Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Solidago Februari: Tips gevraagd
Reis Solidago Februari: Tips gevraagd
Hallo,
In het verleden heb ik al veel gehad aan de tips op dit forum dus ook voor onze volgende reis ben ik benieuwd naar jullie tips.
Wij plannen eind februari een reis naar zuid Florida en gaan ook een driedaagse cruise doen naar de Bahama's. We hebben nog geen ervaring in Florida dus alle tips zijn welkom!
Onze route ziet er nu als volgt uit:
dag 1 Brussel - Orlando Hotel - Rosen Inn
dag 2 Orlando - St. Pete Beach Hotel - Postcard Inn
dag 3 St Pete Beach - Naples Hotel - Inn on Fifth
dag 4 Naples -Everglade- Key Largo Hotel - Bayside Inn Key Largo
dag 5 Key Largo - Key West Hotel - Doubletree Grand Key Resort
dag 6 Key West - Miami Hotel - San Juan Hotel
dag 7-10 Cruise Hotel Miami - San Juan Hotel
dag 11 Miami - Brussel
We hebben een pakketreis samengesteld bij een reisbureau en zij stellen voor deze route een prijs voor van ongeveer €1500 pp voor. Is dit een goede prijs of kan ik vb de hotels beter zelf uitzoeken? De hotelprijzen zijn voor die periode vrij hoog dus op het eerste zicht lukt het me niet veel goedkoper te krijgen, maar misschien kan Priceline hiervoor een oplossing zijn.
Lijkt deze route jullie haalbaar of zijn er dingen we beter anders plannen, schrappen of toevoegen?
Ik ben benieuwd naar jullie meningen!
In het verleden heb ik al veel gehad aan de tips op dit forum dus ook voor onze volgende reis ben ik benieuwd naar jullie tips.
Wij plannen eind februari een reis naar zuid Florida en gaan ook een driedaagse cruise doen naar de Bahama's. We hebben nog geen ervaring in Florida dus alle tips zijn welkom!
Onze route ziet er nu als volgt uit:
dag 1 Brussel - Orlando Hotel - Rosen Inn
dag 2 Orlando - St. Pete Beach Hotel - Postcard Inn
dag 3 St Pete Beach - Naples Hotel - Inn on Fifth
dag 4 Naples -Everglade- Key Largo Hotel - Bayside Inn Key Largo
dag 5 Key Largo - Key West Hotel - Doubletree Grand Key Resort
dag 6 Key West - Miami Hotel - San Juan Hotel
dag 7-10 Cruise Hotel Miami - San Juan Hotel
dag 11 Miami - Brussel
We hebben een pakketreis samengesteld bij een reisbureau en zij stellen voor deze route een prijs voor van ongeveer €1500 pp voor. Is dit een goede prijs of kan ik vb de hotels beter zelf uitzoeken? De hotelprijzen zijn voor die periode vrij hoog dus op het eerste zicht lukt het me niet veel goedkoper te krijgen, maar misschien kan Priceline hiervoor een oplossing zijn.
Lijkt deze route jullie haalbaar of zijn er dingen we beter anders plannen, schrappen of toevoegen?
Ik ben benieuwd naar jullie meningen!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Reis Solidago Februari: Tips gevraagd
Zit die 3 daagse cruise bij de prijs in?
Want dan vind ik het absoluut niet duur. Eind februari is hoogseizoen en de prijzen sky high.
Ik zou bijna overwegen de hotels via een reisbureau te boeken
Want dan vind ik het absoluut niet duur. Eind februari is hoogseizoen en de prijzen sky high.
Ik zou bijna overwegen de hotels via een reisbureau te boeken

Ja alles inbegrepen. Vliegtuigtickets zijn blijkbaar heel voordelig, maar aangezien ik zelf geen idee heb van de prijzen in Florida was ik niet zeker of het een goede prijs was.
- FloridaFabian
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Je hebt verschillende Rosen Inn's in Orlando, zelf heb ik naar grote tevredenheid afgelopen juli 4 nachten doorgebracht in het Rosen Inn 7600 i-drive. Dit hotel heb ik geboekt via hotwire.com dus misschien dat dat nog het bekijken waard is! 

Klik https://www.youtube.com/watch?v=EAk46A2LiaA voor het eerste deel van onze NIEUWE reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1499 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb
-
- 7 Reacties