Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Combinatiereis Florida en curacao

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Zenp
Amerikafan

Combinatiereis Florida en curacao

Bericht door Zenp »

We willen eind augustus begin september rondreizen in florida en daarna door naar curacao en daar op 1 plek verblijven. In totaal willen we zo'n 16 dagen reizen. We zitten met vakantiedagen en dit is echt de max helaas..

We zitten te denken aan de volgende indeling. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Van Schiphol naar Miami
3 nachten in Miami, daarna auto ophalen
3 nachten Orlando
2 nachten Fort Meijers beach
1 nacht Miami, hotel bij airport, auto inleveren
Volgende dag vlucht naar Curacao
7 nachten in Curacao.
Curacao - Schiphol

Ik ben aan het rondkijken naar hotels die goed gelegen zijn en betaalbaar :D. Maar zie door de bomen het bos niet meer :mrgreen:. In Miami willen we bijv wel dicht bij ocean drive zitten. Hoeft niet aan ocean drive maar wel goed gelegen want we hebben hier geen auto. We zoeken redelijk betaalbare hotels, we slapen er immers alleen. Hebben jullie, misschien tips?

Omdat we vanuit Schiphol naar Miami gaan, van Miami naar curacao en van curacao naar huis weet ik niet hoe ik de vluchten moet gaan boeken. Hebben jullie hier misschien tips voor?

Bedankt alvast.
Afbeelding
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Combinatiereis Florida en curacao

Bericht door gahoogenboog »

Hoi, klinkt als een leuke reis. Heb er zelf ook al eens naar gekeken.
Er zijn een aantal mogelijkheden. Je kunt een ticket kopen Amsterdam -Miami. . Curaçao -Amsterdam.
Ik vond deze tickets erg duur. Je kunt ook vanuit Amerika een vlucht van Miami naar Curaçao en weer terug. Of kijk eens bij WRC reizen die hebben een complete reis met hotels , tickets en auto.
Ben benieuwd wat je gaat vinden want het lijkt me ook een leuke combi.

Succes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer