Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Disneyworld

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
monique classens
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Disneyworld

Bericht door monique classens »

Hoi allemaal.
Ik ben voor iemand die naar florida dingen aan het uitzoeken om te doen.
Heeft er iemand tips??
Het gaat om een gezin met 2 jongen van 17 en 14 jaar.
Ze willen er zeker 1 dag disneyworld bij hebben.
Welk park raden jullie aan??
Groetjes monique
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Disneyworld

Bericht door eddepet71 »

Om te beginnen; 1 dag is veel te kort, maar dat zal je zelf merken als je je er verder in verdiept...Disneyworld is heel groot.
Als je echt maar 1 dag gaat dan zou je eigenlijk Magic Kingdom moeten doen als je het echte ouderwetse Disneygevoel wilt hebben. Als je wat meer attracties voor jongeren wilt dan zijn de Studios weer aan te raden.
Het best kan je een hopper pass nemen en meerdere dagen gaan (dat is in verhouding ook een stuk voordeliger.
Kijk eens hier naar de tickets die je kan kopen http://www.americanestates.nl

Voor jongeren van die leeftijd zou ik eigenlijk (ondanks dat ik groot Disney fan ben) Universal Studios / Islands of Adventure aanraden. Ik denk dat meer hun smaak zal zijn.
monique classens
Amerika-ontdekker

Hallo.
Ja dat weet ik dat je er met een dag niet weg komt.
Maar goed, de mensen willen vanalles wat.
Ze hebben maar 9 dagen.
Zal me eens verdiepen in wat jij nog zegt.
Dank je voor het idee.
Relexus
Amerika-ontdekker

Bericht door Relexus »

Hey hoi,

Gezin met 2 tieners en je hebt 9 dagen. Dan is mijn vraag wanneer ga je? Want als je Disney wilt doen en nog wat andere dingen zoals universal en/of seaworld dan moet je denk ik wel strak plannen. Er is zoveel te doen. Ik zou als ik jouw was gewoon alles eerst op papier zetten wat je wilt gaan doen. Ik begon ook met een weekje orlando ivm de parken maar ja wilde ook dit en dat en zus en zo......uhm over een week vertrekken wij voor 3 weken die kant op. Dus ga goed na en overleg goed wat je wilt gaan doen, ik denk dat 9 dagen zo voorbij zijn. En 1 dag disney heb je niet genoeg aan.....(die slaan wij zelfs over).
Want op rij afstand van orlando ligt capa canaveral....tampa/bush gardens enzo dus ja.....
monique classens
Amerika-ontdekker

Hoi Relexus.
Nou ze willen ook naar kennedy space center, langs de kust naar onder naar the everglades en dan naar miami vanwaar ze daar terugvliegen.
Mag ik vragen of cape canaveral ook bij space center hoort of is dat apart.
Dat heb ik nog niet gevonden.
Ik doe alleen het zoekwerk en stel een plan voor.
Groetjes Monique

edit mod: dubbelpost verwijderd
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Misschien is het makkelijker als deze mensen een account aanmaken en zelf hun plannen voorleggen? Dat lijkt me beter dan via-via.
monique classens
Amerika-ontdekker

Hoi.
Waarom????
Ik weet wat ze willen en wil het graag uitzoeken.
We drinken wekelijks koffie dus overleggen we dan wat.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Kennedy space center. Ik ken meer mensen die het niet gevonden kregen (terwijl het essembley building toch hoog boven de omgeving uittorent).
http://www.kennedyspacecenter.com/infor ... tions.aspx
Je kunt vanaf het space center een busrit maken door het complex en dan kom je langs het assembley building, de startplatforms, de apollo hol en je kunt over cape canaveral.
Apart hiervan ligt ook nog een soort hall of fame, maar dat heb ik zelf nooit bezocht. Kennedy Space center is goed te doen als dagtocht vanuit Orlando.

Voor 1 dag Disney, wat zonde is trouwens, zou ik gaan voor een park of parken die we in eurodisney niet hebben. Dus animal kingdom of Epcot.

Verder zou ik altijd langs de kust van de golf van mexico naar het zuiden rijden en niet langs de Atlantische kust. Maar 9 dagen is niet veel.
monique classens
Amerika-ontdekker

Dank je voor de tips.
Ga eens kijken.
Misschien dat ik de route kan veranderen.
bigroc
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door bigroc »

Wij hebben ook 2 jongens van ongeveer die leeftijd. Als wij maar voor 1 Disney park zouden kiezen dan wordt dat Epcot, zie ons verslag van 2007.
In negen dagen kan je niet zoveel doen en zoals als eerder is gezegd via west kust zou dan ook onze voorkeur hebben. In 9 dagen kan je dan bv:
5 dagen Orlando (met Universal Studios, Island of Adventure, Kennedy Space Center, Seaworld en Epcot)
2 dagen westkust (omgeving Ft Myers of Naples, strand en Dolphin watch per boot)
dan via Everglades nog 2 dagen Miami

Groetjes,
Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com

1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO