Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Is een trip naar Florida wel iets voor ons? => Ja dus, we gaan in april 2018
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Is een trip naar Florida wel iets voor ons? => Ja dus, we gaan in april 2018
Dit jaar gaan we voor onze 10 de en 11de roadtrip weer de plas over.
Wij trekken typisch altijd 2 weken rond (SUV+motels) (meestal 15 nachten ter plekke) - aan hoog tempo - waarbij we graag veel natuur zien, uitgestrekte landschappen, veel ervaringen opdoen. Bekende National Parks maar ook off the beaten track (we doen aan geocaching wat ons vaak op toffe locaties brengt). We houden erg van woestijnen - ik hou ook enorm van de kust.
Texas, Alaska, Nevada, Californie,... - we love it.
Nu zouden we toch ook wel eens een keertje niet naar de ons vertrouwde westkust moeten gaan maar naar Florida: veel zaken daar trekken me ook erg. De hagelwitte stranden, de everglades, een heel ander soort wildlife, ...
Maar een Florida vakantie lijkt me zo verschillend van een ZW-vakantie dat ik schrik heb om aan de planning te beginnen.
Pretparken, Seaworld, disney toestanden,... trekt ons absoluut niet en in alle verslagen wordt hier toch de nodige tijd aan besteed.
Natuurlijk willen we ook wel een beetje stad verkennen maar niet te veel/te lang (Miami?).
Kunnen we op twee weken bij Florida nog iets anders bijdoen? Bvb vliegen op Atlanta en dan combineren met... Deep South? GSM (afgebrand?)?
Een week roadtrippen langs de natuur van Florida combineren met xxx?
Zijn er andere West Coast liefhebbers die een reis naar Florida gemaakt hebben? Ervaring?
Beste periode? maart-april?
(we spreken over reizen in 2018)
Wij trekken typisch altijd 2 weken rond (SUV+motels) (meestal 15 nachten ter plekke) - aan hoog tempo - waarbij we graag veel natuur zien, uitgestrekte landschappen, veel ervaringen opdoen. Bekende National Parks maar ook off the beaten track (we doen aan geocaching wat ons vaak op toffe locaties brengt). We houden erg van woestijnen - ik hou ook enorm van de kust.
Texas, Alaska, Nevada, Californie,... - we love it.
Nu zouden we toch ook wel eens een keertje niet naar de ons vertrouwde westkust moeten gaan maar naar Florida: veel zaken daar trekken me ook erg. De hagelwitte stranden, de everglades, een heel ander soort wildlife, ...
Maar een Florida vakantie lijkt me zo verschillend van een ZW-vakantie dat ik schrik heb om aan de planning te beginnen.
Pretparken, Seaworld, disney toestanden,... trekt ons absoluut niet en in alle verslagen wordt hier toch de nodige tijd aan besteed.
Natuurlijk willen we ook wel een beetje stad verkennen maar niet te veel/te lang (Miami?).
Kunnen we op twee weken bij Florida nog iets anders bijdoen? Bvb vliegen op Atlanta en dan combineren met... Deep South? GSM (afgebrand?)?
Een week roadtrippen langs de natuur van Florida combineren met xxx?
Zijn er andere West Coast liefhebbers die een reis naar Florida gemaakt hebben? Ervaring?
Beste periode? maart-april?
(we spreken over reizen in 2018)
Laatst gewijzigd door Tipsy_1 op 03 dec 2017, 11:45, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Is een trip naar Florida wel iets voor ons?
Jazeker. Heel herkenbaar wat je vraagt, dat dachten wij ook. Tot 2014 hebben wij het zuidwesten een keer of 6-7 gedaan, Florida was nix voor ons dachten we. Geen redrocks, pretparken, strand, allemaal niets voor onsTipsy_1 schreef: Zijn er andere West Coast liefhebbers die een reis naar Florida gemaakt hebben? Ervaring?

Wij zijn groot fan geworden van beide, zw en Florida. Afgelopen zomer de ultieme combi gedaan omdat we goedkope tickets hadden, 10d Florida en heen en weer gevlogen naar Texas/New Mexico (Big Bend, Carlsbad Caverns, ...)
Met dochters van nu 16 en 18 hebben we nog nooit een pretpark in Florida gedaan want ook zij zijn fans van allerlei andere dingen die je alleen in Florida kunt doen en hebben in LA diverse parken eerder gedaan.
Gedeeld op 1 voor ons: Onderwater natuur en Everglades. We gaan eind april voor de 3e keer met de uitgebreide Pennekamp tour (Key Largo). Haaien, barracuda's, zeeschildpadden, koraal en al die kleuren vissen, geweldig.
Everglades NP: Check de National Geographic docu, intro staat hier http://channel.nationalgeographic.com/a ... verglades/. Geeft een goed beeld hoe wij het NP beleven. Mooiste vinden wij elke weer de alligators, bv bij de Anhinga trail (maar eigenlijk kom je ze overal tegen). Ook slangen, zwijntjes, deer, puma, kraanvogels, ibissen, bold eagles en zelfs een bruine beer. En de mangroves, kano tocht er doorheen is top.
Zelfde categorie is Myakka State Park waar we na een behoorlijke hike zo'n 100 alligators in hun natuurlijk habitat zagen.
Wij waren geen strandtypes. Maar... Florida heeft prachtige stranden, zowel westkust als oostkust. Dat komt ook door watertemperatuur en wildlife, incl dolfijnen, manatees. Lekker dagje paddle boarden, kano tocht langs al die baaien etc. Kijk even op een vd topics hier waar veel van de binnenlandse kano tochten zijn gedeeld.
Miami South Beach is leuk om een tour te doen, zou er niet in hotel willen zitten. Aan de oostkust zitten wij liever richting Boca Raton. Rustiger en mooiere stranden.
Key West vonden wij ook leuk om keer te zien maar dat was het dan ook wel, niet ons ding en veel te toeristisch. De weg er naar toe is de moeite.
Omgeving van Fort Myers/Sarasota is onze favoriet aan de westkust, met al die keys daar (Sanibel, Captiva, Manasota, Siesta key, etc). Hebben vorig jaar toen oudste dochter haar eindexamen moest voorbereiden daar 2 weken een huis aan een golfbaan gehuurd, helemaal top en natuur 's avonds in je achtertuin!
Wij hebben Florida eind april en in juli/augustus gedaan. Als je maart/april wilt gaan zit je wel in het hoogseizoen voor Florida en midden in spring break (veel feestende middelbare scholieren, hoge prijzen, weinig kamers beschikbaar, huurauto duur. Loopt van begin maart tot half april). Maar qua weer de beste periode. Wij zitten aan de NL schoolvakantie vast, eind april, dan is dat voorbij. Het regenseizoen begint in mei, hou er rekening mee dat je in Florida net als in Zuidwesten eind vd dag in de zomer flinke plensbui kan hebben. Kort maar krachtig.
Voor een 1e verkenning zou je kunnen overwegen een deel van onze route in 2014 te doen, bv oneway van Washington DC via Shenandoah NP, Smokey Mountains NP naar Florida oostkust en eindigen in Tampa.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Ik zou zeggen, bekijk onze verslagen van Florida eens: http://www.schoutenjanssen.nl/
In het begin deden we meer pretparken (omdat onze meiden nog mee gingen) maar de laatste keren ook heel veel natuur.
Ook wij houden van de woestijn (we zijn momenteel voor 4 weken in Tucson), maar Florida heeft zeer zeker ook héél veel te bieden. Zelfs in de buurt van Orlando is prachtige natuur.
Je kunt het niet vergelijken met de natuur in het zuid-westen maar Florida is echt mooi.
Wij maken vaak een planning aan de hand van deze sites:
https://www.floridastateparks.org/
http://floridahikes.com/
en Google Maps. Als we ergens op de kaart een plekje zien dat we kunnen aanklikken dan bekijken we dat en van het ene kom je zo weer in het andere om te bekijken. Als het ons bevalt dan kijken we of we dat kunnen inplannen.
Je hebt wel gelijk: veel mensen gaan naar Florida vanwege de pretparken en het winkelen maar deze mooie staat heeft echt zo veel meer te bieden.
Alleen: even verder kijken...
Onze favoriete tijd om Florida te bezoeken: februari t/m april.
In het begin deden we meer pretparken (omdat onze meiden nog mee gingen) maar de laatste keren ook heel veel natuur.
Ook wij houden van de woestijn (we zijn momenteel voor 4 weken in Tucson), maar Florida heeft zeer zeker ook héél veel te bieden. Zelfs in de buurt van Orlando is prachtige natuur.
Je kunt het niet vergelijken met de natuur in het zuid-westen maar Florida is echt mooi.
Wij maken vaak een planning aan de hand van deze sites:
https://www.floridastateparks.org/
http://floridahikes.com/
en Google Maps. Als we ergens op de kaart een plekje zien dat we kunnen aanklikken dan bekijken we dat en van het ene kom je zo weer in het andere om te bekijken. Als het ons bevalt dan kijken we of we dat kunnen inplannen.
Je hebt wel gelijk: veel mensen gaan naar Florida vanwege de pretparken en het winkelen maar deze mooie staat heeft echt zo veel meer te bieden.
Alleen: even verder kijken...
Onze favoriete tijd om Florida te bezoeken: februari t/m april.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Uitgangspunt 1 bij het doen van Florida: ga niet, ik herhaal niet vergelijken met het ZW. Dan kom je bedrogen uit.
Florida heeft niet de grootsheid aan natuur die het ZW wel heeft. Het zit hem meer in kleinere dingen.
Wij zijn nu voor de 6e keer in Florida. De eerste keer was gelijk het jaar na onze eerste ZW vakantie en wij vonden het toen een afknapper.
Later zijn wij in de winter terug geweest en de afgelopen jaren gaan wij eigenlijk steeds in februari of maart.
Ik zit dit nu zelfs te typen vanaf mijn zwembadterras in Cape Coral
Wij houden wel van een relaxte vakantie, voor ons is het ook de zonvakantie in de winter en dan is het ideaal.
We bezoeken wat stateparks, gaan shoppen in de outlets, fietsen, kayakken (met naast je springende dolfijnen) en verder relaxen aan je eigen pool in de zon.
Key West vinden wij juist wel de moeite. Sunset celebration is wel echt iets wat je imo meegemaakt moet hebben.
Verder idd de vele State parks en de Everglades.
In jullie tempo zou ik zeker het zuiden meenemen en bv de Panhandle.
Ondanks dat wij altijd in Springbreak periode gaan hebben wij nog nooit last gehad van zatte springbreakers.
Ligt er misschien ook aan dat wij niet naar Miami gaan maar op de Keys en aan de Gulfcoast verblijven waar de gemiddelde leeftijd in deze periode zeker 65+ is
Florida heeft niet de grootsheid aan natuur die het ZW wel heeft. Het zit hem meer in kleinere dingen.
Wij zijn nu voor de 6e keer in Florida. De eerste keer was gelijk het jaar na onze eerste ZW vakantie en wij vonden het toen een afknapper.
Later zijn wij in de winter terug geweest en de afgelopen jaren gaan wij eigenlijk steeds in februari of maart.
Ik zit dit nu zelfs te typen vanaf mijn zwembadterras in Cape Coral

Wij houden wel van een relaxte vakantie, voor ons is het ook de zonvakantie in de winter en dan is het ideaal.
We bezoeken wat stateparks, gaan shoppen in de outlets, fietsen, kayakken (met naast je springende dolfijnen) en verder relaxen aan je eigen pool in de zon.
Key West vinden wij juist wel de moeite. Sunset celebration is wel echt iets wat je imo meegemaakt moet hebben.
Verder idd de vele State parks en de Everglades.
In jullie tempo zou ik zeker het zuiden meenemen en bv de Panhandle.
Ondanks dat wij altijd in Springbreak periode gaan hebben wij nog nooit last gehad van zatte springbreakers.
Ligt er misschien ook aan dat wij niet naar Miami gaan maar op de Keys en aan de Gulfcoast verblijven waar de gemiddelde leeftijd in deze periode zeker 65+ is

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Oei, dat gaat een flink topic worden denk ik. Wij zijn er nu vier keer geweest en hebben ons daar elke keer prima vermaakt. Zoals al aangegeven is Florida zeker geen zuidwesten, maar heeft zeer veel te bieden. Ook wij lopen geen pretparken af, maar zoeken altijd de balans tussen dingen zien/ondernemen (hiken), shoppen maar doen soms ook helemaal niets en liggen lekker aan een mooi strand of Spring. Misschien heb je wat aan onze reisverslagen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Onze situatie is anders, wij reizen met jonge kinderen, maar ook wij voelden ons niet aangetrokken tot Florida. Toch zijn we een paar jaar geleden een ruime week daar geweest. Dat was met 2 dagen pretpark, verder alleen natuur, de kust en ook een dag Miami. Miami vond ik zeker wel een dag waard, voor de architectuur, maar langer was voor ons ook niet nodig. Verder hebben we een leuke tijd gehad, geen spijt, maar het was voor ons ook direct duidelijk dat we voorlopig niet terug hoeven.
Met 2 weken kun je ook noord-florida erbij pakken, hebben wij niet gedaan, en/of een stukje deep south. Wordt vast een mooie vakantie, en dan heb je dat stuk VS toch ook eens gezien. Is toch heel anders. Overigens vonden wij de natuur ook niet zo bijzonder doordat we hier rond Houston deels wel vergelijkbare dingen hebben, dat is natuurlijk anders als je uit Europa komt.
Met 2 weken kun je ook noord-florida erbij pakken, hebben wij niet gedaan, en/of een stukje deep south. Wordt vast een mooie vakantie, en dan heb je dat stuk VS toch ook eens gezien. Is toch heel anders. Overigens vonden wij de natuur ook niet zo bijzonder doordat we hier rond Houston deels wel vergelijkbare dingen hebben, dat is natuurlijk anders als je uit Europa komt.
Terug in Texas!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik denk dat het maar net is wat je ervan verwacht en waar je je op instelt.
Na 2 roadtrips in het westen deden wij vorig jaar Florida (gecombineerd met nog wat noordelijker gelegen staten tot aan GSMNP).
Ook ik was van te voren huiverig of het niet tegen zou vallen, maar zoals al is gezegd moet je eigenlijk niet willen vergelijken. Wij stelden ons in op heel andere natuur en omgeving en ook op de hitte / benauwdheid in juli.
Maar wij hebben er geen spijt van gehad en hadden een geweldige en afwisselende vakantie.
Dit jaar gaan we wel weer naar het westen, maar ik wil zeker nog wel eens terug naar Florida. Maar dan gecombineerd met Panhandle / New Orléans en als het kan in de winter. Niet omdat wij het niet vonden te doen in de zomer, dat is ons niet tegen gevallen doordat we ons er op instelden, maar meer omdat het heel lekker is om als het hier koud is daar lekker naar de zon te gaan
Na 2 roadtrips in het westen deden wij vorig jaar Florida (gecombineerd met nog wat noordelijker gelegen staten tot aan GSMNP).
Ook ik was van te voren huiverig of het niet tegen zou vallen, maar zoals al is gezegd moet je eigenlijk niet willen vergelijken. Wij stelden ons in op heel andere natuur en omgeving en ook op de hitte / benauwdheid in juli.
Maar wij hebben er geen spijt van gehad en hadden een geweldige en afwisselende vakantie.
Dit jaar gaan we wel weer naar het westen, maar ik wil zeker nog wel eens terug naar Florida. Maar dan gecombineerd met Panhandle / New Orléans en als het kan in de winter. Niet omdat wij het niet vonden te doen in de zomer, dat is ons niet tegen gevallen doordat we ons er op instelden, maar meer omdat het heel lekker is om als het hier koud is daar lekker naar de zon te gaan

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben ook aan beide kanten geweest en ook al is de natuur anders en wat minder aanwezig, ik zou er ook makkelijk nog een keer een vakantie door kunnen brengen hoor. Ik heb vd pretparken alleen Disney World aangedaan. Kennedy Space Center beschouw ik eerlijk gezegd niet pur sang als een attractiepark. En ik heb van de 13 dagen ook maar 2 dagdelen aan het strand gelegen.
Doch was dit mijn eerste Amerika reis en die had ik via een reisbureau geboekt en dat zou ik nu met de wetenschap achteraf wel anders hebben aangepakt. 7 nachten Miami (beach) zou ik nu echt niet meer doen
Doch was dit mijn eerste Amerika reis en die had ik via een reisbureau geboekt en dat zou ik nu met de wetenschap achteraf wel anders hebben aangepakt. 7 nachten Miami (beach) zou ik nu echt niet meer doen
- Tipsy_1
- Amerika-expert
Bedankt alvast voor deze reacties!
Inderdaad, je moet niet hetzelfde verwachten en dat doe ik ook niet hoor dus wie weet komt het nog wel goed
Op basis van de reacties trekt een route Washington DC - GSM - xxx - Florida mij het meest.
Als iemand nog verdere links heeft naar reisverslagen en zo: shoot!

Inderdaad, je moet niet hetzelfde verwachten en dat doe ik ook niet hoor dus wie weet komt het nog wel goed

Op basis van de reacties trekt een route Washington DC - GSM - xxx - Florida mij het meest.
Het je daar misschien ergens een verslag van?harryh schreef: Voor een 1e verkenning zou je kunnen overwegen een deel van onze route in 2014 te doen, bv oneway van Washington DC via Shenandoah NP, Smokey Mountains NP naar Florida oostkust en eindigen in Tampa.

- sunshine state
- Amerikakenner
Je zou eens wat van mijn tips over Florida kunnen lezen waar geen Themeparks in zitten.
Zie :
viewtopic.php?f=11&t=65983
Wie weet zit et tussen de 50 tips ééntje waar je wat aan hebt!!
Wij zijn wel eens vaker in Florida geweest en ons altijd vermaakt!!
Zie :
viewtopic.php?f=11&t=65983
Wie weet zit et tussen de 50 tips ééntje waar je wat aan hebt!!
Wij zijn wel eens vaker in Florida geweest en ons altijd vermaakt!!
- Tipsy_1
- Amerika-expert

-
- Amerika-expert
Geen verslag helaas, wel de route:Tipsy_1 schreef:Het je daar misschien ergens een verslag van?
Washington, DC
Shenandoah NP via Skyland Drive
Shenandoah NP via Blue Ridge Parkway naar Roanoke, VA
Townsend, TN
Great Smokey Mountains NP
Spartanburg, SC
Jacksonville, FL
Fort Lauderdale, FL
Florida City, FL
Naples, FL
Tampa, FL
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Ik prijs mij gelukkig dat wij destijds begonnen zijn met Florida. We hebben er toen een paar keer rondgetrokken, gewoon omdat dit 'het dichtst bij huis was' en al dan niet in combinatie met de Caraïben. Maar eens we de andere kant van de VS ontdekt hadden, was er geen haar op mijn hoofd dat er nog aan dacht om Florida te gaan opzoeken...behalve als ik op pensioen ben
.
Jullie smaak kennende, kan ik enkel maar aanraden om ver weg te blijven van de pretparken en dergelijke meer. Als Roel al problemen heeft om middenin de 'massa' te zitten op een vliegtuig, dan zullen die parken ongetwijfeld de hel zijn.
Maar...zoals je wel weet 'there is no accounting for taste'...gelukkig maar.

Jullie smaak kennende, kan ik enkel maar aanraden om ver weg te blijven van de pretparken en dergelijke meer. Als Roel al problemen heeft om middenin de 'massa' te zitten op een vliegtuig, dan zullen die parken ongetwijfeld de hel zijn.
Maar...zoals je wel weet 'there is no accounting for taste'...gelukkig maar.
De enige manier om er achter te komen is om zelf een keer naar Florida af te reizen 

- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Het is niet te vergelijken qua natuur, maar wel met de "amerika" beleving (mensen, winkels, restaurants en lekker rondtoeren). Wij zijn aan beide kanten meerdere keren geweest en iedere vakantie had ik niet willen missen. Dit jaar weer Florida.
We hebben ook ooit de route vanaf New York gedaan via DC, naar de GSMNP dan via Nashville, Memphis, NO, panhandle naar Orlando.
Je kunt ook een mooi rondje Florida zelf doen en dan zou ik zeker Key West meenemen. Er is pas een mooi lijstje hier neer gezet met links naar allerlei Stateparks en dat zijn er best veel als je niet van de pretparken houdt, maar zelfs die zijn erg mooi!
We hebben ook ooit de route vanaf New York gedaan via DC, naar de GSMNP dan via Nashville, Memphis, NO, panhandle naar Orlando.
Je kunt ook een mooi rondje Florida zelf doen en dan zou ik zeker Key West meenemen. Er is pas een mooi lijstje hier neer gezet met links naar allerlei Stateparks en dat zijn er best veel als je niet van de pretparken houdt, maar zelfs die zijn erg mooi!
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Vliegen op Atlanta en terug vanaf Miami.
Great smokey mountains is zo mooi dat mag je niet missen.
Florida is ook heel leuk en een dag of 2 strand om uit te rusten voor je naar huis gaat is echt heerlijk.
Great smokey mountains is zo mooi dat mag je niet missen.
Florida is ook heel leuk en een dag of 2 strand om uit te rusten voor je naar huis gaat is echt heerlijk.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Is het klimaat in Florida ook niet minder prettig dan het zuidwesten?
Ik bedoel dan met name de luchtvochtigheid.
Ik bedoel dan met name de luchtvochtigheid.
2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
- Tipsy_1
- Amerika-expert
mmm nog altijd aan het denken...
een trip washington DC naar Miami op 2 weken lijkt toch wel van het goede te veel (zeker na al die supertips van hierboven heb ik toch ook voldoende tijd nodig in Florida).
Dan toch maar een tour Miami of Miami - Atlanta met een ommetje langs de GSM? Maar dan kan ik evengoed uit Washington DC vertrekken. Of GSM voor een volgende trip houden...
April of September...? (2018)
Zal alles eens op een kaart moeten uitzetten..x
een trip washington DC naar Miami op 2 weken lijkt toch wel van het goede te veel (zeker na al die supertips van hierboven heb ik toch ook voldoende tijd nodig in Florida).
Dan toch maar een tour Miami of Miami - Atlanta met een ommetje langs de GSM? Maar dan kan ik evengoed uit Washington DC vertrekken. Of GSM voor een volgende trip houden...
April of September...? (2018)
Zal alles eens op een kaart moeten uitzetten..x
-
- Amerika-expert
Voldoende mogelijkheden, gaat zeker lukken om een mooie route te plannen 

- Roosuithoorn
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 35
Jazeker! http://vandcnaarorlando.blogspot.nl/201 ... on-dc.htmlTipsy_1 schreef:Bedankt alvast voor deze reacties!
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3454 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 8 Reacties