Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Basketbal/Honkbal/of iets anders
-
framboos1990
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Basketbal/Honkbal/of iets anders
Hi!
September is het eindelijk zo ver, wij gaan voor 2 weken naar Orlando. We gaan voornamelijk voor de pretparken maar willen ook een aantal uitstapjes doen, zoals Daytona, Kenedy Space Center en we zaten er aan te denken om een sportwedstrijd bij te wonen als dat kan.
Nu heb ik zitten zoeken op zowel basketbal als honkbal, maar volgens mij valt september buiten de sportseizoenen van deze 2 sporten. Iemand een aanrader over wat er wel mogelijk is in september?
September is het eindelijk zo ver, wij gaan voor 2 weken naar Orlando. We gaan voornamelijk voor de pretparken maar willen ook een aantal uitstapjes doen, zoals Daytona, Kenedy Space Center en we zaten er aan te denken om een sportwedstrijd bij te wonen als dat kan.
Nu heb ik zitten zoeken op zowel basketbal als honkbal, maar volgens mij valt september buiten de sportseizoenen van deze 2 sporten. Iemand een aanrader over wat er wel mogelijk is in september?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Basketbal/Honkbal/of iets anders
Basebal(honkbal) is dan gewoon bezig hoor. Alleen heb je geen major league team in Orlando, daarvoor moet je naar Tampa of Miami.
Of American Football, Miami Dolphins
Erg leuk, maar je moet dan wel naar Miami!
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
-
Gast
Er zijn nog twee andere NFL teams in Florida: Jacksonville Jaguars en Tampa Bay Buccaneers. Ook is tegen die tijd het College Football seizoen losgebroken. In Gainesville heb je de Florida Gators, en in Tallahassee de Florida State Seminoles, altijd een van de betere teams.
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij gaan in juli, dan is het baseball seizoen achter de rug. Welke sport loopt nog in juli ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1740 Weergaves
-
Laatste bericht door Sandra22
-
- 4 Reacties