Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kaartjes voor Pretparken

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
framboos1990
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Kaartjes voor Pretparken

Bericht door framboos1990 »

Hi,

In september ga ik voor 2 weken naar Orlando. We gaan voornamelijk voor de pretparken en nu zit ik te kijken wat de voordeligste manier is om kaartjes te kopen. Heb al aardig wat websites afgezocht maar er is zoveel keus.

Voorlopig is de planning qua parken als volgt:
3 dagen Disney + Blizzard Beach
3 dagen Universal Studios (Park to Park Ticket)
1 dag Seaworld
1 dag Bush Gardens

Nu heb ik op de site van Undercover Tourist zitten kijken en voorlopig kom ik het voordeligst uit met een Orlando Flex Ticket en 3 dagen Disney.

Heeft iemand nog ander combi ticket/website suggesties om de beste deal uit bovenstaand plan te halen.

Nu kwam ik op een engels talige website ook de Orlando Freedom Ticket tegen maar dit is alleen een website in Engelse Ponden. Bestaat hier ook een Amerikaanse of website in Euro's voor.

Alvast bedankt!
marc08
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Kaartjes voor Pretparken

Bericht door marc08 »

Flexticket met de optie voor Bush Gardens is je beste keus. Je kan dan 14 dagen onbeperkt alle parken af zoveel je wilt. Je kan ook met de trein van harry potter naar beide parken reizen.

Voor Disney is het 3 dagen ticket, met waterpark option wellicht de betere keus als je de tijd hebt om meerdere waterparken te doen. Dan heb je 3 waterparken voor de prijs van 1.

Kijk goed of de prijzen op andere sites incl btw zijn en of het officiele sellers zijn.
Monique2012
Amerika-ontdekker

Bericht door Monique2012 »

Wij hebben een 5 park ticket Orlando gekocht bij Attraction Ticket Direct Ireland (er is ook een Duitse versie van dit bedrijf maar die had deze combi niet). In deze vijf parken zitten de beide Universal parken (14 dagen onbeperkt) en Seaworld, Aquatica en Busch Gardens (ook 14 dagen onbeperkt + gratis parkeren). In het Orlando Flex Ticket zit volgens mij Wet 'n Wild en ik vind dat een veel minder leuk park, maar dat is uiteraard persoonlijk.

De tickets (echte, geen vouchers) zijn inmiddels thuis afgeleverd, samen met nog wat leuke extraatjes en in een mooi mapje, dus wij zijn hier heel tevreden over. Het zijn overigens twee aparte tickets, eentje voor Universal en eentje voor Seaworld, Busch Gardens en Aquatica, beiden 14 dagen geldig na eerste gebruik dus zo kun je desgewenst ook langer dan 14 dagen naar de parken.

Succes met alle voorbereidingen!!!

Groetjes
Monique
2015: Noordoost https://noordoostusa2015.wordpress.com/
2014: Zuidwest https://westusa2014.wordpress.com/
2012 / 2010 / 2007 / 2005/ 2003 /2000/ 1995: Florida
2007 : Las Vegas
steviehey
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door steviehey »

Wij hebben deze week ook op attraction tickets direct Orlando flex plus tickets besteld. Op de Engelse site weliswaar. Dan kunnen we zowel Disney 6 parken als seaworld en Busch gardens, legoland en de universal parken 14 dagen onbeperkt bezoeken. Plus momenteel Florida airboattour, memorymaker,Disney rugzak, Free kids dinner cards en Florida mall gift erbij. Is wel ni goed koop ma we zijn nu éénmaal gek van pretparken!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer