Welke attractieparken met 2 kleine meisjes van 4 en 2?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Daisy's
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 16 jan 2014, 20:40
Aantal x V.S. bezocht: 4

Welke attractieparken met 2 kleine meisjes van 4 en 2?

Bericht door Daisy's »

Heel wat rond gezocht maar nog niet echt een antwoord kunnen vinden.
Wij gaan in april met 2 meisjes van dan 4 en bijna 2 een mooie rondreis maken. We zitten o.a. 6 dagen in een villa in Kissimee.
Wat is volgens jullie handiger/leuker?

1 dag seaworld? (heb gehoord dat er al veel beesten weg zijn en elders een heel park al dicht is! Is het nog de moeite waard?) en
1 dag Magic Kingdom (of is dit te kort)

Of 2 dagen Magic Kingdom? Is dit in 1 of 2 dagen te doen? Of moet je er zelfs 3 dagen heen? (vind 3 eigenlijk te prijzig worden maar goed)

Ik hoop dat er iemand ervaring heeft :thumbup:
2010 Californië, Nevada, Utah, Arizona
2014 Nevada, Arizona, Utah, Colorado, Idaho, Wyoming, South Dakota
2016 New York, New Jersey
2017 Florida
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Welke attractieparken met 2 kleine meisjes van 4 en 2?

Bericht door Ing »

Geen ervaring met de parken met kleine kinderen, wel ervaringen met de parken an sich.

Denk dat Magic Kingdom & Animal Kingdom het leukste zijn voor jouw kleintjes. Sea World is voor een groot deel inderdaad zonder dieren inmiddels en verder vooral 'grote mensen attracties'.

Magic Kingdom en Animal Kingdom zou je samen met een Hopper kunnen doen. Magic Kingdom in 1 dag is wat kort, 2 dagen wellicht wat lang (want veel attracties zijn voor grotere kinderen). Het Animal Kingdom is daarentegen juist leuk voor kleintjes, is namelijk een soort dierentuin in Disneystijl. Met die parken samen kun je je denk zeker wel 2/3 dagen vermaken. Handige aan een Hopper is dat je bijvoorbeeld er voor kan kiezen om 1 dag Magic Kingdom te doen, 1 dag Animal Kingdom, maar dan af te sluiten met de parade in het Magic Kingdom o.i.d.

Tip: als je lid bent van de ANWB kun je bij de AAA korting krijgen op toegangskaartjes voor verschillende pretparken.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Welke attractieparken met 2 kleine meisjes van 4 en 2?

Bericht door PSVwally »

Als je voor alle parken de hopper kaart koopt kan je het beste minimaal 3 nachten nemen. Ik heb dat, zonder kids, in 2 dagen gedaan en dat werkt echt niet. Met 3 dagen kan je ook eens een vd middagen gewoon het park verlaten als jij of de kinderen te moe zijn.
Ik denk overigens net als hierboven gemeld dat Magic Kingdom en Animal Kingdom wel de leuke parken voor kleine kinderen zijn.
Daisy's
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 16 jan 2014, 20:40
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Welke attractieparken met 2 kleine meisjes van 4 en 2?

Bericht door Daisy's »

Dank jullie wel! Dan worden het die 2 of alleen MK.
AAA idd! Had ik nog niet over na gedacht :thumbup:
2010 Californië, Nevada, Utah, Arizona
2014 Nevada, Arizona, Utah, Colorado, Idaho, Wyoming, South Dakota
2016 New York, New Jersey
2017 Florida
linny
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 sep 2010, 15:47

Re: Welke attractieparken met 2 kleine meisjes van 4 en 2?

Bericht door linny »

Wij zijn afgelopen jaar met onze dochter van nog net 2 geweest. ( eerste keer met dochter wel al meerdere malen geweest). Ze werd op de laatste dag van de vakantie 3. Magic kingdom vond zij het leukste ook ivm de parade. Ook is deze in de middag. In de avond niet meer helaas geloof ik.
Animal kingdom was ze zo uit gekeken.
Epcot en Hollywood studio's vond ze beide heel leuk. Tegen alle verwachtingen in vond ze Hollywood studio's leuk. Frozen show, Toy story attractie.


Vergeet vooral niet de fotomomenten met disney figuren. Bij ons waren Anna en Elsa de hit!
lmsp
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2016, 22:12
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Welke attractieparken met 2 kleine meisjes van 4 en 2?

Bericht door lmsp »

Legoland! Echt perfect park voor deze leeftijd! nooit rijen, en veel attracties waar ze in kunnen! De Disney parken zijn voor die kleintjes to much; weinig attracties waar ze in mogen, altijd rijen, en alleen parades zijn mooi! Maar die zijn dan wel heel prijzig!

Waterpark Legoland ook erg leuk; wel opletten op openingstijden; toen wij er waren was waterpark alleen in weekend geopend.
Verder is Seaworld voor die kleintjes ook leuk; ook al zijn de shows iets anders van opzet; de dolfijnen met de vogelshow vonden onze kids geweldig! Orca show idem.

En Gatorland; zeker voor die van 4 jaar erg leuk; overal alligators; klein park; leuk van opzet.
Gebruikersavatar
Citroentjes
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 dec 2016, 22:56
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Welke attractieparken met 2 kleine meisjes van 4 en 2?

Bericht door Citroentjes »

Leuke trip hebben jullie in het vooruitzicht zeg!

Wij zijn echte Disney fans, ik zou echt naar magic kingdom gaan. Voor kinderen is dat helemaal te gek.
Ik zag legoland voorbij komen en daar hebben wij een van de leukste vakantie dagen gehad terwijl we daar wat sceptisch tegenover stonden van te voren.
Ik zou denk ik die 2 kiezen.

Een avondje naar Disney downtown is ook erg leuk en gezellig.

Als je het leuk vind om onze avonturen in Disney en legoland te lezen kan je even op onze webblog kijken. Onze kinderen waren toen iets ouder, 4 en 8. https://citroentjes.wordpress.com/
Daisy's
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 16 jan 2014, 20:40
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Welke attractieparken met 2 kleine meisjes van 4 en 2?

Bericht door Daisy's »

Bedankt voor de reacties weer! We zijn heel erg benieuwd naar alles. Nog 3 maandjes :)
2010 Californië, Nevada, Utah, Arizona
2014 Nevada, Arizona, Utah, Colorado, Idaho, Wyoming, South Dakota
2016 New York, New Jersey
2017 Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer