Pagina 1 van 1

Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 22 nov 2012, 17:33
door Tans4USA
In maart 2013 gaan Tom en ik weer samen naar Florida.
We gaan heerlijk genieten en hebben een aantal leuke uitstapjes naar State Parks op ons programma staan.
Ook willen we naar Epcot waar dan het Flower & Garden Festival gehouden wordt.
Er staan een aantal nieuwe restaurants op ons "to try" lijstje dus hopelijk kunnen we straks ons restaurant blog aanvullen met leuke tips .

Wie het leuk vindt kan ons volgen op http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 04 mar 2013, 11:51
door Tans4USA
We krijgen steeds meer zin in de vakantie, dit wordt nog een lange week :(

Vandaag 19 °C
Morgen 25 °C
woensdag 6 maart 22 °C
donderdag 7 maart 20 °C
vrijdag 8 maart 22 °C
zaterdag 9 maart 31 °C
zondag 10 maart 28 °C
maandag 11 maart 30 °C 8) :D :clap: :thumbup:
dinsdag 12 maart 29 °C

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 04 mar 2013, 12:09
door jerbia
Dat zijn nog eens vooruitzichten, heerlijk! Alvast veel plezier gewenst.

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 04 mar 2013, 12:49
door Marenko
Bah, veel te warm :wink: :mrgreen:

Veel plezier alvast :thumbup:

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 07 mar 2013, 11:22
door r1mario
Wij vetrekken ook de 11e. Het weer ziet er goed uit :thumbup:

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 09 mar 2013, 14:54
door Mickey99
Heerlijk vooruitzicht Anita! :D Alvast een goede reis en veel plezier!

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 09 mar 2013, 16:03
door wiepster
Net jullie blog gelezen, leuke vooruitzichten! Hubby komt de 20e aan voor zijn maand vrij en wij zijn van plan om leuke uitstapjes te maken lekker met zijn tweetjes dit keer, no kids allowed :mrgreen: :mrgreen: De vliegshow staat op het programma en ook Epcot op het lijstje. Misschien komen we jullie wel ergens tegen.

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 09 mar 2013, 16:10
door wiepster
Een aanvulling voor de restaurants: Sanaa bij Animal Kingdom, volgens collega's schijnt eten in dit restaurant een hele beleving te zijn.

En een aanrader: Melting Pot, een fondue restaurant, wat anders dan de bekende steak-houses. Zit oa op Sandlake Rd., meerdere vestigingen in de omgeving.

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 09 mar 2013, 20:01
door Tans4USA
Bedankt allemaal voor de leuke reacties, we krijgen steeds meer zin in de vakantie.
Hopelijk blijft de sneeuw hier weg, daar zit niemand toch meer op te wachten.

@ wiepster; Sanaa kennen we nog niet, bedankt voor de tip.
Bij de Melting Pot zijn we al diverse keren wezen eten en vinden we erg leuk en lekker. Vooral hun Big Night Out'

Op ons restaurant blog vind je een overzicht met heel veel restaurants, misschien halen jullie daar nog tips uit.

Jullie ook alvast een fijne vakantie en r!mario ook :wink:

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 13 mar 2013, 11:49
door Ta2 Gerrit
Wel jammer dat het nu zo koud is, al ligt er gelukkig (nog :lol: ) geen sneeuw. Veel plezier hier.

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 13 mar 2013, 13:15
door Tans4USA
Vanaf vandaag wordt het alleen maar beter :thumbup:
Jullie ook heel veel plezier.

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 15 mar 2013, 17:43
door Tans4USA
Gisteren hebben we een super dag beleefd in Discovery Cove, wat een paradijsje!
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 22 mar 2013, 14:03
door Tans4USA
Wat hebben we een goede tijd uitgekozen om in Florida te zijn als ik zo de weersberichten uit Nederland lees.

We hebben een geweldige dag beleefd in Epcot tijdens het Flower en Garden Festival en gisteren was het heerlijk om in SeaWorld rond te lopen,
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 27 mar 2013, 03:53
door Tans4USA
Vandaag zijn we in Johns Pass, Madeira Beach en Fort de Soto geweest.
We hebben weer een fantastische vakantiedag beleefd.
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 27 mar 2013, 22:02
door bigroc
Ziet er mooi uit, staat nu zeker op ons lijstje voor as zomer!
Nog een fijne vakantie.

groetjes,
Mirjam

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Geplaatst: 31 mar 2013, 09:57
door Tans4USA
Inmiddels zijn we weer thuis.
Wel even wennen om bij het opstaan sneeuw te zien vallen buiten in plaats van de zon te zien schijnen in het zwembad

Binnenkort zal ik mijn restaurant blog bijwerken en updaten met onze laatste ervaringen.