Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Miami huis huren.
Miami huis huren.
Hallo,
Wij zouden in Augustus 2013 de trip maken van Brussel naar New York (4 nachten) dan doorijden naar Orlando(onderweg nog wel stoppen en slapen uiteraard) dan in Orlando een 5-tal dagen blijven dan naar Miami een 7-tal dagen blijven.
Nu was mijn vraag of het beter is een huis te huren in Miami of in Orlando en via welke site is het vordeligste?
Alvast bedankt!
Wij zouden in Augustus 2013 de trip maken van Brussel naar New York (4 nachten) dan doorijden naar Orlando(onderweg nog wel stoppen en slapen uiteraard) dan in Orlando een 5-tal dagen blijven dan naar Miami een 7-tal dagen blijven.
Nu was mijn vraag of het beter is een huis te huren in Miami of in Orlando en via welke site is het vordeligste?
Alvast bedankt!
-
- Amerika-ontdekker
Re: Miami huis huren.
kijk eens op http://www.flipkey.com/
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Miami huis huren.
Ik gebruik meestal vrbo. Als je met een grotere groep bent kan een huis huren goedkoper zijn dan een aantal hotel kamers. Ben je met 4 man of minder dan is hotel/motel meestal goedkoper, maar kosten is meestal niet de enige overweging om een huis te huren. Denk ook aan zaken als mooie ligging, zelf kunnen koken in eigen keuken, mogelijk een eigen (prive) zwembad of andere dingen die een huis of appartement aantrekkelijk maken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 4324 Weergaves
-
Laatste bericht door Melissa1987
-
- 1 Reacties