Uitleg systeem tickets pretparken.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
fannykimpe
Amerika-ontdekker
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 jul 2017, 07:53

Uitleg systeem tickets pretparken.

Bericht door fannykimpe »

Hallo,

Wij overwegen om tijdens onze route Orlando aan te doen en dit voor 4 volle dagen, en om natuurlijk dan pretparken te bezoeken.
Na wat op te zoeken had ik graag wat uitleg over het systeem rond deze tickets, wat ik lees is, dat je deze beter vooraf online besteld.
Maar welke dan? Wat word er juist bedoelt met park to park / hopper / fast line (en blijkbaar kun je dit dan vooraf reserveren), ook graag hoe doe je de transfer van park naar park, ook als dit niet van dezelfde organisatie is, hiermee bedoel ik Disney of Universal, overnacht je dan best in de areas van Disney of Universal, of is dit niet echt nodig, zo ja welke voordelen hangen hieraan.
De parken die ons interesseren zijn animal kingdom, alles rond harry potter, films, echt fans van attractie van snelheden zijn we niet.

Hopelijk kunnen jullie mij meer duidelijkheid geven.

mvg
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: uitleg systeem tickets pret parken

Bericht door PSVwally »

Disney heeft niet echt heel veel ‘snelheids’ attracties. Je kan daar een ‘hopper’ ticket kopen wat inhoud dat je met 1 kaartje meer parken aan kunt doen. Disneyworld bestaat uit 4 pretparken en een paar waterparken.

Voor Disney hoef je niet persé in Orlando te zitten. Heel veel hotels liggen in Kissimmee. De hotels hebben vaak een shuttlebus naar Disney. Maar dit zijn niet altijd fijne tijden.

Overigens, ik heb disneyworld, met dus een hopper ticket, in 2 dagen gedaan. Niet echt een aanrader, want het is echt enorm groot. Doch denk ik dat voor kinderen animal kingdom en magic kingdom leukere parken zijn dan epcot en de studio’s.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: uitleg systeem tickets pret parken

Bericht door Njit »

Oei, veel vragen in 1. Ik zal proberen om ze los te beantwoorden:
Wij overwegen om tijdens onze route Orlando aan te doen en dit voor 4 volle dagen en om natuurlijk dan pretparken te bezoeken.
Na wat op te zoeken had ik graag wat uitleg over het systeem rond deze tickets, wat ik lees is dat je deze beter vooraf online besteld.
Orlando heeft heel veel pretparken. Die kun je niet allemaal in 4 dagen bezoeken:

- Universal heeft 2 parken: Studios en Islands of Adventure. Beide pretparken hebben een Harry Potter gedeelte. Er gaat ook een trein tussen beide parken in het Harry Potter thema. Maar deze mag je enkel gebruiken als je een Park-To-Park ticket hebt. Deze zijn duurder dan tickets waarbij je maar 1 park per dag mag bezoeken. Zie https://www.universalorlando.com/web/en ... index.html

- Disney heeft 4 parken: Magic Kingdom, Studios, Epcot en Animal Kingdom. Ook hier kun je Hoppen van park naar Park. Maar als het je eerste keer is zou ik dit niet aanraden. Fast Pass is een kaartje waarbij je een tijd reserveert voor een attractie. Je kunt daarna met een beperkte wachttijd instappen. Maar het aantal FastPasses is beperkt en men kan al 30 dagen (reguliere gasten) en 60 dagen (hotelgasten) van te voren FastPasses reserveren.
ook graag hoe doe je de transfer van park naar park ook als dit niet van de zelfde organisatie is hier mee bedoel ik Disney of universal, overnacht je dan best in de areas van Disney of universal of is dit niet echt nodig zo ja welke voordelen hangen hieraan.
Transfer tussen de Disneyparken is prima geregeld. Er zijn monorails, bussen, bootjes etc. Maar tussen parken van verschillende organisaties zul je dit zelf moeten regelen. Er is niet echt een voordeel om in Universal of Disney area te verblijven als je maar 4 dagen bent.
De parken die ons interesseren zijn animal kingdom,alles rond harry potter, films,echt fans van attractie van snelheden zijn we niet
Ik zou dan beide Universal parken doen om alles te kunnen zien van Harry Potter. En daarnaast Animal Kingdom en Disney's Hollywood Studios.
Voor Universal zijn wel leuke kortingen te vinden op https://www.attractionticketsdirect.de/ ... ndo-resort . Voor Disney zijn er pas echt kortingen te verkrijgen vanaf 4 dagen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
fannykimpe
Amerika-ontdekker
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 jul 2017, 07:53

Re: Uitleg systeem tickets pretparken.

Bericht door fannykimpe »

Dank jullie voor de duidelijke uitleg
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer