Welke locatie in Fort Lauderdale?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Kigi
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 aug 2017, 19:52
Aantal x V.S. bezocht: 3

Welke locatie in Fort Lauderdale?

Bericht door Kigi »

Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een hotel in Fort Lauderdale voor 1 nacht. Nu is mijn vraag: welke locatie in Fort Lauderdale geeft jullie voorkeur?

Voorlopig heb ik voornamelijk gezocht regio ‘Central beach’ omdat ik begrepen had dat langs de kust een gezellige boulevard is. Alsook is Las Olas op wandelafstand. Maar ik heb geen idee als er nog andere leuke locaties zijn om te overnachten in Fort Lauderdale. Een levendige locatie met leuke eetgelegenheden en winkels is zeker welkom.

Ik weet dat dit natuurlijk persoonlijke voorkeuren zijn, maar aan de hand van jullie meningen en ervaringen kan ik misschien een beeld vormen waar we het liefst willen overnachten :thumbup:

Groetjes
Mademoiselle
Amerikafan
Berichten: 199
Lid geworden op: 14 jul 2017, 13:56
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Amsterdam, NL

Re: Welke locatie in Fort Lauderdale?

Bericht door Mademoiselle »

Voor mijn reis in februari 2018 heb ik lang getwijfeld of we na Baltimore door zouden gaan naar Fort Lauderdale of Miami. Ik kreeg toen van een van de forumlid eric44051 de tip voor het Plunge Beach Hotel (https://www.plungebeachhotel.com/) in Lauderdale by the Sea, net even ten noorden van Central Beach. De accommodatie en ligging vond/vind ik er fantastisch uitzien. Ik heb dus geen ervaring hier maar wilde wel deze tip met je delen. (en dat we uiteindelijk naar Washington DC gaan is puur en alleen vanwege een tekort aan dagen en budget technisch verhaal. Ik heb Fort Lauderdale/Lauderdale by the Sea zeker nog op de verlanglijst staan)
Reisverslagen >>> http://mademoiselle-enroute.com/

2020: Minneapolis en dan...???
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Kigi
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 aug 2017, 19:52
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Welke locatie in Fort Lauderdale?

Bericht door Kigi »

Dank je, Mademoiselle voor je reactie. Ik ga dit zeker een keertje bekijken. Je hebt geen idee als Lauderdale by the sea een plaats is waar wat te beleven valt? Misschien heb je hier ook tips over gekregen :mrgreen: moet geen uitgaansbuurt zijn maar eventueel winkeltjes, restaurantjes, eventueel iets om te bezichtigen, ...?

Ik sta altijd open voor tips en ideeën.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer