Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Halloween

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
MEKM
Amerika-newbie

Halloween

Bericht door MEKM »

Beste lezers,

Van 30 oktober tot 7 november ga ik naar Amerika toe (met partner). Op vrijdag 31 oktober is het Halloween en ik ben benieuwd wat ons dan te wachten staat.

We zitten op een park, Southern Dunes. Wordt op zo'n park Halloween gevierd? Moet je je huis versieren en zelf verkleed gaan?

Heeft iemand ervaringen met Halloween in Amerika en wil dit met ons delen?

Groet,
Maaike
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Halloween

Bericht door Njit »

Ik zou lekker naar Disney's Not so scary Halloween of naar Universals iets meer scary Halloween Horror Nights gaan. Zulke Halloween feesten vind je alleen in Amerika.

En je moet niks. Maar bij Disney mág je zelf ook verkleed. Bij Universal mag dat niet.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
WernerF
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door WernerF »

Ik zou inderdaad op deze dag Halloween vieren in een pretpark. Universal's Halloween Horror Nights zijn zeker een aanrader, andere evenementen zijn: Mickey's Not so scary Halloween Party(Disney's Magic Kingdom) & Howl-O-Scream(Busch Gardens Tampa).

Disney doet niet aan horror spookhuizen zoals Universal & busch dat wel doen. Maar dit maken ze helemaal goed met Trick or Treats(heel veel snoep) ophalen bij verkleedde castmembers. En het HalloWishes vuurwerk!

Busch & Universal zijn vooral te vergelijken met Walibi's Halloween Fright Nights. Ik raad wel aan om voor beide evenementen te kijken of er nog voordringpassen beschikbaar zijn. Zonder deze passen is het onmogelijk om een relaxte avond te hebben, het is namelijk erg druk! Zeker op 31/10!

Zelf alle 3 deze evenementen in september 2009 bezocht, Universal was toch wel favoriet meer film dan eng, maar alles is erg mooi gemaakt. Bij Busch loopt erg veel vrouwelijk schoon rond in leuke outfits... :mrgreen: En Busch was enger kwa scares in de spookhuizen.

Over versieren ect. weet ik vrijwel niets behalve uit films. :P
USA bezocht: 2009, 2011, 2013, 2015, 2016.

WernerF's Coaster Coaster
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

WernerF schreef: Bij Busch loopt erg veel vrouwelijk schoon rond in leuke outfits... :mrgreen:
Dan ben je met Halloween Night nog niet in Vegas geweest?
2008: Westkust + Hawaii
2012: Florida
2013: Las Vegas en omgeving
http://www.wegousa.blogspot.com
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer