik doe ik open beide sites als ik weet wat ik wil hebben stop het bij beide in het winkelmandje en kijk welke het goedkoopste is.
Soms zit er ook nog verschil in de gratis dingen die meegestuurd worden dus ook daar zou je naar kunnen kijken.
DaisyT
Amerika-ontdekker
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 aug 2017, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door DaisyT »

Undercovertourist.com biedt ook tickets aan voor de parken en zij hebben ook een crowdkalender.
Ik heb positieve ervaring met hun.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door asv60 »

@Sanne1990, je kunt idd als je goedkoper uit wil zijn beter andere keuzes maken.
Of Disney, of Universal, of combi Seaworld en Bush Gardens.
Meerdagen kaarten zijn altijd voordeliger.
KSC kun je wel als extra doen, dat is niet megaduur.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door Kletskous »

Wat hierboven al gezegd wordt: keuzes maken.
Om die reden hebben wij (bij de Ierse aanbieder) gekozen voor een 14-daagde combipas van Seaworld-Bush Gardens-Aquatica en los een dag naar Kennedy Space Center.
En het was prima!

Mijn kinderen hebben zelf mee beslist. Achtbaan = achtbaan vonden ze en maakte niet uit in welk park die stond. En een Disneypark kan ook altijd nog in Parijs, vonden ze. Mijn ene kind wilde perse ook naar Aquatica ipv de andere waterparken dus dat kwam mooi uit.
En: je kunt nu eenmaal niet alles. Het kost al genoeg, vonden wij en wij wilden ook geen 10 dagen lang pretparken aflopen, véél te vermoeiend.
De kinderen wilden zelf ook gewoon graag een dag NIKS en hangen/zwemmen bij de villa. Of ene dagje shoppen.
Dus wij vonden het een prima verdeling zo!
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door SuzieQ »

Mijn man vindt Disney in Parijs niet te vergelijken met in Amerika.
En dan niet in positieve zin haha.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door Ing »

Ook een tip; ben je ANWB lid? (Of wordt het voor 15 euro). Dan krijg je bij AAA veel korting op kaartjes voor de pretparken (alleen niet zo voor Disney). In 2009 waren wij daardoor voor Universal, Sea World en Busch Gardens echt stukken voordeliger uit.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
MLouise
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2018, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door MLouise »

tobthijm schreef:je zou ook nog kunnen kijken op deze site http://www.attractionticketsdirect.ie is hetzelfde bedrijf alleen vanuit Ierland. Heeft andere acties dan de duitse site.
Om kosten te besparen zou ik inderdaad maar naar 1 soort park gaan en keuze maken uit Disney, Universal of Seaworld. Je kunt dan een 14 dagen kaart kopen die waarschijnlijk goedkoper is als al die losse kaartjes. Ook heb je dan toegang tot alle parken van hetzelfde bedrijf. Onbeperkt in en uitlopen 14 dagen lang.
Disney 6 parken, Universal 4 parken, Seaworld 3 parken en gratis parkeren.
Actie op de ierse site je krijgt bij een 14 dagen kaart kaartjes voor Kennedy Space Center gratis.
Op de duitse site is nog steeds een actie volwassenen voor de kinderprijs.

Wij hebben bij beide tickets besteld en alles is keurig netjes opgestuurd.
Wat ik doe ik open beide sites als ik weet wat ik wil hebben stop het bij beide in het winkelmandje en kijk welke het goedkoopste is.
Soms zit er ook nog verschil in de gratis dingen die meegestuurd worden dus ook daar zou je naar kunnen kijken.
Ik ben ook aan het kijken naar kaartjes voor de Universal parken en we willen ook graag naar Kennedy Space Center maar ik kan de genoemde aanbieding op http://www.attractionticketsdirect.ie (Universal + Kennedy Space Center) niet vinden. Kun je me evt. de link hiervan geven?
De enige goede aanbieding die ik (i.c.m. Kennedy Space Center) zie is Legoland/Tampa + Kennedy voor € 162,00 maar voor Legoland zijn mijn kinderen (pubers) te groot. Daarbij zouden we nog een 2-dagenkaart of dagkaart voor Universal kunnen kopen maar we hebben in totaal 5 dagen in Orlando dus dat wordt, denk ik, veel te krap. Ik hoor graag jullie reacties :)
tobthijm
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jan 2017, 00:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tickets met korting Florida

Bericht door tobthijm »

Er is geen actie met Kennedy Space Center & Universal de enige actie die er is, is op de Ierse site samen met Disney tickets als je een 14 dagen kaart koopt krijg je de Space Tickets er gratis bij.

Er is nu een actie op de Duitse Site dat volwassenen voor kinder prijzen kaartjes kunnen kopen.
Als je uitgaat van 14 dagen Universal & 1dag Kennedy SpaceCenter kost dat in ierland 355 euro en in Duitsland op het moment 286 euro per persoon.

Voor een 2 dagen kaart Universal via deze site (geen idee of andere sites goedkoper zijn) betaal je in duitsland voor 2 dagen 2 parken 217 euro.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer