Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Assy
Amerikafan
Berichten: 194
Lid geworden op: 12 aug 2008, 22:12

Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door Assy »

Gisteren geboekt via Weflycheap bij TUI.

4 nachten Miami..
What not to miss! Ik doe deze reis alleen en zoek nog enkele tips om te doen.
Ik heb me een hostel geboekt, dus ik verwacht wel dat daar nog solo reizigers zullen zijn.

Een auto heb ik gevonden voor 127€ incl alle verzekeringen. Enig idee wat een taxi kost van luchthaven tot South Beach en weer terug?
Of is het sowieso interessanter om die 127 neer te leggen en dan 4 dagen ook te kunnen rond rijden.
Ik wil evt één dag naar de Everglades.

Verder nog enkele dingen die ik zeker niet mag missen? Zowel overdag als nightlife...

Thanks!
2008: Westkust + Hawaii
2012: Florida
2013: Las Vegas en omgeving
http://www.wegousa.blogspot.com
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Superdeal via TUI fly BRU-MIAMI-BRU voor 259€ TIPS MIAMI SOLO REIZIGER ?

Bericht door harryh »

Stel je vraag even in het Florida topic ;) viewforum.php?f=11

Note mod: uw moderator heeft dit topic per ongeluk verplaatst naar het vervoer topic, dit was bij nader inzien, gezien de inhoud, niet helemaal logisch. :wink:
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door sanook »

Mooie aanbieding. Geen mogelijkheid om wat langer te gaan zodat je ook bv de Everglades en/of de Keys kunt bezoeken ?
Voor je keuze om een huurauto te nemen moet je rekening houden met 20-30 dollar parkeerkosten per nacht op South Beach.
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door ADE01 »

Vanaf het vliegveld naar Miami Beach is niet super duur met een taxi (uber/lyft is ook echt prima, maar dan moet je internet hebben). Een auto huren brengt zoals sanook aangeeft weer parkeerkosten met zich mee. Op vier dagen zou ik enkel een auto huren voor de keys en/of everglades. Maar zelfs dan kun je ook prima een tour boeken om de kosten van een auto te vermijden. Voor Miami Beach zelf huur je het beste een fiets overigens. Goedkoop en echt prima te doen.
Gebruikersavatar
ohjajoh?
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 17 mei 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door ohjajoh? »

Ik zou helemaal niet in Miami blijven. Zoveel is daar niet te beleven. Ik zou 4 dagen een auto huren, naar Everglades, Key West en Fort Myers.
Moet te doen zijn in 4 dagen.
Laatst gewijzigd door ohjajoh? op 16 nov 2017, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door sanook »

Is wel te doen maar dan zit je alleen maar in de auto en zie je verder niks. Lijkt me geen goed plan eerlijk gezegd.
Gast

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door Gast »

ohjajoh? schreef:Ik zou helemaal niet in Miami blijven. Zoveel is daar niet te beleven.
Misschien moet je schrijven dat JIJ er niet veel aan vindt...dat er niets te beleven is is grote onzin...

Wat denk je van south beach, art deco district, een cruise langs de prachtige huizen in de baai, little havana, heerlijke stranden, geweldige malls....

Miami is een prima stad om een paar dagen door te brengen en er is genoeg te beleven.
Gebruikersavatar
ohjajoh?
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 17 mei 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door ohjajoh? »

Misschien moet je schrijven dat JIJ het een prima stad vindt. Er staat toch duidelijk ik zou.....Over onzin gesproken. Nogal domme reactie van je.
Als ik iets schrijf lijkt het me toch logisch dat het mijn mening is.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door mtl »

Ik zou ook in Miami en omgeving blijven als je er maar 4 nachten verblijft. Er is genoeg om 4 dagen door te brengen.
Gast

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door Gast »

ohjajoh? schreef:Misschien moet je schrijven dat JIJ het een prima stad vindt. Er staat toch duidelijk ik zou.....Over onzin gesproken. Nogal domme reactie van je.
Als ik iets schrijf lijkt het me toch logisch dat het mijn mening is.
Je typt twee zinnen: de eerste is: ik zou helemaal niet in miami blijven.
Daarna komt je tweede zin: zoveel is daar niet te beleven. Waar staat je mening dan in die laatste zin?
Gebruikersavatar
ohjajoh?
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 17 mei 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door ohjajoh? »

Miami is een prima stad om een paar dagen door te brengen en er is genoeg te beleven.
Waar staat dat dit jouw mening is dan?
Maar lamaar zitten, gaat nergens over.
Ik heb gezegd wat ik zou doen. Wat jij zou doen moet je zelf weten.
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3208
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door tosca »

Parkeren is inderdaad duur, maar wij vonden een auto wel handig voor die dagen. Everglades is sowieso leuk om te doen voor een dagje en misschien wil je nog een dagje shoppen in Outlet Mall?

Weet niet wanneer je gaat, maar een sportwedstrijd is ook leuk! Zomers een honkbalwedstrijd of in de winter een basketbalwedstrijd?

Daarnaast kun je makkelijk de andere dagen nog vermaken met bijvoorbeeld een middagje op het strand, sowieso is South Beach leuk om overheen te wandelen, bezoekje aan Little Havana en bezoek het Holocaust Memorial. Wij vonden Bayside Marketplace ook leuk, wel wat toeristisch maar dat stoorde ons niet.
Gebruikersavatar
ronenivonne
Amerikakenner
Berichten: 509
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Limburg

Re: Superdeal via TUI fly BRU-Miami-BRU voor 259€ Tips Miami solo reiziger?

Bericht door ronenivonne »

Miami is de eerste keer meestal niet wat je ervan verwacht. Ik denk simpelweg omdat je er veels te veel van verwacht. Wij hadden dit zelf ook de eerste keer :D
Als je van deze eerste shock bekomen bent, is het echt een leuke stad om een paar dagen te verblijven. In de wintermaanden is het weer echt top!! Zo'n 20 graden en met een beetje geluk kan het ook 25 graden zijn in de winter. In de zomer is het er benauwd maar daar kan je tegen of niet. Mooiste tijd vind ik Maart-April.

Een paar tips:
-South Beach te voet verkennen is erg leuk en zeker de laatste 2 jaar is hier flink gewerkt om het netjes te maken. Zeker bezoekje News cafe niet vergeten.
-Uitstapje naar de Everglades. Zeker met een Airboat erover gaan. :thumbup:
-Miami zoo
-Diverse malls in Miami zelf, maar ook de Sawgrass mills is vanuit Miami goed te doen.
-Little Havana
-Bezoek aan Holocaust Memorial ( iets voor een uurtje )
-Tour of een speed boot tour langs de rijke huizen.
-Hop on hop of bus tour langs alle bekende atracties in Miami
-Naar een sport wedstrijd. Bijvoorbeeld een Basketbal wedstrijd van de Miami Heat meemaken of naar de Dolphins.
Wij zelf zijn destijds naar de Orlando Magic geweest en dit was echt geweldig. De Miami Heat is nog bekender.

En zeker een dagje strand als je houd van zon, zee en strand. Erg mooie stranden rondom Miami waaronder de bekendste Sout Beach natuurlijk.
2010: Rond reis Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA:
2013: Orlando en West USA
2014: Orlando en Zuid florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018: Orlando/ Davenport
2019: Orlando/ Davenport
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer