Ondertussen hebben we al wat meer zicht op wat we gaan doen en wat niet
1/jul Vlucht + overnachting hotel dichtbij luchthaven
2/jul Miami south beach + sightseeing
=> Eerst langs de Walmart supercenter. Eerst was de planning om naar Dolphin outlet te gaan, maar aangezien we redelijk vroeg gaan wakker zijn slaan we die maar over. Vandaar uit naar Little Havana. Een korte stop aan de Apple store (Iwatch

) om hierna richting hotel te rijden. Afhankelijk hoe laat wandelen via het strand naar Ocean drive.
3/jul Miami = > key west
=> Sightseeing Key west + tochtje Catamaran om te snorkelen
4/jul Marathon
=> rustig dagje om zeker vroeg door te rijden naar Key Largo
5/jul Key largo
=> duikje doen ( nog te boeken )
6/jul Everglades + napels
=> Vandaag verlaten we Key largo. Op het programma staat Alabama Jackson ( zou daar heel goed zijn om te eten, dit is afhankelijk hoe laat we daar voorbij rijden), Anhinga Trail, een welverdiende Robert is here, Shark Valley, Airboat ergens ( nog te beslissen ) , Old Post house en dan aankomst in Naples.
7/jul fort myers
=> Vandaag richting Fort Myers. Eerst beentjes strekken in Corkscrew swamp en iets eten in Miromar Outlet
8/jul fort myers
Dagje waar ik erg naar uitkijk : Sanibel & Captiva. In de late namiddag zien te boeken bij Salty Sam's Marina voor de kids
9/jul Fort Myers -clearwater beach
Moet nog eens zien ofdat Edison & Ford house iets is, maar anders is dat onze eerste stop. De 2de zou zijn Mixon fruit farm.
Een 3de een cowboyboots store voor mijn vriendin
10/jul Clearwater
=> Een dagje ontspanninig ( precies ofdat de vorige dat niet zijn) Little toot, John's pass Village en Fort de Soto staan op de menu.
11/jul Clearwater richting Orlando
niet veel op deze moment aan toe te voegen, enkel een stop in een cowboy boot winkel, mocht de vorige niet veel geweest zijn.
12/jul orlando Walt Disney
13/jul orlando Walt Disney
14/jul kelly park + orlando outlet shopping
15/jul Vlucht terug
Is dit beetje ok ?
En meer belangrijk wat heb ik nog niet gelezen of is er nog missing.
Alvast bedankt alweer voor de tips