Florida toch rondreis?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Florida toch rondreis?

Bericht door sanook »

Tui ticketprijs ongunstig rond kerst ? Op dit moment AMS-MIA 18 dec-1jan voor 359 euro, AMS-SFB zelfde periode 349 euro ! En heen naar SFB en terug vanaf MIA 359 euro. Dat vind ik zeer gunstige prijzen ! Maar die prijzen krijg je pas op het laatste moment vrees ik, dus als je zekerheid wilt en eerder wilt boeken dan zal het wel duurder zijn. Thats the way the cookie crumbles....
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Florida toch rondreis?

Bericht door chippie777 »

Leuk dat je naar Florida gaat. Wij zijn er twee keer (in de zomer) geweest en dat waren onze eerste USA gezinsvakanties. Wij hadden net geen drie weken(18 en 20 dagen inclusief thuiskom dag) Beide keren voor een kleine week een villa gehuurd en dat was echt heerlijk. In beide gevallen lag de villa op korte rijafstand van de Disney parken, de rit terug was hooguit 20 minuten. Zeker als je gewend bent om te rijden in de USA zullen die 20 minuten goed te doen zijn.
Wil je toch ook de Keys bezoeken zou je kunnen overwegen om gewoon een hotel daar te boeken voor twee nachten en je villa gewoon aan te houden. Weliswaar zijn dit dubbele kosten maar het is misschien het overwegen waard. Je huurt dan voor de gehele periode een villa en voor je trip naar de Keys zoek je ergens in die periode een hotel.
Wij houden zelf erg van rondtrekken, van hotel naar hotel, maar moet zeggen dat die twee keer in Florida zo’n villa een heerlijke afsluiter was. Het voelde elke keer als “thuis komen” na een dagje op pad te zijn geweest. Dat is met een hotel toch anders.
Wie weet haal je nog wat uit mijn blog, wij waren in 2011 en 2012 in Florida.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Florida toch rondreis?

Bericht door winterpark »

sanook schreef:Tui ticketprijs ongunstig rond kerst ? Op dit moment AMS-MIA 18 dec-1jan voor 359 euro, AMS-SFB zelfde periode 349 euro ! En heen naar SFB en terug vanaf MIA 359 euro. Dat vind ik zeer gunstige prijzen ! Maar die prijzen krijg je pas op het laatste moment vrees ik, dus als je zekerheid wilt en eerder wilt boeken dan zal het wel duurder zijn. Thats the way the cookie crumbles....
Ja en de 18e vertrekken al he? Voor kerstvakantie reizigers zal dat toch wat vroeg zijn. Je ziet ook dat vliegen vanaf 23-24 december weer een stuk prijziger wordt.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Florida toch rondreis?

Bericht door sanook »

Waar heb jij dan gelezen dat TS een kerstvakantie reiziger is ? Enige wat ik lees is dat ze de kerstsfeer willen proeven in Orlando. Die sfeer is er ook al op 18 december lijkt me.
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Florida toch rondreis?

Bericht door winterpark »

In alle andere topics ;)
Vandaar! Volgens mij zit SuzieQ vast aan exact de kerstvakantie.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Florida toch rondreis?

Bericht door SuzieQ »

Klopt helaas. Vanaf 21 december idd. En we gaan niet wachten tot het laatst
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Edekees
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 okt 2014, 18:03
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Nederland

Re: Florida toch rondreis?

Bericht door Edekees »

Hoi Suzie,

wij vertrekken zondag as naar Florida en waren rond de 700 euro kwijt aan de tickets. ( zonder extra's ) onze dochter en haar vriend komen de 23e achter ons aan en die tickets waren rond de 1000 euro dus idd en fors stuk duurder ivm de vliegdatum.

Ik kan berichten hoe lang wij bv van Davenport ( daar verblijven wij ) naar de winkels, parken etc kwijt zijn aan tijd. Ik zal dit beschrijven in het blog wat ik bij ga houden voor vrienden en familie. ( www.pindat.com/reisblog/es.is.weg )

Succes met je leuke maar complexe puzzel. :thumbup:
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Florida toch rondreis?

Bericht door SuzieQ »

Alvast een hele fijne vakantie gewenst.
En bedankt voor je reactie :D
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Miquel
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 26 aug 2014, 21:27
Locatie: Alkmaar

Re: Florida toch rondreis?

Bericht door Miquel »

Wij zijn dit jaar 11 dagen geweest en hebben echt alleen maar Miami, Key-West en Naples (Sanibel ect ) gezien. Via de Glades dat wel.
Als je zoals wij een rustige vakantie met strand wilt hebben heb je echt veel tijd nodig om toch nog een hoop te zien.

Wij gaan een andere keer via Miami naar het noorden en noord westen..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer