Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
9 dagen Fort Lauderdale
-
- Amerikafan
9 dagen Fort Lauderdale
Goedendag,
Na onze Zuid-Westenreis vorig jaar, zouden we misschien nog eens de kant van Florida op willen. Toen we een actie langs zagen komen werd dit extra aangewakkerd. De actie is ondertussen verdwenen maar het idee blijft bestaan. De vraag is alleen of het de moeite waard is.
Wat we nu in gedachten hebben zou een reis zijn waarbij we dan 7 nachten op dezelfde plek zouden zitten. We zagen wel iets naar onze zin in Fort Lauderdale. Maar is het haalbaar om vandaar uit wat dingen te ondernemen? Ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn of dat we dit idee beter over kunnen laten gaan en uiteindelijk ooit een echte rondreis doen. Orlando zouden we niet perse heen hoeven.
Na onze Zuid-Westenreis vorig jaar, zouden we misschien nog eens de kant van Florida op willen. Toen we een actie langs zagen komen werd dit extra aangewakkerd. De actie is ondertussen verdwenen maar het idee blijft bestaan. De vraag is alleen of het de moeite waard is.
Wat we nu in gedachten hebben zou een reis zijn waarbij we dan 7 nachten op dezelfde plek zouden zitten. We zagen wel iets naar onze zin in Fort Lauderdale. Maar is het haalbaar om vandaar uit wat dingen te ondernemen? Ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn of dat we dit idee beter over kunnen laten gaan en uiteindelijk ooit een echte rondreis doen. Orlando zouden we niet perse heen hoeven.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: 9 dagen Fort Lauderdale
Wij zaten vorig jaar ook 3 dagen in Fort Lauderdale als uitvalsbasis voor Miami (Beach). Dit was echt prima te doen.
Als je 7 dagen in Fort Lauderdale zit, zou je vrij gemakkelijk (naast Miami & Miami Beach) ook nog dagtripjes kunnen maken naar:
- Key Biscayne
- Everglades
- Key Largo (+/- 2 uur enkele reis)
Op zich genoeg te zien denk ik voor 7 dagen. Ook Fort Lauderdale zelf is leuk om te bekijken!
Als je 7 dagen in Fort Lauderdale zit, zou je vrij gemakkelijk (naast Miami & Miami Beach) ook nog dagtripjes kunnen maken naar:
- Key Biscayne
- Everglades
- Key Largo (+/- 2 uur enkele reis)
Op zich genoeg te zien denk ik voor 7 dagen. Ook Fort Lauderdale zelf is leuk om te bekijken!
September 2012: Zuid Westen & New York
Oktober 2015: Oostkust & Florida
Oktober 2015: Oostkust & Florida
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik zou me prima kunnen vermaken 7 dagen in fort lauderdale! Heerlijk!
Genoeg in de buurt om te doen!
Genoeg in de buurt om te doen!
-
- Amerikafan
Leuk, bedankt voor de reacties. We willen in december gaan dus dan is het wel een beetje mazzel hebben met het weer voor zover ik kan zien.
We vroegen ons af of de lange vlucht het wel waard is om maar 7 nachten daar te zijn maar als ik jullie zo hoor is er in ieder geval genoeg te doen vanuit Fort Lauderdale.
We vroegen ons af of de lange vlucht het wel waard is om maar 7 nachten daar te zijn maar als ik jullie zo hoor is er in ieder geval genoeg te doen vanuit Fort Lauderdale.
-
- Amerikafan
We hebben toch maar geboekt. We gaan in december 9 dagen (7 nachten). Uiteindelijk toch nog een behoorlijke actie geboekt a 600 euro per persoon incl vliegticket, comfort TUI, bagage, huurauto fullsize en klein appartement in Fort Lauderdale. Iemand ervaring met de vlucht van TUI? We hebben niet eerder met hen ver gevlogen. Ik begrijp dat je alles zelf moet bekostigen nog qua eten en drinken in het vliegtuig op 1 maaltijd na. Maarja, voor dat geld is dat nog wel te overzien.
We willen in ieder geval een hele dag besteden aan de Everglades. Iemand tips om een goede dag in te delen? Ik begrijp dat er auto, wandel en fietsroutes zijn. Verder mag de airboat niet ontbreken. Als ik het goed zie heb je ook airboats aan de kant van Miami, alleen dan zie je geen mangroves?
We willen in ieder geval een hele dag besteden aan de Everglades. Iemand tips om een goede dag in te delen? Ik begrijp dat er auto, wandel en fietsroutes zijn. Verder mag de airboat niet ontbreken. Als ik het goed zie heb je ook airboats aan de kant van Miami, alleen dan zie je geen mangroves?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 835 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-
- 2 Reacties