Vragen over tickets Disney en Universal

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Cartman75
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 mar 2017, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 3

Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Cartman75 »

Vragen over tickets Disney en Universal

Hallo,

Wij gaan in de meivakantie naar Orlando om voornamelijk de parken te bezoeken. De vlucht, hotel en auto(voor 1 week) heb ik al geboekt
echter de tickets nog niet.... daarover heb ik nog wat vragen...

1. geldt het net zo als bij vluchten, hoe eerder je boekt des te goedkoper de entree tickets (dan bedoel ik tickets kopen in 2017, dan in 2018)
2. onze kinderen zijn 7 en 5 dus ik denk dat basetickets beter is dan hopper voor beide parken?
3. zag bij Undercovertourist de aanbieding Disney 4 days+ 2 extra days (is dit een goede aanbieding?)
4 Had begrepen dat bij Orlando Universal bij de basetickets geen treinreisje met de hogwarts express bij zit.. is dit los bij te boeken en weet iemand wat dat kost per persoon?
vindt namelijk de prijs tussen park to park en baseticket wel hoog (dan kijk ik naar 2 days + extra 2 days op undercovertourist)
weet ook niet of dan 4 dagen te lang is voor die 2 Universal parken

en als laatste... een hele andere vraag? hoe vermaken jullie 2 kinderen zon lange vliegreis (14 uur met 1 tussenstop)
Dacht zelf om een zo'n nieuwe Nintendo 2ds voor ze te kopen (dan kan papa ook een keertje zelf erop spelen :wink: )
Mademoiselle
Amerikafan
Berichten: 199
Lid geworden op: 14 jul 2017, 13:56
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Amsterdam, NL

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Mademoiselle »

1. Nee het werkt niet zoals vliegtickets. Bij zowel Disney als Universal werken ze met seizoenen, beide parken noemen het alleen anders. Bij Universal is het Value Season(laagseizoen), mixed season(soort middenmoot waarin sommige dagen duurder zijn dan anderen), en Standaard of Anytime(hoogseizoen). Bij Disney noemen ze dat dan, Low Season, Moderate Season and High Season. Op het moment dat kaartjes boekt, zie je in welke periode je boekt en de prijs die daarbij hoort.

Ik raad je ook aan deze site van Discover The Magic te bezoeken; https://www.discoverthemagic.nl/walt-di ... jf-florida. Via deze link zie je meteen de crowdcalender per maand, en de temperaturen en prijzen die daaraan verbonden zijn.
Verder heeft deze site veel handige tips(ze hebben ook een forum maar je kan ook mailen, ze zijn snel met antwoorden).

2/3/4; ik heb geen ervaring met UndercoverTourist, wij haddden onze kaartjes direct gekocht. Als in je Universal beide parken(dus Universal Studios en Island of Adventure) wil bezoeken en met de Hogwarts Express wil, dan moet je een Park to Park ticket kopen. Je kan de trein niet los bij boeken. Als je eenmaal zover bent dat je van het ene naar het andere park wil, ga je naar het station(King's Cross voor Universal Studios of Hogsmeade Station voor Island of Adventure) en daar wordt je kaartje gescand. Je kan ook van het ene naar het andere park lopen, maar de Hogwarts Express is toch echt een onvergetelijke ervaring!
Het is lastig te zeggen of 4 dagen teveel is, dit hangt er helemaal vanaf wat je wilt doen. Wij hebben de 2 parken op 1 dag gedaan, maar ten eerste hadden wij gewoon niet meer tijd(achteraf hadden we het liefst 2 dagen gehad) en wij waren met 4 volwassenen. Wij zijn eerst alles van Harry Potter gaan bekijken in Studios, toen een aantal andere attracties gedaan en naar IOA gegaan. Ik kan me voorstellen dat dat met kinderen anders gaat.

De Disney aanbieding die je hebt gezien, is die voor meerdere parken?

En wat betreft je laatste vraag... Ik heb zelf geen kinderen dus ik kan geen ervaring delen maar ik lees vaak van andere forumleden dat ze hun kids vermaken met films op de iPad, spelletjes, kleuren, puzzels etc! Maar ongetwijfeld zijn er dus forumleden die daar dieper op in kunnen gaan.

Alvast heel veel plezier gewenst! Het gaat ongetwijfeld een fantastische reis worden!
Reisverslagen >>> http://mademoiselle-enroute.com/

2020: Minneapolis en dan...???
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door elninjoo »

Bij Universal heb je 'n ticket nodig van 2 parken voor 1 dag om de 2 HP-onderdelen te kunnen doen.
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Whitestreet »

Ik heb onlangs de base tickets besteld voor Universal Studio's. Wij gaan daar 2 dagen naar toe.
Ik zag dat het uit 2 parken bestond en ik vind het wel makkelijk om de ene dag de ene kant te doen en het andere park, dat is makkerlijker het overzicht te bewaren en vind ik handiger. Daarnaast vond ik 60 Dollar per persoon wel erg veel voor een extra attractie wat de Hogwart Express eigenlijk toch is. Dus voor mij was het snel uitgerekend om zo 120 Dollar te besparen.
2018 Florida / 2019 Westkust
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door elninjoo »

Ik had geen 2 dagen gewild, je hebt 't in één dag best gezien (vond ik) en dan heb ik attracties die ik echt leuk vond nog meerdere keren gedaan (Superman bijv)
tobthijm
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jan 2017, 00:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door tobthijm »

Kijk ook eens op deze site https://www.attractionticketsdirect.ie/

wij hebben hier voor de zomervakantie Disney tickets gekocht waarmee je 14 dagen onbeperkt het park in mocht.
Ook hadden wij de kaarten voor Seaworld, Bushgardens en Aquatica. Leuke deal voor 120 euro pp en geen parkeerkosten.

Moet eerlijk zeggen dat wij dat erg veel vonden voor 1 week en zouden het ook zeker niet meer zo doen. Wij zijn een gezin met 2 volwassenen en 3 tieners.

Volgend jaar zomer gaan we weer en kopen dan de Universal tickets die ook 14 dagen onbeperkt geldig zijn. Wij zijn dan 2 weken rondom Orlando en gaan het pretpark bezoek dan spreiden.
Cartman75
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 mar 2017, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Cartman75 »

Nou, het punt is dat we van 19 april tot 4 mei gaan, dus we hebben meer dan een week daar. We hebben alleen de auto voor een week en had al gezien qua tickets dat het ons 2000 euro gaat kosten en wil niet naar de 2500 euro gaan
gasmond
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 dec 2016, 21:10
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door gasmond »

Ja 14 uur is ook een hele zit met twee kids, die van mij waren in 2017 net wat ouder 11 en 13 en hadden
beide een tablet waar ik wat speelfilms/dvd's heb opgezet.
Op elke tablet net wat andere films zodat ze nog konden ruilen, er zijn niet veel tablets die het 14 uur uithouden en op
laden is ook niet altijd mogelijk. Ook handig is even een hoofdtelefoon splitter zodat ze samen op 1 tablet kunnen kijken met beide
hun eigen headset. Die dingen kosten nog geen 3 euro.
Dat doen we over vier maanden weer dan kunnen ze mooi nog even de harry potter films zien.
Wij hebben de 3 day park to park voor universal gekocht bij attractionsdirect.ie
(29 april t/m 19 mei)

In nederland bij americanestates.nl doen we dat niet meer omdat we vorig jaar na het boeken en we het al betaald hadden
ineens bij moesten betalen, voordat de tickets verstuurd zouden worden. (GRRRR)

We hadden in 2017 alleen de disney tickets (14 dagen onbeperkt) en de de combi van seaworld/bush garden.
Ondanks dat we er drie weken zaten was dat meer als genoeg. Sommige dagen waren ook gewoon te warm. (23 april t/m 13 mei)
De zwemparken hebben we ook meer als 1 keer bezocht.

En achteraf hetgene wat bij iedereen het meeste indruk gemaakt heeft was een lancering van de spaceX raket.
Was om 07.00 smorgens dus nog geen toegang tot cape canaveral zelf maar een prima strandje in de buurt
waar het goed te volgen was. En dan ook meteen maar een mooie zonsopgang meegepakt ;-)
En dat was beide gratis! nou jah twee keer om half 4 op dan :-( (eerste lancering ging niet door)

We zijn dus al aan het aftellen ;-)
BIANCAW
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 mei 2015, 16:36

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door BIANCAW »

Ik heb ook tickets besteld bij undercovertourist. Deze waren voor mij het goedkoopst. 3 dagen Disney en 2 dagen universal. Wij gaan april/mei dan is de drukte volgens de crowd calender goed te doen. Ik kies voor 1 park per dag. Park hoppen doe ik niet, vind het op deze manier iets rustiger voor de kids. Parken zijn tot laat open dus denk dat ik met een hele dag elk park wel gezien heb en dat ik geen behoefte zou hebben aan nog een dag hetzelfde park. Ik denk ook dat het er aan ligt wat je allemaal wil doen in zo'n park.

Meestal heeft het vliegtuig een eigen entertainment scherm waarop de kinderen spelletjes kunnen doen en films/series kijken. Wij hadden ook een tablet voor de kids meegenomen, mijn kids waren wel iets ouder.

Succes!
ellennieuwland
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2018, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door ellennieuwland »

hallo,
je hebt via attractionsdirect.ie kaarten gekocht .
kwamen er extra kosten bij ?
en kan je gewoon een adres in Nederland opgeven?
Alvast bedankt.
Ellen
Cartman75
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 mar 2017, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Cartman75 »

Wij hebben de tickets bij undercovertourist gekocht en echt topservice.
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door MattRob »

Ik denk dat de algemene ervaring is dat attractionticketsdirect.ie de meest voordelige is, maar hier geldt natuurlijk ook dat je vooral moet zoeken en vergelijken. Ik kijk ook altijd even bij mousesavers.com, maar ben de laatste jaren toch vaak voordeligst bij attractiontickets uitgekomen (vorig jaar bij Disney passen gratis Photoservice plus gratis Cirque du Soleil).

Ik kan me zeker ook vinden in de reacties hier, zeker Mademoiselle. Let wel, vaak geldt wel dat je in 2017 nog een leuke deal kan scoren op tickets, maar ja, als je ziet wat de dollar de laatste maanden gedaan heeft, dan is maar de vraag wat slim is ;-) !

Mijn tip, met kinderen van 5 en 7 en 'slechts' een ruime week in Orlando, maak jezelf niet gek. Het zal hopelijk relatief rustig zijn in de parken, dus dat is nog een voordeel. Maar je kinderen zullen doodop zijn na een dagje parken. Mijn advies; kies voor ofwel Disney ofwel Universal. En neem dan een weekpas of zo (vaak stuk voordeliger) en deel je tijd rustig in. Ga in de ochtend (vroeg) naar een park, en probeer dan lekker in de middag te relaxen in je villa (of hotel) en eventueel later nog terug. Dat geeft veel rust. En niet elke dag, maar ook rust tussendoor.

Ik snap natuurlijk ook wel de gedachte om zoveel mogelijk te zien en doen. Dat zal wel prijzig zijn, en jullie (en vooral de kinderen) zullen kapot zijn na die week :D ! Dan is het wellicht toch wel handig om beide Universal parken in 1 (of misschien 2) dag te doen (met de trein erbij), en bv 2 of 3 dagen Disney (met hopper zodat je alles kunt zien). Maar 4 dagen Universal lijkt me in ieder erg veel ! Zeker als je ook nog Disney wilt doen. Wat tobthijm gaat doen, zou ook mijn tip zijn ! Maar goed, dan moet je natuurlijk wel nog een keertje terug ... En dat zit er niet altijd in, begrijp ik.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Cartman75
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 mar 2017, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Cartman75 »

Ik zie dat mijn beginverhaal door mij niet goed verwoord was door alle reacties te lezen, maar wij gaan van 19-4 tot 4-5 naar Orlando en hebben bij undercovertourist nu ook de kaarten gekocht.
4+2 dagen gratis base tickets voor de Disney parken en 2+1 dagen park to park tickets voor universal studios

wij blijven dan ook voor die periode op 1 plek (hotel) en hebben met onze planning regelmatig rust gepland, hierin kunnen we altijd nog wat schuiven...

Planning do 19-04-2018
do 19-4 Dag 1 = vlucht
vr 20-4 Dag 2 = Disney studio’s
za 21-4 Dag 3 = Kennedy Space center (optie!!!)
zo 22-4 Dag 4 = Clearwater Beach
ma 23-4 Dag 5 = MK
di 24-4 Dag 6 = MK
wo 25-4 Dag 7 = vrij
do 26-4 Dag 8 = Epcot
vr 27-4 Dag 9 = AK
za 28-4 Dag 10 = Daytona Beach
zo 29-4 Dag 11 = vrij
ma 30-4 Dag 12 = vrij
di 1-5 Dag 13 = Universal Studios
wo 2-5 Dag 14 = Island of adventure
do 3-5 Dag 15 = vrij
Vr 4-5 Dag 16 = terugvlucht

ik hoop dat dit wat duidelijker is.

tevens hebben wij maar voor 1 week een auto gehuurd, alleen zijn we nog in dubio of we dit langer moeten maken...
phoonke
Amerikafan
Berichten: 186
Lid geworden op: 25 jan 2011, 23:29
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door phoonke »

Ik zou voor heel de periode de auto huren hoe ga je anders overal geraken? Als je alles met openbaar vervoer moet doen ben je afhankelijk van het openbaar vervoer...
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
Gast

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Gast »

Disney World gaat binnenkort ook parkeergeld vragen (minimaal $13 per dag!) voor gasten van de Disney hotels.

http://www.orlandosentinel.com/travel/a ... story.html
Cartman75
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 mar 2017, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Cartman75 »

ons hotel bied wel een shuttle service aan naar alle parken, echter weet ik niet hoe vaak ze naar de en van de parken gaan.. dus vandaar de vraag?
phoonke
Amerikafan
Berichten: 186
Lid geworden op: 25 jan 2011, 23:29
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door phoonke »

Er zullen wel veel shuttles rondrijden op alle tijdstippen maar toch als je eens wilt gaan shoppen of iets anders eten dan op het hotel dan zit je eigenlijk een beetje vast. Je kan taxi en bussen beginnen te nemen maar dan gaat het in mijn eigen toch een dure zaak worden en zeker als je ziet wat de huur van de wagen kost.... niet twijfelen de hele periode nemen en je hebt een pak meer vrijheid in je kunnen en doen, naar de parken zou ik dan wel inderdaad de shuttle nemen dan bespaar he op de parking wat toch ook wel kan oplopen als je meerdere dagen gaat.

Greets
Koen
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
Cartman75
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 mar 2017, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Cartman75 »

toch de hele periode een huurauto genomen, nu echter 2 andere vragen.

Iemand ervaring met kids die oorpijn krijgen tijdens het opstijgen en hoe je dit het beste zou kunnen verkomen?

en ten tweede.. is het de moeite waard om met 2 kids naar cape canaveral te gaan?
phoonke
Amerikafan
Berichten: 186
Lid geworden op: 25 jan 2011, 23:29
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door phoonke »

Je gaat er geen spijt van hebben van je keus? Cape canaveral is echt een aanrader het is geen attractie park maar echt de moeite om te zien, alleen ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar als ze nog klein zijn kan het misschien wel wat saai zijn! Onze kinderen vorig jaar 13 en 16 toen vonden het de max
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
Pascal
Amerikakenner
Berichten: 526
Lid geworden op: 17 dec 2003, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Vlaanderen

Re: Vragen over tickets Disney en Universal

Bericht door Pascal »

earplugs airplane pressure
Dit eens op Google opzoeken of bij een goede outdoorwinkel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer