Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

(water)pretparken

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Jokke & gerre
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 23 nov 2011, 21:58

(water)pretparken

Bericht door Jokke & gerre »

Hoi Iedereen,

We gaan van 23 maart tot 15 april voor de eerste keer naar Florida. De route begint meer en meer vorm te krijgen. We hebben ons al veel
ingelezen maar hebben nog onze twifels bij de keuze van de pretparken en waterparken. Wij zijn hierbij vooral op zoek naar attracties waar
we niet goed van gaan zijn. Als de inkleding top is, is dat een surplus maar voor ons bijzaak. Met de zoekfunctie zijn we al tot de conclusie gekomen dat
Islands of Adventure en Busch Gardens op dit gebied het beste zijn. Klopt dat? Ik vraag me wel af hoe ik dit moet zien. Bij bvb Busch Gardens wordt er vooral gesproken
over 3 attracties. Ik hoop wel dat er nog meer thrillatracties zijn dan deze 3 ?
Verder zijn we nog op zoek naar een ander pretpark en een waterpretpark. Voor deze 2 geldt dezelfde voorwaarde: het gaat over de snelheid en adrenaline.Heeft iemand een idee?
De plaats maakt niet uit Tampa, Orlando, .... .
Kan iemand ons een goede website aanbevelen om tickets te bestellen? Met de zoekfunctie heb ik er al veel over gelezen maar sommige info is al van enige tijd geleden.
Misschien dat er nieuwe sites zijn ofzo?
Iemand ook goede tips voor een promotiecode?

Alvast bedankt

Joris
Gebruikersavatar
Re1gnman
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 08 jun 2013, 16:30
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: (water)pretparken

Bericht door Re1gnman »

Jokke & gerre schreef:Wij zijn hierbij vooral op zoek naar attracties waar
we niet goed van gaan zijn.
Je bedoelt thrill rides, waar je met knikkende knietjes uitstapt?

Dan is Busch Gardens een aanrader. Er zijn echt wel meer dan 3 coole coasters.
Qua thrill rides kan naar mijn idee Islands of Adventure ook niet tippen aan Busch Gardens.
Alhoewel ik The Incredible Hulk een van de vetste achtbanen vind waar ik in gezeten heb,
en dat zijn er veel :thumbup:
Harry Potter gedeelte is ook erg mooi.
Je zou kunnen kijken voor een 2=3 dagen pas kunnen kijken. Daar zijn vaak aanbiedingen can.
Dag IOA en dag studios. Dan heb je nog een gratis dag voor een van beide.
Ik vond Rock n rollercoaster ook een hele mooie coaster (muziek van Beastie Boys in je nek!)

Busch Gardens tickets kun je ook vaak in combinatie met seaworld tickets kopen.
Daar heb je Kraken en Manta, ook 2 mooie rollercoasters.

Het is ook maar een goed uurtje rijden vanuit Orlando/Kissimmee naar Tampa, afhankelijk van waar je zit.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 12581
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: (water)pretparken

Bericht door Njit »

Re1gnman schreef:Ik vond Rock n rollercoaster ook een hele mooie coaster (muziek van Beastie Boys in je nek!)
Bijna goed :)

[youtube]WkMGSwdDjSk[/youtube]

(en deze staat in een Disney park)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gebruikersavatar
Re1gnman
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 08 jun 2013, 16:30
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: (water)pretparken

Bericht door Re1gnman »

jaja, ok....Hollywood rip ride rockit.....what's in a name :-0)
Maar vet wassie wel!
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Gebruikersavatar
analogkid
Amerikakenner
Berichten: 1253
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Apeldoorn

Re: (water)pretparken

Bericht door analogkid »

Vandaag in Universal Studios geweest, Hollywood Rip Ride Rockit is wel vet! En Gringott's (Harry Potter) is ook gaaf, maar vooral alles eromheen (Diagon Alley) is echt heel mooi gemaakt.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Gebruikersavatar
Re1gnman
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 08 jun 2013, 16:30
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: (water)pretparken

Bericht door Re1gnman »

Jokke & gerre schreef: Verder zijn we nog op zoek naar een ander pretpark en een waterpretpark. Voor deze 2 geldt dezelfde voorwaarde: het gaat over de snelheid en adrenaline.Heeft iemand een idee?
Joris
Waterpark met de mooiste aankleding zijn de 2 Disney waterparken.
Waterpark met de beste thrills vind ik persoonlijk Aquatica. Ook dit park hoort bij het Seaworld groepje.
Je kan combo tickets kopen van Seaworld/Busch Gardens/Aquatica. Vaak zijn dit soort combo
tickets relatief gezien het goedkoopst. Zeker als je het vergelijkt met de Disney tickets.

Over de online tickets....er zijn in het verleden al meerdere posts hierover voorbij gekomen.
Gebruik de zoek functie maar eens....
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 12581
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: (water)pretparken

Bericht door Njit »

Hier nog een fan van de Disney waterparken.

[youtube]8xHNcaQYnWE[/youtube]

[youtube]K6vGXgLXJvo[/youtube]

Maar Aquatica is ook erg leuk:

[youtube]5QoDN74Gpfw[/youtube]
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Kurt10
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 24 mei 2011, 11:10
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: (water)pretparken

Bericht door Kurt10 »

Bush Gardens is een aanrader. Seaworld vond ik ook een heel mooi park met leuke shows en inderdaad Kraken en Manta zijn stevige coasters.
Dus ik denk dat een combo Bush Gardens - Seaworld - Aquatica wel een goede optie is.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer