Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Florida Miami, restaurant, kinderen, veiligheid

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
usa3
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Florida Miami, restaurant, kinderen, veiligheid

Bericht door usa3 »

#Ik ga naar Miami beach over een weekje en wil graag wat tips of er voor kleine kinderen van 4 jr leuke dingen te doen zijn?

#Ik wil ook graag weten of iemand van jullie weet wat ongeveer de prijzen zijn van het eten en weten jullie nog leuke restaurantjes of eet tentjes?

#Is het veilig om in de vroege avond er op uit te gaan als vrouw met klein kind, om b.v te shoppen?

Ik hoop dat jullie mij wat goede tips kunnen geven zodat ik daar gebruik van kan maken!

Dank jullie alvast voor het lezen en hopelijk leuke tips! :thumbup:
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Florida Miami, restaurant, kinderen, veiligheid

Bericht door kaap koraal »

Hallo USA3,

Mijn ervaring is dat je voor veeel minder dan hier uit eten kan gaan.
Op southbeach zit bv TGI (aan het begin) daar smul ik altijd van de "Baby back ribs Jack daniels" ..ik eet in NL nooit spareribs maar deze met die saus ...jammiii.
En de deserts ...betere kan je niet vinden ..alleen nemen we er vaak maar 1 ..daar eet je met z'n 4en van ! TIP :thumbup:
Mijn zoon van toen 3 eet ook zijn vingers erbij op. Ik denk dat je met zijn 3en zo'n $40/45 kwijt bent met alles erop en eraan.
Terwijl ik hier in NL toch op 65/75 euri moet rekenen ...dus omgerekend dan ben je zeg maar bijna voor de helft klaar.
Op south beach zelf heb je duurdere en goedkopere restaurants zitten.
Clevelander op de strip zullen de kids ook best leuk vinden en niet duur ..

South beach is in de vroege avond wel veilig ...veel mensen ..dus geen probleem.
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Miami is leuk voor alle leeftijden. The Clevelander kan ik met een 4-jarige nou niet gelijk aanraden, maar wat wel erg leuk is, zijn Jungle Island, Monkey Jungle, Seaquarium, Miami Zoo en Miami Childrens Museum.
Ook een uitstapje naar the Everglades mag natuurlijk niet ontbreken!

Bayside is erg gezellig. Hier kan je shoppen, lekker eten en een boottochtje maken langs de huizen van the rich and famous. Lincoln Road vind ik ook erg leuk.
Verder kan je naar Aventura Mall om te shoppen, maar er zijn ook regelmatig leuke activiteiten. Met Halloween wordt er altijd snoep uitgedeeld en dit weekend is er een chocolade festival. Dolphin Mall is ook een aanrader!
En als je echt goed wilt shoppen dan moet je naar Sawgrass Mills.

Als je naar het strand gaat dan is Crandon Park Beach erg leuk met jonge kinderen. Maar dit ligt op Key Biscayne, en ik geloof niet dat je een auto huurt, of wel? Ik reis zelf altijd heel makkelijk met het ov in Miami, maar het is toch anders als je met een 4-jarige anderhalf uur in de bus zit...

Waar en in welk hotel verblijven jullie? Dan kan ik een beetje kijken naar eettentjes in jullie omgeving. Veel hotels bieden trouwens vervoer of excursies aan, dus ook zonder eigen vervoer is er genoeg te zien en doen!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Wallstreet
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Wallstreet »

Qua veiligheid heb ik er nog nooit problemen gehad, zelfs niet in de ruige buurten.
Misschien opletten met kleine kinderen in het verkeer wanneer je de straat over gaat steken. :wink:
Maar eerlijk gezegd voel ik me daar veiliger dan hier in Brussel of Rotterdam.
Waar ik niet om mee kon gaan, waren de kleine winkels, veelal met elektro spullen. Daar voelde ik me op een bepaald
moment vervelend, omdat enkele vrienden van de eigenaar mijn objectieven van de dslr wilden testen.
Blijven aandringen en ondertussen in het Spaans tegen elkaar bezig. Heb toen gedaan alsof ik een telefoon kreeg en ben vertrokken. :lol:
Wat moet je doen als je je niet op je gemak voelt met dure spullen in een rugzak. :wink:
usa3
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door usa3 »

Super bedankt allemaal voor jullie lieve reacties !!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik ben nu op internet jullie goede tips aan het bekijken!
Vindt het heel fijn dat ik op deze manier toch met een goed gevoel en goede tips van jullie op vakantie naar Miami Beach ga.

Groetjes Usa 3

P.S:De temperatuur daar op dit moment, moet je voor de avond wat warms mee? 8)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer