Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Appartement Key West

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Irma
Amerikafan

Appartement Key West

Bericht door Irma »

In september gaan wij met onze 4 volwassen kinderen naar Florida voor 2 weken. We willen 2 nachten in Key West verblijven. Maar wat is het daar :shock: duur zeg!! We zijn op zoek naar 3x een tweepersoons hotelkamer of een appartement voor 6 personen.
Hebben jullie misschien nog (betaalbare) tips?

Alvast weer bedankt.

Irma
Marco68
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Appartement Key West

Bericht door Marco68 »

Misschien ff iets zoeken op google met bed&breakfast
Schijnt iets goedkoper te zijn
Succes
JariLitmanen
Amerika-ontdekker

Bericht door JariLitmanen »

Wij hebben hier gisteren geboekt voor April, Parrot Key Hotel & Resort, via Hotels.com met kortingcode EM€FEBC (= 40 euro korting).
Misschien iets voor jullie?
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Rachel. »

Je kunt AirBnB proberen, maar ja, Key West is inderdaad vreselijk duur. Wel zeker de moeite waard! Ik heb daar vorig jaar met zes mensen gezeten in een huisje van Ambrosia, maar ik kon toen (weliswaar in juli) niets vinden dat goedkoper was dan 90 dollar/persoon/nacht.

Bedenk je ook of je op loopafstand van Duval Street wil zitten (dat is het centrum van het eiland) of dat je het ook prima vindt in een hotel aan de rand van het eiland te zitten vanwaar je moet shuttlen naar Duval.
Yoshi
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Yoshi »

Ik ben nu voor mei aan het kijken, inderdaad erg duur!
Alles wat hotel is zit zeker op 300,- dollar per nacht.
Ik houd me dus aanbevolen voor wat goedkopere adresjes.
Ninis91
Amerika-newbie

Bericht door Ninis91 »

Wij zijn ook voor 2 volwassenen aan het kijken voor 2 overnachtingen in Key West van 23 tot 25 september.
In eerste instantie ook gezocht naar een hotel, maar uiteindelijk maar genoegen genomen met een motel. We staat niet heel erg op luxe en hebben nu geboekt bij blue marlin motel voor een goede prijs. Daarnaast op loopafstand van Duval street.
Alles is nog gratis annuleerbaar en wijzigbaar, dus als er nog tips zijn lees ik graag even mee :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer