Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
raketlancering Cape Canaveral
raketlancering Cape Canaveral
Eind maart zijn wij in Florida en zagen op de site van Nasa dat er een raketlancering gepland staat. Dat willen wij graag meemaken maar ik vraag mij dus af of je al van te voren de tickets moet boeken. Zo ja, via welke site kan je dat dan het beste doen?
Re: raketlancering Cape Caneveral
Was meteen geïntrigeerd, want wij zijn daar eind maart ook! Als ik op de NASA site kijk zie ik echter alleen een launch op 25 maart vanuit Kazakhstan (http://www.nasa.gov/missions/schedule/#.UupK3_l5P-s), wat zie ik over het hoofd?
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Ik kan ook niks vinden, ik denk dat je pech hebt
Hoi,
In dit stadium zullen ze je nog geen uitsluitsel geven. Dit heeft te maken met de lancering of tie wel of niet doorgaat. Er stond er 1 gepland voor 22 feb en die is dus verschoven naar maart en er is op de 20ste feb wel een lancering. Ik heb via facebook contact gehad met ze en er zijn voor die lancering nog geen tickets.... Ze houden graag dus opties open. En aangezien wij a.s. maandag al voor 3 weken die kant op gaan zal ik mijn tickets aldaar moeten kopen..en facebook in gaten moeten houden.
Ik kan je een tip geven om de site in de gaten te houden en eventueel facebook. Wat ik van plan ben is om tickets daar te halen voor de 20ste feb en dan 's avonds als ze geen lanceer tickets hebben het op een viewing site te gaan bekijken. Ik neem aan dat die dingen wel van een afstand kan zien
The launch that was scheduled for Feb. 22 has moved to March, but there is confirmation of a different rocket launch of Feb. 20 in the evening. Launch tickets are not yet available.
Hopelijk weet je wat meer.
Groeten Regina
In dit stadium zullen ze je nog geen uitsluitsel geven. Dit heeft te maken met de lancering of tie wel of niet doorgaat. Er stond er 1 gepland voor 22 feb en die is dus verschoven naar maart en er is op de 20ste feb wel een lancering. Ik heb via facebook contact gehad met ze en er zijn voor die lancering nog geen tickets.... Ze houden graag dus opties open. En aangezien wij a.s. maandag al voor 3 weken die kant op gaan zal ik mijn tickets aldaar moeten kopen..en facebook in gaten moeten houden.
Ik kan je een tip geven om de site in de gaten te houden en eventueel facebook. Wat ik van plan ben is om tickets daar te halen voor de 20ste feb en dan 's avonds als ze geen lanceer tickets hebben het op een viewing site te gaan bekijken. Ik neem aan dat die dingen wel van een afstand kan zien
The launch that was scheduled for Feb. 22 has moved to March, but there is confirmation of a different rocket launch of Feb. 20 in the evening. Launch tickets are not yet available.
Hopelijk weet je wat meer.
Groeten Regina
Sorry, dat van NASA klopt inderdaard niet, dat had ik niet goed gezien maar ik had wel al een keer eerder een schema gezien van lanceringen en heb nogmaals even gezocht en op 25 maart as is er wel een lancering, zie bijgaande link: http://www.kennedyspacecenter.com/event ... rol67.aspx
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Relexus, wij zijn ook op de 20e in Florida. Kun je dan echt kaarten kopen voor bij de lanceerbasis zelf?
Lijkt ons ook super gaaf om te zien. Hoe lang van tevoren bepalen ze de definitieve lanceerdatum?
Lijkt ons ook super gaaf om te zien. Hoe lang van tevoren bepalen ze de definitieve lanceerdatum?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ondanks dat het wel enorm gaaf is sta je minimaal op een aantal km's afstand bij een lancering. Ga er niet vanuit dat je op 100m staat he. Wat veel mensen doen is op Cocoa Beach kijken naar lanceringen.
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hm, dan vraag ik me af of het de moeite is om onze route daarvoor om te gooien. Eigenlijk zouden we dan in Naples zitten.
Ze hebben nog geen kaarten vrijgegeven maar wat ik begreep is dat dus wel mogelijk. Hoever van te voren dat ze die vrijgeven durf ik niet te zeggen. Weet ook niet of dat er voor deze lancering kaarten komen, dus ik moet de site en hun facebook pagina in de gaten houden.Vito schreef:Relexus, wij zijn ook op de 20e in Florida. Kun je dan echt kaarten kopen voor bij de lanceerbasis zelf?
Mochten er nu geen kaarten komen voor de lancering zit ik er wel over te denken om die dag gewoon naar kennedy space centre te gaan en dan op de terug weg naar orlando stoppen bij een viewing site. En aangezien de lancering ´s avonds is zal je hem wel zien opstijgen. (Tenzij het weer geen roet in het eten gooit)
Maar als je dan nog terug naar Naples moet. pfff das dan wel een eindje rijden..wij zitten dan in Orlando dus dat is wel te doen.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: raketlancering Cape Canaveral
Wij hebben dat een keer gezien vanaf de zijkant van de snelweg op terugweg van Cocoa Beach. Heel veel Amerikanen staan dan te kijken langs de kant, dus je weet waar je moet gaan staan en het is wel leuk om dat een keer mee te maken. Gaat ook precies op de seconde de lucht in. Ook al is het van een afstand je ziet hem toch de lucht in gaan.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1351 Weergaves
-
Laatste bericht door marina82