Reis Whitestreet: ook wij 1e keer Amerika.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Mademoiselle
Amerikafan
Berichten: 199
Lid geworden op: 14 jul 2017, 13:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Amsterdam, NL

Re: Reis Whitestreet: ook wij 1e keer Amerika.

Bericht door Mademoiselle »

West Palm beach - Crystal River is ongeveer 4 uur rijden dus natuurlijk is het te doen. De vraag is denk ik eerder OF je het wil doen.

Opzich zou het de enige lange reisdag zijn die je dan in het schema hebt, de andere dagen zijn echt heel goed te doen. Ik denk eigenlijk dat je zelf al een beetje het antwoord geeft. Pretparken hoeven niet zo, en je zou graag met manatees zwemmen. Ik zou dan kiezen om in een keer door te rijden, vroeg weggaan uit West Palm Beach zodat je nog een beetje bijtijds in Crystal River bent.

Natuurlijk kun je het wel gaan opbreken door bijv. eerst richting Cocoa Beach te rijden(+/- 2uur) en dan de volgende dag naar Crystal River, maar omdat je al relatief weinig tijd hebt zou ik gaan voor de dingen die je echt wil zien en doen. Dan maar ietsje langer in de auto voor één dag.
Reisverslagen >>> http://mademoiselle-enroute.com/

2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Whitestreet: ook wij 1e keer Amerika.

Bericht door Whitestreet »

Dank je wel voor je reactie,
ik denk inderdaad dat het zo gaat woeden, misschien dat ik dan overnacht in Port saint Lucie, dat scheelt wellicht iets, de dag van Miami naar West Palm beach / Port Saint Lucie hebben we toch al ingepland, het is eigenlijk puur overnachting. Wellicht dat we onderweg naar Crystal river stoppen vlakbij Kissimmee om een kano tochtje te maken. Ik vond ergens een gouden tip / locatie... Ben 'm helaas wel even kwijt :lol:
2018 Florida / 2019 Westkust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer