Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat van te voren boeken (tickets, etc.)? Tips?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Sallie22
Amerika-newbie

Wat van te voren boeken (tickets, etc.)? Tips?

Bericht door Sallie22 »

Wij gaan deze zomer met ons gezin: 2 volwassenen en 2 kinderen (11 en 12 jaar) naar Florida.
Onderstaand ons reisschema, zoals we het nu gepland hebben, vliegtickets en hotels liggen vast.
Vragen:
- Welke algemene tips zijn er ivm reis naar en in Florida (zoals Esta, koffers niet sluiten, ....?)
- Welke tickets moeten we van tevoren regelen en hoe (goedkope tickets)?
- Welke andere tips n.a.v. onderstaande reis hebben jullie eventueel voor ons.

Alvast hartstikke bedankt voor alle tips en het meedenken!

Datum Activiteiten
24-7-2014 Naar hotel Miami vanuit vliegveld
25-7-2014 Miami Beach
26-7-2014 Everglades
27-7-2014 Ochtend toeren Coral Gables, middag naar Naples
28-7-2014 Strand / Stad / Zwembad
29-7-2014 Babcock Wilderness (zondag en maandag gesloten), einde dag/middag naar Tampa rijden
30-7-2014 Stad / Strand (Clearwater Beach/ Sand Key 45 min; Siesta Key 1 uur en 15 min (terug omlaag))
31-7-2014 Busch Gardens
01-8-2014 Crystel River (1h19 min) of Homosassa (1h10 min); (snorkelen met Manatees), rijden einde dag/middag naar Orlando
02-8-2014 niets en tickets kopen pretparken
03-8-2014 Pretpark 1: Universal Islands
04-8-2014 Pretpark 2: Typhoon Lagune
05-8-2014 Rust
06-8-2014 Pretpark 3: Sea World
07-8-2014 Kennedy Space Center
08-8-2014 Kelly Park: ochtend tuben; 400 East Kelly Park Road, Apopka, middag rijden naar Fort Lauderdale
09-8-2014 Rust of: Museum of Discovery and Science , Strand, Las Olas Boulevard, Sawgrass Mills Mall of Hugh Taylor Birch State Park
10-8-2014 Jungle Queen Riverboat rond 09h30 in de ochtend, In de middag rijden naar de Keys,
11-8-2014 Bahia Honda? Of niets
12-8-2014 niets
13-8-2014 niets
14-8-2014 terug naar huis
mtl
Amerika-expert

Re: Wat van te voren boeken (tickets, etc.)? Tips?

Bericht door mtl »

Esta kan je het beste nu aanvragen. Koffers alleen op slot doen met een TSA-slot. En bereid je voor heet en benauwd weer in Florida.
Sallie22
Amerika-newbie

Bericht door Sallie22 »

Merci :thumbup:
bigroc
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door bigroc »

Als het niet perse een Disney waterpark moet zijn, zou je ook kunnen kiezen voor Aquatica, het waterpark van Seaworld. Wij zijn er verleden jaar geweest.
En wil je naar Universal Studios of Island of Adventure, of beide? Er is nl een Orlando flexticket Plus, daar kan je binnen 14 dagen onbeperkt naar Aquatica, Seaworld, Universal Studios, Island of Adventure, Bush Gardens en Wet&Wild. Die kan je nu al bestellen dan heb je ze nog voor de vakantie in de bus en hoef je op vakantie niet op ticket jacht en heb je een dag extra om naar een pretpark te gaan. Voor pretparktickets lees ik regelmatig goede berichten over http://www.attractionticketsdirect.de
Misschien kan iemand anders hier nog iets over melden.

Groetjes,
Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com

1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
Geursk
Amerika-ontdekker

Bericht door Geursk »

Misschien rare vraag maar wat is een tsa-slot?

http://www.attractionticketsdirect.de/ vonden wij super goed geregeld en een goede prijs, tickets worden gratis aangetekend verzonden (vertegenwoordigt tocht een enorm bedrag)
wij hadden aquatica, busgardens, seaworld, I.O.A. en universal 14 dagen onbeperkt en echte tickets (dus geen vouchers zoals vele) voor 655 euro voor 3 personen. en idd het is een zorg minder, dan dat je het daar moet regelen :-).
Wij vertrekken a.s. Dinsdag :-)
Veel plezier met de voorpret
intruder
Amerika-ontdekker

Bericht door intruder »

Geursk schreef:Misschien rare vraag maar wat is een tsa-slot?
TSA staat voor Transportation Security Administration......Wanneer je met een TSA-slot je koffer sluit dan kunnen veiligheidsagenten op vliegvelden in de VS met speciale lopersleutels je koffer alsnog openmaken ter inspectie, zonder dat ze het slot open hoeven te breken. Na de inspectie zal het slot dan weer gewoon gesloten worden en zijn je spullen weer veilig opgeborgen!
Sallie22
Amerika-newbie

Bericht door Sallie22 »

Hoi Geursk en Mirjam,

Dank voor jullie reacties! Geursk fijne vakantie alvast!! 8)
M.b.t. tickets, bedankt. de site http://www.attractionticketsdirect.de is een hele interessante.
Ik had al eerder gezien dat er goede tickets waren voor de 5 parken die jullie ook noemen (of 6), via: http://www.seaworldparks.com.
de .de website heeft echter nog aantrekkelijkere prijzen.
Wij willen toch heel graag naar de door ons genoemde parken, omdat die bij Tripadvisor als de beste uit de bus komen.
Ik heb nu zelf gezien via http://www.undercovertourist.com: SeaWorld en Busch Gardens voor: 149,45 dollar (=109,73 euro). => "14 dagen geldig va 1e gebruik, incl. tax
e-ticket". De rest losse tickets.
Ik vroeg me af of je ter plekke betere kortingen, meer korting hebt?
Richard033
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Richard033 »

01-8-2014 Crystel River (1h19 min) of Homosassa (1h10 min); (snorkelen met Manatees), rijden einde dag/middag naar Orlando

Kans op Manatees is erg klein in de zomer.

leuke optie die ik ook zeker ga doen eind juli is kelly park
Sallie22
Amerika-newbie

Bericht door Sallie22 »

Hoi Richard,

Bedankt, nuttig om te weten dat de kans op manatees erg klein is in de zomer.
We zouden graag willen zwemmen of met dolfijnen of manatees; echter het zwemmen met dolfijnen vind ik echt te duur....
vandaar dat ik bij de Mantees terecht was gekomen. Tuben bij Kelly Park moet inderdaad heel leuk zijn en maar 5 dollar of zo voor een band!
merci voor je reactie.
Miranda
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Zelf boek ik meestal alles van tevoren, ik zoek goed uit waar ik het voordeligst uit ben en schaf alles dan aan. Zo weet je ook een beetje wat de reis in zijn totaliteit zal gaan kosten. Tickets zijn inderdaad bij attractionticketsdirect.de erg voordelig, maar soms kun je ook bij de parken zelf voor een voordelig tarief tickets kopen.

Tips voor de verschillende steden heb ik genoeg, maar de belangrijkste tip is dat je heel erg van de reis moet gaan genieten. Florida is echt geweldig!!
Richard033
Amerikafan

Bericht door Richard033 »

Misschien ook wel handig om van te voren een prepaid sim kaart te bestellen. Tweede telefoon meenemen voor internet e.d. en daar de prepaid kaart in doen en gebruiken als hub.
Ik heb er 1 besteld bij ready sim en kreeg hem vorige week binnen.
beabert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door beabert »

http://www..americanestates.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar hebben wij jaren geleden onze pretparktickets gekocht .
Sommige combinatietickets kan je ook alleen in buitenland en op voorhand kopen . Wij hadden toen een 3 dagen ticket.
Indien je via kiosk /hotel enzo gaat kopen let dan wel goed op. Goedkoop kan soms duurkoop zijn .
beabert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door beabert »

Sallie22
Amerika-newbie

Bericht door Sallie22 »

Dank jullie allemaal weer voor de reacties! Prepaid sim kaart bestellen is ook een goeie tip!! Merci allemaal :clap: :thumbup:
loezzzje
Amerika-ontdekker

Bericht door loezzzje »

Geursk schreef:Misschien rare vraag maar wat is een tsa-slot?

http://www.attractionticketsdirect.de/ vonden wij super goed geregeld en een goede prijs, tickets worden gratis aangetekend verzonden (vertegenwoordigt tocht een enorm bedrag)
worden ze gratis naar NL verzonden ja? ik zat al te denken om ze naar mijn oom te laten sturen, die woont in Keulen. maar als ze gratis naar NL worden verstuurd dan is dat ook niet nodig :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer