beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door elninjoo »

Ik ben van plan om in april ca. 2 weken naar Florida te gaan en nu ben ik zelf al wel 'n beetje aan 't googlen op vliegtickets, maar hier zitten wellicht frequente Floridabezoekers die de beste verbinding/tarieven al kennen.
Mijn voorkeur gaat uit van Brussel als vertrekplaats, maar Amsterdam is ook okee als die verbinding beter is. Liefst niet te vaak overstappen, beter nog rechtstreeks indien dat er is.
Graag wil ik vliegen op Orlando en vanuit Miami terug. Of is één van beide locaties aanmerkelijk voordeliger?
Alvast bedankt voor nuttige tips!
Gebruikersavatar
analogkid
Amerikakenner
Berichten: 1200
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Arnhem

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door analogkid »

In ieder geval vliegen Arkefly en Air Berlin rechtstreeks. Wij gaan volgend jaar met Air Berlin vanaf Dusseldorf rechtstreeks op Ft Myers, maar ze vliegen ook op Miami en Orlando. Meestal is AB niet de duurste, maar de tickets die wij geboekt hebben zijn sinds augustus al bijna 200 euro duurder geworden.

Als je niet direct hoeft, is vaak de aansluiting in London op Virgin Atlantic een redelijk goedkope optie.
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Gebruikersavatar
arnob1
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 okt 2008, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 50
Locatie: wormerveer + davenport florida
Contacteer:

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door arnob1 »

kijk eens bij arkefly hebben momenteel leuke prijzen tot aan juni rechtstreeks vanaf a'dam
Gebruikersavatar
jerbia
Amerika-expert
Berichten: 4080
Lid geworden op: 11 okt 2006, 13:41
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: vlakbij 's-Hertogenbosch

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door jerbia »

Wij vliegen in september vanaf Brussel rechtstreeks naar Miami met Jetairfly voor eur 530 p.p. (comfort class). Wellicht zijn er voor april ook nog mooie prijzen te vinden.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door elninjoo »

Thanx! Zal die jetairfly 'ns checken. Vanaf Brussel heeft ook mijn voorkeur. Dusseldorf is weer gelijk zo'n eind weg, dat is 'n eventuele kostenbesparing me niet waard.
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door Vito »

Waarom ga je niet gewoon met ArkeFly? Hebben nu ticketsale en vliegen in 1 x van Amsterdam naar Orlando Sanford.
Gebruikersavatar
ronenivonne
Amerikakenner
Berichten: 529
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Limburg

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door ronenivonne »

Lufthansa heeft op hun eigen site vaak via Dusseldorf ook leuke aanbiedingen. Overstap in Newark of Chicago.
Wij zijn afgelopen jaren gevlogen met Martinair( is er niet meer ), Air Berlin, KLM en vorig jaar Lufthansa. Lufthansa is ons zo goed bevallen dat dit onze eerste keus was voor dit jaar. Vond Air Berlin ook goed en KLM viel mij een beetje tegen ( misschien te hoge verwachtingen ).
2010: Rond reis Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA:
2013: Orlando en West USA
2014: Orlando en Zuid florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018: Orlando/ Davenport
2019: Orlando/ Davenport
Gebruikersavatar
mad25
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 jul 2012, 20:27
Partner van: Joyco
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door mad25 »

jerbia schreef:Wij vliegen in september vanaf Brussel rechtstreeks naar Miami met Jetairfly voor eur 530 p.p. (comfort class). Wellicht zijn er voor april ook nog mooie prijzen te vinden.
Wij ook :D
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door elninjoo »

Bij arkefly moet je voor alles bij betalen (je personal entertainment systeem bijv) dus kom je uiteindelijk nog duurder uit dan met KLM/Delta
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door eddepet71 »

ronenivonne schreef:Lufthansa heeft op hun eigen site vaak via Dusseldorf ook leuke aanbiedingen. Overstap in Newark of Chicago.
Wij zijn afgelopen jaren gevlogen met Martinair( is er niet meer ), Air Berlin, KLM en vorig jaar Lufthansa. Lufthansa is ons zo goed bevallen dat dit onze eerste keus was voor dit jaar. Vond Air Berlin ook goed en KLM viel mij een beetje tegen ( misschien te hoge verwachtingen ).
Wij zijn nog wel eens last minute met Martinair naar Miami gevlogen voor 210euro...dat waren nog eens tijden...
Gebruikersavatar
Tans4USA
Amerikakenner
Berichten: 576
Lid geworden op: 09 feb 2009, 08:51

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door Tans4USA »

Wij hebben in september vliegtickets geboekt bij ArkeFly voor € 279 :thumbup: dus dat waren ook goede tijden.
Gebruikersavatar
Thelatinworld
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 jan 2013, 17:00
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door Thelatinworld »

Op http://www.thelatinworld.nl/vluchtschemaflorida.html vind je een aantal schema's van vluchten naar Florida.
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4378
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door Ruud2004 »

Vorige week voor 469 Euro retourtje Tampa gekocht. Met BA via LGW in juni. Naar Orlando is niet zo ver!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gebruikersavatar
Bostonlover
Amerikafan
Berichten: 371
Lid geworden op: 12 sep 2006, 21:19
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door Bostonlover »

Vorige week retourtje Miami geboekt bij Arkefly, 14 dagen incl. huurauto voor € 399,00 p.p voor 2 personen. Als ze mij bij Arke vertellen dat een broodje onderweg in het vliegtuig een tientje kost, kijk ik ze lachend aan en zeg doe mij er maar twee!

Die gasten van Arke zijn op dit moment richting FLorida niet te verslaan!
Afbeelding
[/url]
Gebruikersavatar
analogkid
Amerikakenner
Berichten: 1200
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Arnhem

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door analogkid »

Bostonlover schreef: Die gasten van Arke zijn op dit moment richting FLorida niet te verslaan!
Als je flexibel bent met data zijn ze misschien niet te verslaan, maar als je wilt wanneer wij gaan (meivakantie) betaal ik voor mijn gezinnetje van 4 € 6.270!!! Ben blij dat ik al in augustus geboekt heb bij Air Berlin voor € 2.700. Bij AB nu trouwens zo'n € 3.700 voor dezelfde vlucht.
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door Vito »

Wow, Boston, ik wilde dat ik nog wat langer gewacht had. Maar ja, als je beslist een bepaalde datum weg wilt, vind ik het toch lastig om te wachten. Niet dat wij de hoofdprijs betaald hebben maar toch nog iets meer dan jij voor 12 dagen. Wij zitten comfort class incl. auto voor € 550,- p.p. Vond ik al netjes.
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4378
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door Ruud2004 »

Prijzen klinken goed bij Arke, welke data?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
jan de korte
Amerikafan
Berichten: 142
Lid geworden op: 23 jul 2009, 11:33

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door jan de korte »

Afgelopen december voor 309pp naar orlando met huurauto en tank benzine!
Gebruikersavatar
JeroenB
Amerikafan
Berichten: 354
Lid geworden op: 13 sep 2010, 16:03
Locatie: Clermont, Florida

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door JeroenB »

Persoonlijk vlieg ik graag met een tussenstop in plaats van rechtstreeks, dan heb je bij het point of entry al je immigratie en douane formaliteiten en ben je daarna "vrij" om te gaan en staan waar je wilt.

Afgelopen jaar eens voor de verandering gekozen voor een vroege vlucht met Delta (8.10 uur) vanaf Amsterdam via Detroit naar Orlando en dat is ons heel goed bevallen. Allereerst hadden we een hele rustige immigratie afdeling in Detroit en waren we er rap doorheen. Ook de luchthaven zelf was niet zo druk maar genoeg mogelijkheden om wat te eten en te drinken, boven in de hal een treintje die je zo naar de andere kant van de hal brengt.

En wat we vooral ook heerlijk vonden was de vroege aankomst in Orlando waardoor je minder vermoeid aankomt en nog even wat kunt doen voordat je je bed opzoekt, vooral erg lekker om uitgerust alvast eten en drinken in te slaan voor de eerste dagen daar.

Als ik volgende keer kan kiezen en de prijs is gunstig dan neem ik weer de vroege vlucht.
dominicr
Amerikafan
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2010, 19:18

Re: beste vliegverbinding/tarieven orlando/miami

Bericht door dominicr »

Arkefly is inderdaad goedkoop, maar wel een low budget maatschappij heb ik vernomen.
De afgelopen 2 maal ben ik via LGW gevolgen (met Virgin Atlantic) en ondanks de verbouwingen op LGW die nogsteeds bezig zijn (reken op zeker drie kwartier overstap, je moet onderandere met een bus naar de andere terminal,en ik ben nog goed te been dus heb stevig door kunnen lopen) beviel het mij wel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer