Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoeveel overstaptijd naar Florida?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hoeveel overstaptijd naar Florida?
Wellicht is het al eens gevraagd, maar ik kan het zo snel niet vinden. Volgend jaar willen we naar Florida. Veel sites voor vliegtickets bieden je dan natuurlijk een combinatie aan met overstap.
Hoeveel tijd is er minimaal nodig voor de overstap op bijvoorbeeld, Detroit? Niet dat we onze tweede vlucht missen, of wordt hier rekening mee gehouden bij bijvoorbeeld boeken via KLM?
Bedankt alvast!!
Hoeveel tijd is er minimaal nodig voor de overstap op bijvoorbeeld, Detroit? Niet dat we onze tweede vlucht missen, of wordt hier rekening mee gehouden bij bijvoorbeeld boeken via KLM?
Bedankt alvast!!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Hoeveel overstap tijd naar Florida
Om het rustig aan te kunnen doen zou ik toch opteren voor minstens 2u wachttijd bij een heenvlucht, terugvlucht kom je normaal toe met minstens 1u30.
Des te meer overstap tijd je hebt, des te meer fouten kan je je veroorloven zoals vertraging van het vliegtuig bij vertrek enz... Qua grootte heb ik geen ervaring met detroit. Als je een vlucht boekt wordt hier niet echt rekening mee gehouden dus kijk zowieso naar de overstap tijd die je hebt.
Des te meer overstap tijd je hebt, des te meer fouten kan je je veroorloven zoals vertraging van het vliegtuig bij vertrek enz... Qua grootte heb ik geen ervaring met detroit. Als je een vlucht boekt wordt hier niet echt rekening mee gehouden dus kijk zowieso naar de overstap tijd die je hebt.
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Ga maar uit van minimaal 2 uur op alle US airports.
Voor de terugweg is 1 uur prima te doen. Ook bij 45 min zou ik op de terugweg zo boeken.
De meeste aangeboden vluchten houden naar mening wel rekening met een minimale overstap tijd.
Voor de terugweg is 1 uur prima te doen. Ook bij 45 min zou ik op de terugweg zo boeken.
De meeste aangeboden vluchten houden naar mening wel rekening met een minimale overstap tijd.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Men dient als ticketbroker vluchten aan te bieden met de minimale overstaptijd. Maar op dat soort vluchten moet er niks tegenzitten anders mis je de aansluiting. Een marge is daarom wel aan te raden.
What is a Minimum Connecting Time (MCT)?
For the purpose of Resolution 765, in a passenger context, a Minimum Connecting time (MCT) interval is defined as the shortest time interval required in order to transfer a passenger and his luggage from one flight to a connecting flight, in a specific location or metropolitan area. In a cargo context, the MCT can be defined as the shortest time interval required in order to transfer cargo shipment from one flight to a connecting flight.
MCT intervals are also referred to as ‘official’ or ‘standard’ MCTs. Bilateral MCT agreements, and online connecting time intervals established by a carrier that differ from the industry MCTs, are known as ‘MCT exceptions’.
MCTs must be observed by all ticketing and reservations outlets all over the world and also are used as input for automated reservations systems.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3914 Weergaves
-
Laatste bericht door amersfow
-