Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Drukte vermijden rondom Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Arianne1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Drukte vermijden rondom Orlando

Bericht door Arianne1 »

Hoi,
Wij zijn al een jaar of 25 trouwe Orlando bezoeker. Wat ons opvalt en waar we ons steeds meer aan gaan ergeren is de drukte rondom Orlando/Kissimmee. Wij huren meestal een villa en komen dan uit in de de gebieden rondom davenport. De hoofdwegen die naar international drive en die richting op worden steeds drukker. Tijdstip van de dag maakt eigenlijk niet meer uit. We zijn niet meer gebonden aan de attractie parken. (daar hebben we al heel wat schoenen versleten) Zijn nu dus op zoek naar een gebied in de omgeving van Orlando/strand waar het goed vertoeven is. Wat zouden jullie aanraden. Wel in de " directe" omgeving restaurants en malls. Suggesties voor villa wijken zijn ook welkom.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties. ( Wij zijn afhankelijk van de maanden juli/aug.)

groetjes arianne
Status plannen voor vakantie 2019 Oostkust USA/Canada
vakantie Mei/juni 2018; 4 weken relaxen in Florida
via face book: Van Bilsen goes USA
geef een like en je blijft op de hoogte van onze avonturen
dominicr
Amerikafan

Re: Drukte vermijden rondom Orlando

Bericht door dominicr »

Kijk eens naar Lake Nona, ik heb daar gewoon en het is een stuk rustiger dan Kissimmee.
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Trails »

Arianne1 schreef:Wat ons opvalt en waar we ons steeds meer aan gaan ergeren is de drukte rondom Orlando/Kissimmee. Wij huren meestal een villa en komen dan uit in de de gebieden rondom davenport. De hoofdwegen die naar international drive en die richting op worden steeds drukker. Tijdstip van de dag maakt eigenlijk niet meer uit.
Ook ons dit is de laatste 2 vakanties opgevallen. Wij gingen altijd in februari-maart en ook dan was het overal zó druk. Gewoon niet leuk meer.
Mede daarom... gaan wij komende maart naar Tucson (Arizona).
Duklo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door Duklo »

Het is dat jullie echt een villa willen, maar je weet dat wij zweren bij een condo in Lake Buena Vista. 5 minuten bij 2 outlets vandaan. Dat moet jou toch aanspreken :D En je bent zo in Disney Springs zodat je toch een beetje Disney Magic mee kunt pakken.
Cindy1969
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Cindy1969 »

Ben afgelopen februari bewust al niet naar Orlando geweest, ik haat die drukte op de wegen. Word er bloednerveus van, autorijden is al niet echt mijn hobby. En vind in de file staan ook gewoon zonde van mijn tijd daar.
Toen verbleven in Mount Dora.
Komende reis (denk in juni) wil ik eens een keer in de buurt van de kust verblijven. Ben er alleen nog niet uit waar dat zal zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer