Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Airboat tour in Orlando
Airboat tour in Orlando
Hi,
Wie heeft er ervaring met een airboat tour in/bij Orlando, zeg maar binnen een uur rijden vanaf de parken.
Alle tips en adviezen zijn welkom.
Gr,
Rien
Wie heeft er ervaring met een airboat tour in/bij Orlando, zeg maar binnen een uur rijden vanaf de parken.
Alle tips en adviezen zijn welkom.
Gr,
Rien
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Airboat tour in Orlando
Wij zijn 2 jaar geleden hier: http://www.bcairboats.com geweest.
Was blij dat we de tocht van 1 uur hadden en niet de kortere want het was erg leuk en eigenlijk te snel voorbij.
Was blij dat we de tocht van 1 uur hadden en niet de kortere want het was erg leuk en eigenlijk te snel voorbij.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Hoi wij hebben de laatste keer via deze site al onze excursies geboekthttp://goo.gl/fgi89, moet wel zeggen dat ik er iets meer van had voorgesteld... maar dat is persoonlijk... wel lekker snel en een paar grote crocs gezien.
we kregen wel wat korting op de kaartjes en ook op andere attracties in en om Orlando..... of anders gezegd de kaartjes waren goedkoper dan normaal te boeken, voor ons de moeite waard omdat we met twee kinderen zijn geweest en Orlando is niet goedkoop met kinderen.
Groet
Usjunkie
we kregen wel wat korting op de kaartjes en ook op andere attracties in en om Orlando..... of anders gezegd de kaartjes waren goedkoper dan normaal te boeken, voor ons de moeite waard omdat we met twee kinderen zijn geweest en Orlando is niet goedkoop met kinderen.
Groet
Usjunkie
I love cruise vacations !!
Hier nemen wij altijd visitors mee naar toe, elke keer een succes. Het is te vinden op de afslag van de Beechline richting Cocoa/Titusville SR520.
-
- Amerika-expert
Heeft iemand ervaring met zo'n tour met kleine kinderen? Ik zou graag deze zomer zo'n tour doen maar weet niet zeker of ik het aandurf met een baby van 15 maanden en een bulldozer van 3 die niet graag lang stil zit.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Mijn zoontje was 3 toen wij zijn geweest en hij zat goed vast in zijn stoel plus het gaat best snel en daardoor bewoog hij niet..
Met een baby heb ik geen ervaring sorry
Groet
usjunkie
Met een baby heb ik geen ervaring sorry
Groet
usjunkie
Ik heb nog nooit baby's gezien op de verschillende tours, wel dat de kleinere kinderen < 9 jr, altijd een zwemvestje aanmoesten.
Houd ook rekening mee dat deze airboats verschrikkelijk veel lawaai maken, iedereen heeft verplicht geluidwerende oordoppen op. Ik denk niet dat een kind < 3 jr dit op kan/wil houden.
Houd ook rekening mee dat deze airboats verschrikkelijk veel lawaai maken, iedereen heeft verplicht geluidwerende oordoppen op. Ik denk niet dat een kind < 3 jr dit op kan/wil houden.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik kreeg bij de gunstore een koptelefoon op die ik meer geluid vond dempen dan de oordoppen op een airboat ride. Ik zat dan wel vlak voor de motor. Al zou ik zelf geen baby meenemen op een airboat. Ik weet niet of het uberhaupt kan/mag, maar ik zou een andere oplossing proberen te vinden.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bij ons geen probleem hoor ze hadden van die kleine kindermaatjes... het heeft wel 10 min geduurt voor ze er niet elke twee seconde af gingen maar dat ging uiteindelijk goed...
ik zou ook denk ik mijn baby niet mee nemen als dat een keuze zou zijn ... zou ik lekker een dagje extra animal kingdom doen of dergelijken.
ik zou ook denk ik mijn baby niet mee nemen als dat een keuze zou zijn ... zou ik lekker een dagje extra animal kingdom doen of dergelijken.
Wij hebben thuis speciale oordoppen voor het schieten en die zijn idd een stuk fijner dan die van de airboat, vandaar dat we die altijd meenemen.PSVwally schreef:Ik kreeg bij de gunstore een koptelefoon op die ik meer geluid vond dempen dan de oordoppen op een airboat ride. Ik zat dan wel vlak voor de motor. Al zou ik zelf geen baby meenemen op een airboat. Ik weet niet of het uberhaupt kan/mag, maar ik zou een andere oplossing proberen te vinden.
-
- Amerika-expert
Bedankt voor de reakties. Denk inderdaad dat het geen goed idee is met een baby. Helaas kennen we hier nog niemand die een dagje kan oppassen dus denk dat we zo'n tour alleen kunnen doen als we in 2 groepen gaan zodat 1 volwassene met de baby iets anders gaat doen.
USJunkie, Animal Kingdom is nogal een eind rijden voor ons en er is genoeg leuks te doen hier in de buurt. Al denk ik dat we toch een weekendje Orlando moeten plannen voor we weer verhuizen, is toch iets wat je gedaan 'moet' hebben als je in Florida woont.
USJunkie, Animal Kingdom is nogal een eind rijden voor ons en er is genoeg leuks te doen hier in de buurt. Al denk ik dat we toch een weekendje Orlando moeten plannen voor we weer verhuizen, is toch iets wat je gedaan 'moet' hebben als je in Florida woont.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2932 Weergaves
-
Laatste bericht door Renate71
-
- 9 Reacties