Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Caribe Royale ervaringen
Hotel Caribe Royale ervaringen
Hi,
Wij zijn van plan om weer eens naar Orlando te gaan komende zomer en ons oog is gevallen op hotel Caribe Royale. Is er iemand die daar is geweest en zijn/haar ervaringen wil delen?
Alvast bedankt,
Rien
Wij zijn van plan om weer eens naar Orlando te gaan komende zomer en ons oog is gevallen op hotel Caribe Royale. Is er iemand die daar is geweest en zijn/haar ervaringen wil delen?
Alvast bedankt,
Rien
Re: Hotel Caribe Royale ervaringen
Op tripadvisor overwegend positieve recensies. Moet dus een goede keus zijn.
We zijn hier 5 jaar geleden geweest, prima hotel. We hadden een kamer geboekt met een zit en slaapgedeelte. Die hadden ze niet meer en kregen een gratis upgrade naar een compleet appartement. Was erg luxe. Mooi zwembad. Wel op je spullen letten, onze zwembad tas is daar gestolen...
Centraal gelegen, vlakbij de kruising 535., vlakbij Walmart.
Centraal gelegen, vlakbij de kruising 535., vlakbij Walmart.
-
- Amerika-ontdekker
Beste allemaal!
Omdat ik geen nieuwe topic wilde openen over dit hotel, dacht ik: ik probeer het op deze manier.
Is er iemand die ervaringen heeft met de shuttle die ze aanbieden naar de vier disney parken?
Tnx alvast!
Omdat ik geen nieuwe topic wilde openen over dit hotel, dacht ik: ik probeer het op deze manier.
Is er iemand die ervaringen heeft met de shuttle die ze aanbieden naar de vier disney parken?
Tnx alvast!
-
- Amerika-expert
Wij hebben er een paar keer gelogeerd.
Net hotel en leuke zwembaden en inderdaad goede ligging.
Hadden zelf altijd een huurauto, maar heb de busjes wel gezien en die waren wel altijd druk bezet.
Dus ze waren er zeker. Maar of het nu druk was omdat er veel vraag naar was of dat ze te laat waren durf ik niet te zeggen.
Net hotel en leuke zwembaden en inderdaad goede ligging.
Hadden zelf altijd een huurauto, maar heb de busjes wel gezien en die waren wel altijd druk bezet.
Dus ze waren er zeker. Maar of het nu druk was omdat er veel vraag naar was of dat ze te laat waren durf ik niet te zeggen.

-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben alleen de laatste 3 dagen van ons verblijf een huurauto. Dit omdat wij doorrijden naar Miami. De reden dat we dit hotel hebben gekozen was onder andere dat er shuttle bussen waren. Maar inderdaad, ik denk dat ze erg in trek zijn. Daarom was ik benieuwd of er mensen ervaring hadden 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1183 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 4 Reacties