Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Dana: Week Florida dag 5 ?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Dana
Amerika-ontdekker

Reis Dana: Week Florida dag 5 ?

Bericht door Dana »

Dit is onze voorlopige route:
19/3 dag1: Bxl -Fort Lauderdale
20/3 dag2: Key West
21/3 dag3: Key West
22/3 dag4: Key largo
23/3 dag5: Naples of Fort Myers ???
24/3 dag6: Miami
25/3 dag7: Fort Lauderdale
26/3 dag8: Halve dag nog Fort Lauderdale en vertrek naar Bxl

We hebben dag 5 voor Naples of Fort Myers gekozen omdat we de Everglades willen doen. Ik heb begrepen dat dit ook vanuit Key largo kan, is het de moeite dat we tot in Naples rijden of niet ?
Wat ik al zeker gemerkt heb is dat de hotels deze periode VRESELIJK duur zijn, wat is dat zeg ! :shock:
Onze tickets zijn geboekt, de datums moeten dus blijven maar de hotels ben ik volop mee bezig.
Kan iemand me raad geven wat ik met dag 5 moet doen ?
Thanks
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Re: Reis Dana: Week Florida dag 5 ?

Bericht door Kokopelli »

Hoi,

Misschien is het een idee om te overnachten in Everglades City?
Dan hoef je niet helemaal door naar Naples en de volgende dag weer helemaal terug. Heb je alle tijd om de Everglades te bekijken.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
Dana
Amerika-ontdekker

Bericht door Dana »

We zouden dit kunnen doen ja, maar er zijn slechts 2 motels in Everglade City.
Het is een uurtje rijden van Key Largo naar Everglades. We kunnen ook dag 5 nog in Key Largo verblijven natuurlijk en een daguitstapje naar de Everglades maken, maar.... als het mooi zou zijn in Naples of Fort Myers zouden we via de Tamiami trail kunnen rijden. Ik weet echter niet of het de moeite waard is.
We rijden wel graag langs mooie wegen maar ik vrees dat het een beetje saai gaat zijn, niet ?

Is dit een speciale week in Amerika of zo ? Als ik voor een week later kijk zijn de prijzen veel goedkoper ???
Vooral Miami en de Key's zijn nu superduur.
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Op het moment dat jij in Miami bent, zijn daar net twee festivals aan de gang. Het Ultra Music Fest en Taste of Brickell Food and Wine Fest.
Vooral het Food & Wine Fest is leuk om mee te maken, maar de festivals zorgen er wel voor dat hotelprijzen een stuk hoger liggen.
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
alken
Amerikafan

Bericht door alken »

In Homestead/ Florida city zijn een aantal hotels (Best Western , Holliday Inn, ...) die best betaalbaar zijn. Goed gelegen voor bezoek aan Everglades .
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Ik vond Naples wel leuk om te bezoeken, maar om er nu helemaal voor heen en weer te rijden...
Om de Everglades te bezoeken zou ik dan ook eerder in Homestead/ Florida City gaan zitten, niet echt leuke plaatsen waar iets te doen is of zo, maar wel prima om naar de Everglades te gaan.
Volgens mij is het Spring Break in maart, vandaar de hoge prijzen denk ik.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer