Advies gevraagd: wel of niet online (1 dag)kaartjes Universal

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anjes
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 jan 2008, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Geleen

Advies gevraagd: wel of niet online (1 dag)kaartjes Universal

Bericht door Anjes »

Hoi,

In de winter gaan we twee weekjes naar de VS en we rijden dan van New Orleans richting Fort Meyers. In Florida maken we een uitstapje naar Orlando. Twee overnachtingen. Dus 1 hele dag om Universal (en dan speciaal voor Harry Potter) te bezoeken. Tenminste, dat is de planning.

Ik had de kaartjes al in het winkelmandje toen ik las dat kaartjes voor 1 dag (die staan blijkbaar niet op datum) geen garantie geven op toegang tot het park..... Dus als het erg druk is zou het wel eens kunnen zijn dat we het park niet binnen kunnen met onze gekochte tickets.

Wat is jullie ervaring?
Ik twijfel nu heel erg tussen toch kaartjes online kopen of ter plekke aan de kassa.

En als ik kies voor de laatste optie, wat is dan goed tijdstip om te gaan. Een uur voordat het park open gaat of nog eerder?

Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Anjes
2000 CA
2004 CA-NE-AZ-UT-CO
2005 CO-SD-WY-UT-NE-CA
2006 FL
2007 WA-OR-CA
2008 AK
2009 HI-CA
2011 CA-NYC
2012 TN-NC-VA-PA-NY-VT-NH-ME-MA
2013 Route 66
2015 NY-CT-RI-MA-PA-MD-DE-DC
2016 CA-NE
2017 MI-WI-MN-ND-MT-ID-OR-WA
2017-2018 LA-FL
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Advies gevraagd: wel of niet online (1 dag)kaartjes Universal

Bericht door asv60 »

Dat je met je gekochte kaartje het park niet in kan komt niet vaak voor volgens mij.
Denk dat dit alleen van toepassing is met kerst en oud en nieuw. Dan zijn de parken afgeladen.
Je schrijft dat je speciaal voor HP gaat. Je weet wel dat HP in beide Universal parken attracties heeft?
Wil je beiden bezoeken op 1 dag dan heb je een park hopper pas nodig.
Zorg dat je ongeveer een half uur voor opening de parkeergarage inrijd, lijkt mij vroeg zat.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
Anjes
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 jan 2008, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Geleen

Re: Advies gevraagd: wel of niet online (1 dag)kaartjes Universal

Bericht door Anjes »

Ja klopt, had ik gezien. Je kunt dan met de trein van het ene naar het andere park. Een combi ticket was inderdaad de bedoeling.
Oke dus toch van te voren een kaartje kopen begrijp ik!

Dank voor je reactie
Laatst gewijzigd door Anjes op 21 nov 2017, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Advies gevraagd: wel of niet online (1 dag)kaartjes Universal

Bericht door roelb »

Het kan een groot voordeel hebben om die twee nachtjes (of in ieder geval een van de twee) in een van de drie "luxury" hotels van Universal (of eigenlijk Loews) zelf te verblijven. Dus Loews Royal Pacific, Hard Rock of Portofino Bay Je hebt dan voor alle personen die daar verblijven automatisch een unlimited express pass voor alle dagen van je verblijf, inclusief check-in en check-out dag. Zeker als je maar een dag gaat kun je met zo'n express pas nog redelijk wat doen.
Gebruikersavatar
Anjes
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 jan 2008, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Geleen

Re: Advies gevraagd: wel of niet online (1 dag)kaartjes Universal

Bericht door Anjes »

Ik had toch eerder advies moeten vragen op het forum zie ik...
Heb helaas al een hotel geboekt en dat kan ik nu niet meer annuleren.
Maar voor het geval dat we nog eens die kant uit gaan hou ik dat wel in mijn achterhoofd!!!
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Advies gevraagd: wel of niet online (1 dag)kaartjes Universal

Bericht door MattRob »

Hé, uit hetzelfde dorp, of moet ik 'wereldstad' zaggen :wink: (ik ben import).

Mooie rit in ieder geval ! Je zal gezien hebben dat kaartje voor 2 parken op 1 dag erg prijzig is ... Je zou eens kunnen afwachten, als je de tijd hebt, of ze goedkoper worden. Maar meestal worden 1-daagse passen niet afgeprijsd. Je zou deze eens in de gaten kunnen houden https://www.mousesavers.com/universal-o ... and-deals/.

En ja, een van die hotels is echt een aanrader ... En anders, als jullie niet in drukke periode gaan (want dan is het stuk goedkoper), voor die ene dag de Express toegang kopen, potentieel prijzig, maar dan kan je wel veel doen op 1 dag ! Succes !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer