Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sportwedstrijd april /mei
Sportwedstrijd april /mei
Het lijkt me ontzettend leuk om een of andere amerikaanse sportwedstrijd mee te maken maar ik kan niet goed vinden welke sporten in april / mei nog wedstrijden hebben.Wie weet dat?het mag iedere sport zijn!en eventueel tips waar en hoe kaartjes te kopen.
Het lijkt me gaaf om die sfeer ook mee te maken als we er zijn!
Het lijkt me gaaf om die sfeer ook mee te maken als we er zijn!
Re: Sportwedstrijd april /mei
Afhankelijk van de exacte data en steden waarin je zit moet je een beetje mazzel hebben.
De NFL is klaar in februari, dus die spelen niet meer.
De NBA en NHL hebben hun regular season tm de eerste helft van april. Daarna beginnen de play-offs / Stanley Cup in april en mei. Je zal dus in de gaten moeten houden welke teams doorgaan en dan net de mazzel hebben dat je kaarten kan bestellen voor deze zeer populaire wedstrijden.
Je beste optie zal honkbal (MLB) zijn. Het seizoen start eind maart en de teams spelen veel wedstrijden. Je geeft niet aan in welke regio je zit, maar op de wiki van MLB kan je eenvoudig zien in welke steden teams gevestigd zijn.
Kaarten kopen is erg eenvoudig. Ga gewoon naar de site van de club en bestel ze daar.
De NFL is klaar in februari, dus die spelen niet meer.
De NBA en NHL hebben hun regular season tm de eerste helft van april. Daarna beginnen de play-offs / Stanley Cup in april en mei. Je zal dus in de gaten moeten houden welke teams doorgaan en dan net de mazzel hebben dat je kaarten kan bestellen voor deze zeer populaire wedstrijden.
Je beste optie zal honkbal (MLB) zijn. Het seizoen start eind maart en de teams spelen veel wedstrijden. Je geeft niet aan in welke regio je zit, maar op de wiki van MLB kan je eenvoudig zien in welke steden teams gevestigd zijn.
Kaarten kopen is erg eenvoudig. Ga gewoon naar de site van de club en bestel ze daar.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
Bedankt voor de info,we zitten van 27 april tm 11 mei in Kissimee en daar vandaan willen we een wedstrijd bezoeken.Honkbal klinkt goed!
Orlando heeft alleen geen MLB team. Dan zou je naar Tampa of Miami moeten rijden voor een wedstrijd, of moeten kijken of er Minor League Baseball wedstrijden gespeeld worden in de buurt.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
Ik volg het NBA basketbal niet zo erg maar wellicht dat Orlando Magic de playoffs haalt? Tampa heeft ook nog NHL ijshockey, de Lightning halen normaal gesproken wel de playoffs.
Tampa is prima qua afstand,miami zou ik te ver vinden.Ik ga er allemaal naar kijken!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Je zou ook nog naar de MLS kunnen, maar dat is niet echt een Amerikaanse sfeer. Wel anders dan voetbalwedstrijden in Europa, maar niet te vergelijken met NBA/NHL/NFL/MLB. Orlando City heeft een mooi stadion en zit bijna altijd zo goed als vol. College Football zou ook geweldig zijn maar het seizoen is kort en zit er bijna op, bij de Gators zitten iedere wedstrijd wel 80.000 man, meer dan menig NFL wedstrijd.
Florida Fire Frogs is het lokale minor league baseball team.
- Almere vak V
- Amerika-expert
De kans dat de Magic de playoffs gaan halen is 0,01%. Daarentegen maakt de Miami Heat een goeie kans. Hou er wel rekening mee dat playoff kaartjes razendsnel weg zijn. En vervolgens voor een veelvoud op Stubhub verkocht worden. Via de reguliere weg zijn aardige plekken ergens tussen de 50 en 100 dollar. Op Stubhub mag je die prijs vermenigvuldigen met 3, 4 of 5.mtl schreef:Ik volg het NBA basketbal niet zo erg maar wellicht dat Orlando Magic de playoffs haalt? Tampa heeft ook nog NHL ijshockey, de Lightning halen normaal gesproken wel de playoffs.
Mocht je in de buurt willen blijven dan kan je naar de NHL. Tampa Bay Lightning is 1 van de sterkste teams in de NHL. Gaan op zeker de playoffs in. Voor tickets geldt hetzelfde als bij de NBA.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 5002 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 10 Reacties