De vorige reizen hebben we telkens met de auto en hotels geboekt maar dat lijkt me met 7 personen geen mogelijkheid. We zullen dan overal 2 kamers moeten boeken en dit is duur en lijkt me erg ongezellig. Optie 2 is met de camper. Dit hebben we nog nooit gedaan en lijkt me erg opgepropt met zijn alle. Ook lijkt me erg hectisch omdat je dan alles op locatie met openbaar vervoer moet doen? Of rij je steeds met je camper op en af de camping waar je staat? Ben hier echt een leek in!
Optie 3 is op 1 of 2 plekken een huis te huren en vanaf die plek dagtrips met eventueel 1 overnachting te doen. Misschien dat LA of omgeving Las Vegas een optie is omdat dit redelijk centraal ligt bij mooie national parcs.
Optie 4 is geen rondreis maar naar Florida te gaan en de parken te bezoeken. De parken lijken me vooral leuk voor de oudste maar qua natuur is het natuurlijk niet het zuid westen waar we toch echt verliefd op zijn.
Genoeg ideeën dus maar krijg al mijn gedachten niet echt op een rijtje over voor en nadelen. Ik zou graag jullie visie willen zodat ik misschien wat dingen kan schrappen en alles wat meer overzichtelijk in mijn hoofd kan krijgen.
Een heel verhaal zie ik maar hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen.

Gr. Laura