Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Orlando (er zijn er teveel)
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hotel Orlando (er zijn er teveel)
Hoe zie je door de bomen het bos nog.
Voor een nacht of 3-5 zoeken we of een huis of een hotel in Orlando. Liefst dicht bij Universal dan is een auto misschien niet nodig voor de dagen dat we in het park hangen.
Er zijn zoveel hotels. Wat zoek ik:
Liefst voor dubbeltje op eerste rij natuurlijk. Goed hotel liefst een keer met goed ontbijt inbegrepen.. maar dat zal wel utopie zijn. We zijn met 2 pubers dus een aardige pool is niet gek (ook voor ons). Liefst niet zo'n badkuip aan de parkeerplaats.
Ik kwam wel wat hotels tegen via tripadvisor maar kan ondanks dat vind ik het lastig kiezen
The Point Orlando
Double Tree by Hilton Orlando near Universal
Hilton grand Vacations Suites on Internat Drive
Homewoodn Suites by Hilton - nearest Universal
Extended Stay America Orlando
en vele anderen.
De camper kost $100-120 per dag dus dat mag het hotel ook kosten (2 kamers... of een grotere kamer)
EN is het dan slim om me te verdiepen in Priceline of is het gewoon kwestie van goed zoeken.
Voor een nacht of 3-5 zoeken we of een huis of een hotel in Orlando. Liefst dicht bij Universal dan is een auto misschien niet nodig voor de dagen dat we in het park hangen.
Er zijn zoveel hotels. Wat zoek ik:
Liefst voor dubbeltje op eerste rij natuurlijk. Goed hotel liefst een keer met goed ontbijt inbegrepen.. maar dat zal wel utopie zijn. We zijn met 2 pubers dus een aardige pool is niet gek (ook voor ons). Liefst niet zo'n badkuip aan de parkeerplaats.
Ik kwam wel wat hotels tegen via tripadvisor maar kan ondanks dat vind ik het lastig kiezen
The Point Orlando
Double Tree by Hilton Orlando near Universal
Hilton grand Vacations Suites on Internat Drive
Homewoodn Suites by Hilton - nearest Universal
Extended Stay America Orlando
en vele anderen.
De camper kost $100-120 per dag dus dat mag het hotel ook kosten (2 kamers... of een grotere kamer)
EN is het dan slim om me te verdiepen in Priceline of is het gewoon kwestie van goed zoeken.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Re: Hotel Orlando (er zijn er teveel)
Ik kan je The Enclave Hotel aanraden. Het is wel al een poosje geleden dat wij er verbleven (december 2008), maar het was een ruime kamer, incl. ontbijt en gratis parkeren. Ontbijt was wel heel erg standaard, maar voor een paar dollar mocht je ook gebruik maken van het buffet.
Verwacht geen 5* resort, maar het is een prima hotel, goed betaalbaar en op een prima locatie (op de hoek van International Drive). Heel veel restaurants op loopafstand (en een TGIF) aan de de overkant van de straat.
Verwacht geen 5* resort, maar het is een prima hotel, goed betaalbaar en op een prima locatie (op de hoek van International Drive). Heel veel restaurants op loopafstand (en een TGIF) aan de de overkant van de straat.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is alvast iets he?hoe ver van Universal?
Voor aankomende maand heb ik deze http://book.bestwestern.com/bestwestern ... Code=10285 geboekt. Kennelijk op loopafstand van Universal. Wij hebben het geboekt omdat we wel daar in de buurt wilden zitten maar niet óp Universal Drive. En omdat de Walgreens op struikelafstand zit 
Absoluut de moeite waar om te verdiepen in Priceline/Hotwire!
Zeker in orlando kun je daar uitstekende deals mee scoren. Vanaf 3,5* (bij voorkeur ook minimaal 8+ rating) kun je niet mis grijpen en zal het ongetwijfeld aan je wensen voldoen (muv gratis ontbijt waarschijnlijk).
Er blijft enig risico in zitten maar na 30+ Priceline/Hotwire boekingen ben ik in ieder geval nog nooit teleurgesteld (al kan er wel variatie in zitten).
Succes!
Zeker in orlando kun je daar uitstekende deals mee scoren. Vanaf 3,5* (bij voorkeur ook minimaal 8+ rating) kun je niet mis grijpen en zal het ongetwijfeld aan je wensen voldoen (muv gratis ontbijt waarschijnlijk).
Er blijft enig risico in zitten maar na 30+ Priceline/Hotwire boekingen ben ik in ieder geval nog nooit teleurgesteld (al kan er wel variatie in zitten).
Succes!
Laatst gewijzigd door KW1984 op 24 aug 2013, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat je zegt van 30+ en 80+ is mij een raadsel .. ik weet er dus niks van dat zie dan gelijk.
Ik begrijp dat Kissimmee ook prima te doen is als je toch een auto neemt.
Misschien is dat ook goedkoper. We zoeken gewoon een wat aardiger hotel dan de standaard Quinta Inn of Holiday Inn nabij de Airports.
Ik begrijp dat Kissimmee ook prima te doen is als je toch een auto neemt.
Misschien is dat ook goedkoper. We zoeken gewoon een wat aardiger hotel dan de standaard Quinta Inn of Holiday Inn nabij de Airports.
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Is dit misschien handig voor je? http://beoordelingen.allesamerika.com/p ... o&staat=FL
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ach ja Dennis ik had het zelf ook kunnen bedenken. Dank je. Helaas allen maar 1 review... dat is dan weer jammer.
Ik heb er zelf ook wat zaken op gezet, moet nog es bijwerken van 2012 campings.
Ik heb er zelf ook wat zaken op gezet, moet nog es bijwerken van 2012 campings.
De eerste keer hebben we in Hampton inn international drive gezeten.
Prima hotel met lekker ontbijt.
Dit hotel was toen 56 dollar per nacht terwijl ze er nu 125 dollar voor vragen.
Dit jaar in Kissimee gezeten voor 36 euro per nacht,
Geen ontbijt maar wel keukentje en grote koelkast.
We hadden een cabin op een campingachtig resort waar ook campers stonden.
Zelfs nog kleine gator in de sloot op het terrein gezien.
Huisje was wel vrij klein voor ons drietjes maar er zijn ook grotere.
In Kissimee zag ik bij de hotels buiten op de lichtborden echt stunt prijzen.
Hoe langer je bleef hoe goedkoper.Prijzen waren rond 49 dollar en voor een week 220.
Auto is hier absoluut nodig maar universal was niet zo ver weg ruime 20 minuten.
Op universal zelf heb je Loewe hotels maar deze zijn ontzettend duur.
Zelf hebben we altijd een auto in Orlando veel makkelijker.
Disney waterpark is ontzettend goed bevallen.
Hier is het parkeren gratis en ondanks dat het druk was waren de wachttijden nooit langer dan 20 minuten voor een glijbaan.
Prima hotel met lekker ontbijt.
Dit hotel was toen 56 dollar per nacht terwijl ze er nu 125 dollar voor vragen.
Dit jaar in Kissimee gezeten voor 36 euro per nacht,
Geen ontbijt maar wel keukentje en grote koelkast.
We hadden een cabin op een campingachtig resort waar ook campers stonden.
Zelfs nog kleine gator in de sloot op het terrein gezien.
Huisje was wel vrij klein voor ons drietjes maar er zijn ook grotere.
In Kissimee zag ik bij de hotels buiten op de lichtborden echt stunt prijzen.
Hoe langer je bleef hoe goedkoper.Prijzen waren rond 49 dollar en voor een week 220.
Auto is hier absoluut nodig maar universal was niet zo ver weg ruime 20 minuten.
Op universal zelf heb je Loewe hotels maar deze zijn ontzettend duur.
Zelf hebben we altijd een auto in Orlando veel makkelijker.
Disney waterpark is ontzettend goed bevallen.
Hier is het parkeren gratis en ondanks dat het druk was waren de wachttijden nooit langer dan 20 minuten voor een glijbaan.
30+ = aantal boekingen die ik bij ze gemaakt hebt en allen naar tevredenheid.Isis schreef:Wat je zegt van 30+ en 80+ is mij een raadsel .. ik weet er dus niks van dat zie dan gelijk.![]()
8+ = bij priceline zie je per klasse de rating (zeg maar beoordeling van reizigers). Als dit een 8 of hoger is zit je zoiezo goed.
Zoals gezegd: je hierin verdiepen is de moeite waard.
Op het forum zijn hier prima tutorials (= uitleg) over te vinden waarmee het vast moet lukken!
2010: Zuid-Westen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 770 Weergaves