Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trip Florida in februari inclusief concert
-
- Amerika-ontdekker
Trip Florida in februari inclusief concert
Hallo allemaal,
Mijn vriendin en ik gaan in februari naar Florida. Zouden graag even wat advies willen hebben over onze trip!
12-2 Aankomst Orlando
16-2 concert Springsteen in Sunrise (Fort Lauderdale)
19-2 avonds terug naar Amsterdam
We dachten zelf om rondje te doen 'tegen de klok in', dus naar Tampa en St Petersburg, dan naar zuiden. 16-2 naar concert en dan richting het Noorden en nog 1(of 2) dagen (18-2/19-2) in een/twee parken bij Orlando en dan terug. Hebben jullie nog tips wat de mooiste steden zijn/dingen die we moeten zien. 8 jaar geleden zijn we al in Miami, Keys en Everglades geweest. Welke attractieparken zijn het mooist? Mijn vriendin is dan 20 weken zwanger.
Alvast bedankt!
Mijn vriendin en ik gaan in februari naar Florida. Zouden graag even wat advies willen hebben over onze trip!
12-2 Aankomst Orlando
16-2 concert Springsteen in Sunrise (Fort Lauderdale)
19-2 avonds terug naar Amsterdam
We dachten zelf om rondje te doen 'tegen de klok in', dus naar Tampa en St Petersburg, dan naar zuiden. 16-2 naar concert en dan richting het Noorden en nog 1(of 2) dagen (18-2/19-2) in een/twee parken bij Orlando en dan terug. Hebben jullie nog tips wat de mooiste steden zijn/dingen die we moeten zien. 8 jaar geleden zijn we al in Miami, Keys en Everglades geweest. Welke attractieparken zijn het mooist? Mijn vriendin is dan 20 weken zwanger.
Alvast bedankt!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Trip Florida in februari inclusief concert
Je hebt dus eigenlijk 3,5e dag. Ik zou niet teveel ondernemen met je vriendin. Dus elke dag evt een klein stuk. Dus bv een nacht Clearwater, een nacht Sanibel/ft Meyers en een nacht Naples voor naar Miami/Ft Lauderdale te trekken.
Qua attractieparken zijn er zoveel leuk dat ik je daarmee. Niet echt kan helpen
Qua attractieparken zijn er zoveel leuk dat ik je daarmee. Niet echt kan helpen
-
- Amerika-ontdekker
Thanks!
Ja clearwater schijnt wel leuk te zijn he.
Ik zag in een oud topic dat je nascar een beetje volgt. We komen vrijdag 12 feb aan en 13 feb is een nascar sprintrace op daytona. Daar willen we op zich wel even naar toe. Is dat wat? Heb je nog tips?
Ja clearwater schijnt wel leuk te zijn he.
Ik zag in een oud topic dat je nascar een beetje volgt. We komen vrijdag 12 feb aan en 13 feb is een nascar sprintrace op daytona. Daar willen we op zich wel even naar toe. Is dat wat? Heb je nog tips?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben er zelf in Amerika nog nooit geweest, maar dat lijkt me geweldig. En Daytona is dan wel één vd superspeedways waar altijd aktie is. Vergis je alleen niet als het voor de wedstrijd begint helemaal vol zit en er dan een hoop mensen weg gaan. Die gaan dan op de parking 'tailgaten'/bbq-en.
Ik denk dat qua Florida er genoeg mensen zijn die betere tips kunnen geven dan ik. Ik heb dat toen veel te gehaast gedaan. Nu heb je zelf ook maar een paar dagen, maar ik ben er echt veel te snel doorheen geraced.
Ik denk dat qua Florida er genoeg mensen zijn die betere tips kunnen geven dan ik. Ik heb dat toen veel te gehaast gedaan. Nu heb je zelf ook maar een paar dagen, maar ik ben er echt veel te snel doorheen geraced.
He Peter,
Wat leuk om te lezen dat er nog meer Nederlanders zo gek zijn om die kant op te gaan voor het concert
Welke kaarten heb je kunnen bemachtigen?
Mijn vriendin en ik kunnen in ieder geval niet wachten om in Februari het hopelijk zonnige Florida op te kunnen zoeken!
Wat leuk om te lezen dat er nog meer Nederlanders zo gek zijn om die kant op te gaan voor het concert

Mijn vriendin en ik kunnen in ieder geval niet wachten om in Februari het hopelijk zonnige Florida op te kunnen zoeken!
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Snoekie,
We zitten volgens mij in vak 333, dat klinkt wellicht erg hoog en dat is het ook
Maar eigenlijk allang blij dat we kaarten hebben kunnen krijgen. Op het Springsteen forum heel veel teleurstelling en woede op Ticketmaster om mislopen tickets. Welk vak zit jij (of sta je)?
Ook een vakantie er omheen of op en neer?
We zitten volgens mij in vak 333, dat klinkt wellicht erg hoog en dat is het ook

Ook een vakantie er omheen of op en neer?
Het is ons gelukt om staanplaatsen te krijgen, kan niet wachten tot het zover is.
Nu aan het kijken voor een fly & drive voor een dag of 9. Beide nog niet in Florida geweest en willen graag langs Miami, de keys en de everglades. Inmiddels druk aan het orienteren en een soort van schema in elkaar aan het knutselen. \
Mocht je nog tips hebben n.a.v. je eerdere bezoek aan Florida, ik hoor het graag!
Nu aan het kijken voor een fly & drive voor een dag of 9. Beide nog niet in Florida geweest en willen graag langs Miami, de keys en de everglades. Inmiddels druk aan het orienteren en een soort van schema in elkaar aan het knutselen. \
Mocht je nog tips hebben n.a.v. je eerdere bezoek aan Florida, ik hoor het graag!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij ligt dat BB&T center aan de andere kant van de Sawgrass mills, dus als jij of je vriendin een dag willen shoppen is dat daar goed mogelijk.
Volgens mij kan je daar beter even een eigen topic voor aanmaken voor evt nog wat routedingen, zijn een hoop mensen die je daarbij kunnen en willen helpen.
Volgens mij kan je daar beter even een eigen topic voor aanmaken voor evt nog wat routedingen, zijn een hoop mensen die je daarbij kunnen en willen helpen.
Clearwater is inderdaad leuk, maar qua heen en weer rijden minder praktisch. Van Orlando naar Kennedy Space centre en Cocoa beach en daarna afzakken lijkt me een stuk relaxter. Achtbanen zijn voor je vriendin taboe, dus ik zou dan eerder voor Seaworld kiezen.
Aanvulling: Discovery Cove is ook een aanrader, ook zonder dolfijninteractie.
Aanvulling: Discovery Cove is ook een aanrader, ook zonder dolfijninteractie.
-
- Amerika-ontdekker
@snoekie: Wij hebben ook gekozen voor een Fly en Drive. Kijk anders even bij TUI, wij hadden voor 1000 euro 2 retourvluchten en een Full size auto voor 9 dagen. Als je toch aparte hotels moet boeken omdat je gaat rondreizen (net als wij), kan het volgens mij eigenlijk niet meer goedkoper (zo kort voor vertrek) Terugvlucht wel ff via Miami.
Qua tips, ik vind het altijd leuk om een sportwedstrijd mee te maken in de states; leuk om die beleving een keer mee te maken. Miami beach is mooi om keer geweest te zijn. In voorjaar 2008, net voor de crisis
, was ik daar zaterdagavond omringd door Rolls Royces, altijd leuk om te zien die decadentie.
@wally: klopt, dat had ik ook al gezien, maar heb t nog niet verteld aan de misses
Qua tips, ik vind het altijd leuk om een sportwedstrijd mee te maken in de states; leuk om die beleving een keer mee te maken. Miami beach is mooi om keer geweest te zijn. In voorjaar 2008, net voor de crisis

@wally: klopt, dat had ik ook al gezien, maar heb t nog niet verteld aan de misses

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1321 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb
-
- 3 Reacties